Ενδοοικογενειακή βία: Είναι Ισλάμ ή τζαχιλία;

Θαυμάστε τον σεΐχη Χάμζα Γιουσούφ Χάνσον, τι ωραία που καταφέρεται κατά της ενδοοικογενειακής βίας και μας λέει ότι αυτή δεν προερχεται από το Ισλάμ, αλλά από την «τζαχιλία» (jahiliyya) δηλ. την προϊσλαμική περίοδο της άγνοιας, τότε που οι άνθρωποι δεν είχαν ακολουθήσει το μήνυμα του Αλλάχ.

Τον είδατε; Ωραίος ρήτορας, ε; Μια χαρά δεν τα λέει; Δεν είναι πειστικός; Δεν παρουσιάζει το Ισλάμ με τρόπο ελκυστικό στον σύγχρονο άνθρωπο; Ναι, τα κάνει όλα αυτά, συμφωνούμε μαζί σας. Και τώρα διαβάστε με προσοχή το παρακάτω σαχίχ χαντίθ:

Ο Τζαμπίρ μπιν Αμπντουλλάχ (ο Αλλάχ ας είναι ευχαριστημένος μαζί τους) [δηλ. με τον Τζαμπίρ και τον πατέρα του τον Αμπντουλλάχ] ανέφερε:
Ο Αμπού Μπακρ (ο Αλλάχ ας είναι ευχαριστημένος μαζί του) ήρθε και ζήτησε άδεια για να δει τον αγγελιοφόρο του Αλλάχ (ειρήνη σ’ αυτόν). Βρήκε να κάθονται στην πόρτα του άνθρωποι και σε κανένα από αυτούς δεν είχε χορηγηθεί άδεια, αλλά χορηγήθηκε άδεια στον Άμπου Μπάκερ και αυτός πήγε μέσα. Τότε ήρθε και ζήτησε άδεια ο Ουμάρ και του χορηγήθηκε, και βρήκε τον Απόστολο του Αλλάχ (ειρήνη σ’ αυτόν) να κάθεται λυπημένος και σιωπηλός με τις συζύγους του γύρω του.
Αυτός (η αυτού εξοχότης [Hadrat] ο Ουμάρ) είπε: «Θα ήθελα να πω κάτι το οποίο θα κάνει τον Άγιο Προφήτη να γελάσει», έτσι είπε: «Αγγελιοφόρε του Αλλάχ, θα ήθελα να ‘βλεπες (τη μεταχείριση που είχε) η κόρη της Χαντίτζα, όταν μου ζήτησε κάποια χρήματα, και σηκώθηκα και της έδωσα μια σφαλιάρα στο λαιμό.»
Ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ (ειρήνη σ’ αυτόν) γέλασε και είπε: «Είναι γύρω μου, όπως βλέπεις, ζητώντας επιπλέον χρήματα.» Τότε ο Αμπού Μπακρ (ο Αλλάχ ας είναι ευχαριστημένος μαζί του) σηκώθηκε, πήγε στην Αΐσα (ο Αλλάχ ας είναι ευχαριστημένος μαζί της) και τη ράπισε στο λαιμό, και ο Ουμάρ στάθηκε μπροστά στη Χάφσα και τη χαστούκισε λέγοντας: «Ζητάς από τον αγγελιοφόρο του Αλλάχ κάτι που δεν διαθέτει.» Αυτές είπαν: «Μα τον Αλλάχ, δεν ζητάμε από τον αγγελιοφόρο του Αλλάχ κάτι που δεν διαθέτει.» (Sahih Muslim, Book 009, #3506.)

Ο «άγιος προφήτης» του Ισλάμ λοιπόν, το «πρότυπο για την ανθρωπότητα», αντί να μαλώσει τον σύντροφό του τον Ουμάρ που λίγο πριν σφαλιάρωσε τη γυναίκα του επειδή του ζήτησε χρήματα, το βρίσκει αυτό αστείο και γελάει. Και όχι μόνο γελάει, αλλά πληροφορεί τον παληκαρά τον Ουμάρ ότι και οι δυο σύζυγοί του που κάθονται εκεί – που η μια τους είναι κόρη του – του ζητάνε χρήματα κι εκείνου! Σαν να του λέει «κι αυτές οι δυο ξύλο θέλουν῾». Τότε και οι δυο γενναίοι σύντροφοι πιάνουν το νόημα, σηκώνονται και σφαλιαρίζουν τις κόρες τους, και τις μαλώνουν κιόλας που «ζητάνε απότον Προφήτη κάτι που δεν έχει». Αυτές οι κακομοίρες διαμαρτύρονται ότι δεν του ζητάνε κάτι που δεν έχει. Και βέβαια ο Προφήτης δεν σταματάει τους δυο Σαχάμπα, τους συντρόφους του από το να χαστουκίσουν τις κόρες τους, ούτε καν τους μαλώνει κατόπιν εορτής που χρησιμοποίησαν βία εναντίον τους. Μετά τις χωρίζει για 29 ημέρες, όπως μπορείτε να δείτε στη συνέχεια του χαντίθ στην αγγλική. Και δηλώνει κιόλας ότι ο Θεός δεν τον έστειλε για να είναι σκληρός ή για να βλάπτει, αλλά για να διδάξει και να κάνει τα πράγματα εύκολα! Και τι πιο εύκολο από το να αφήνει άλλους να σφαλιαρώνουν για λογαριασμό του, ενώ εκείνος το παίζει καλός; Σίγουρα, είναι πολύ εύκολο και βολικό να έχεις ανθρώπους πρόθυμους να τιμωρούν για λογαριασμό σου, αφήνοντας εσένα τον ίδιο στο απυρόβλητο.

Ας μας πει ο σεΐχης Χάμζα λοιπόν, πού την κατατάσσει τη συμπεριφορά του Προφήτη; Στο Ισλάμ ή στην τζαχιλία; Μήπως αυτό που παρουσιάζει ως «τζαχιλία» δεν είναι και τόσο «τζαχιλία» τελικά; Και πώς περιμένει με αυτόν τον «προφήτη» που δίνει τέτοιο παράδειγμα με τη Σούννα του, να ξεφύγει από την ενδοοικογενειακή βία το Ισλάμ;

Καλή η ευφράδεια σεΐχη Χάμζα, αλλά η αλήθεια είναι δυνατότερη και βγαίνει στην επιφάνεια, όσο κι αν εσύ προσπαθείς με τη ρητορική σου να ομορφήνεις το άσχημο πρόσωπο του Ισλάμ…

——————————————

Jabir b. ‘Abdullah (Allah be pleased with them) reported: Abu Bakr (Allah be pleased with him) came and sought permission to see Allah’s Messenger (may peace be upon him).He found people sitting at his door and none amongst them had been granted permission, but it was granted to Abu Bakr and he went in.Then came ‘Umar and he sought permission and it was granted to him, and he found Allah’s Apostle (may peace be upon him) sitting sad and silent with his wives around him.He (Hadrat ‘Umar) said: I would say something which would make the Holy Prophet (may peace be upon him) laugh, so he said: Messenger of Allah, I wish you had seen (the treatment meted out to) the daughter ofKhadija when you asked me some money, and I got up and slapped her on her neck.Allah’s Messenger (mav peace be upon him) laughed and said: They are around me as you see, asking for extra money.Abu Bakr (Allah be pleased with him) then got up went to ‘A’isha (Allah be pleased with her) and slapped her on the neck, and ‘Umar stood up before Hafsa and slapped her saying: You ask Allah’s Messenger (may peace be upon him) which he does not possess.They said: By Allah, we do not ask Allah’s Messenger (may peace be upon him) for anything he does not possess.Then he withdrew from them for a month or for twenty-nine days. Then this verse was revealed to him: «Prophet: Say to thy wives . . . for a mighty reward» (xxxiii. 28).He then went first to ‘A’isha (Allah be pleased with her) and said: I want to propound something to you, ‘A’isha, but wish no hasty reply before you consult your parents.She said: Messenger of Allah, what is that?He (the Holy Prophet) recited to her the verse, whereupon she said: Is it about you that I should consult my parents, Messenger of Allah?Nay, I choose Allah, His Messenger, and the Last Abode; but I ask you not to tell any of your wives what I have said He replied: Not one of them will ask me without my informing her.God did not send me to be harsh, or cause harm, but He has sent me to teach and make things easy. )

10 Σχόλια

  1. Καλησπέρα.

    Είμαι και εγώ ένας αποστάτης από το Ισλάμ. Διαβάζω το μπλογκ σας και είναι αρκετά αποκαλυπτικό.

    Ωστόσο στο θέμα της ενδοοικογενειακής βίας και της θέσης των γυναικών στο Ισλάμ (και όχι στον σημερινό Ισλάμικό κόσμο) έχω κάποιες αντιρήσεις στα συμπεράσματα σας.

    Δείτε αυτό το βιβλίο:
    http://nabiallah.wordpress.com/%CF%84%CE%BF-%CE%B9%CF%83%CE%BB%CE%AC%CE%BC-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%B3%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%AF%CE%BA%CE%B5%CF%82/

    Θα ήθελα να μου σχολιάσετε το βιβλίο αυτό αγαπητοί.

    • Καλησπέρα αδελφέ. Χαιρόμαστε που βρήκες τις σελίδες μας, και σε καλούμε να τις επισκέπτεσαι τακτικά γιατί – πρώτα ο Θεός – πάντα θα δημοσιεύεται κάτι ενδιαφέρον.
      Θα αρχίσουμε το σχολιασμό του βιβλίου, τον οποίο θα κάνουμε σε δόσεις και θα δημοσιεύουμε στο μπλογκ μας αλλά και στο μπλογκ όπου βρίσκεται, αν βέβαια δεν λογοκριθούν τα σχόλιά μας. Σε κάθε περίπτωση θα βρίσκεις τις απαντήσεις μας εδώ.
      Είναι πολύ εύκολο για όλους, όχι μόνο για τους μουσουλμάνους, να αναφέρονται σε ένα παρελθόν που ήταν τόσο καλό και τόσο διαφορετικό, αλλά που δεν έχει καμία σχέση με το σημερινό παρόν, που κανείς δεν ξέρει γιατί είναι άθλιο. Όμως η πραγματικότητα είναι ότι ο σημερινός ισλαμικός κόσμος προφανώς προέρχεται από τον χθεσινό ισλαμικό κόσμο, όπως και ο σημερινός εβραϊκός κόσμος προέρχεται από τον χθεσινό εβραϊκό κόσμο, ο σημερινός ελληνικός κόσμος από τον χθεσινό ελληνικό κόσμο κ.ο.κ. και ο κάθε τέτοιος χθεσινός κόσμος είναι περίπου το ίδιο φριχτός όσο ο σημερινός.
      Ειδικά για το Ισλάμ και τη Μέση Ανατολή, κάποιοι από μας που γεννηθήκαμε και ζήσαμε πολλά χρόνια σ’ αυτές τις χώρες ξέρουμε πολύ καλά ότι το Ισλάμ ήταν πάντα το ίδιο διαβολικό όπως και σήμερα, όσο κι αν οι σημερινοί του προσηλυτιστές κοιτάνε να το ρετουσάρουν. Και μπορούν να το ρετουσάρουν αφού απευθύνονται σε Δυτικούς που συνήθως έχουν μεσάνυχτα για το θέμα. Το αν σε κάποιες περιόδους άκμασαν τα γράμματα χάρη σε σχολές και συγγράματα που βρήκαν έτοιμα οι Άραβες και οι Πέρσες, πάνω στους οποίους στηρίζεται το ψεύτικο οικοδόμημα του «ισλαμικού πολιτισμού», και τα χρησιμοποίησαν (και καλά έκαναν) δεν έχει σχέση με τον τομέα των δικαιωμάτων των γυναικών. Όπως το έθεσε ένας αδελφός που έχει γεννηθεί και μεγαλώσει σε ισλαμική χώρα:
      «ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΙΛΟΥΝ, ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΟΡΑΝΙΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ «…….ΚΑΙ ΑΝ (Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ) ΔΕΝ ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΕΙ, ΧΤΥΠΑ ΤΗΝ !!!!!!»
      Αλλά περισσότερα θα πούμε στη συνέχεια. Ειρήνη σ’ εσένα.

  2. pandos o an8ropos aftos exi elliniki katagogi. einai ellinokiprios nomizo tis amerikis pu egine musulmanos ke twra einai ka8igitis se ena panepistimio islamikwn spudwn stin kalifornia apoti vrika sto net…
    ara to andi8eto apo sas:)

    apla i diafora einai pos eseis to mono pu kanete einai na 8igete ke na meionete mia 8riskeia/tropo skepsis pu den gustarete me ka8e tropo pu boreite na skefteite(ke malista se periodo pou polloi xristianoi mazika afinune to xristianismo apo monoi tus) eno aftos to mono pu kanei einai na epefimei ke na prospa8ei na apodiksei ti pisti tou ke afto pu pistevei pos einai pio sosto afu andiprosopevei tis ideologies ke tropo skepsis tou

  3. den ksero an einai valtos i oxi pandos twra proseksa pos ton apokaloun seixi!!! lolllll siga min einai ke pasas:P lollll amerikanos einai ke me ellinikes rizes malista ke apoti fenete exi aspastei to islam ke sovara malista afu didakse islam se poli kosmo ke polloi to aspastikan stin ameriki kirios, ellines ke mi! twra valtos ksivaltos afto isxiei gia olous edo mesa:P

    • Lala, απ’ό,τι βλέπω μόνο προσωπικές επιθέσεις στους διαχειριστές ξέρεις να κάνεις.
      Για το χαντίθ δεν έχεις να πεις τίποτα;
      Αλλά, βέβαια τι να πεις; Τα πράγματα μιλάνε από μόνα τους!

      • @anti-polipolitismikotitas (perito na sxoliaso pos edo oi misoi den einai ellines tis elladas alla an8ropoi apo alles kultures ke xwres pu eginan ellines ke ema8an ellinika ke pi8anon exune i den exune elliniki i8ageneia)

        1)se pio apola ta hadith anaferese?

        2) exo polla posts ke 8eto diafores apopseis dikes mu i allwn! sinepos kapote sxoliazo sigekrimena simeia ke kapote apla 8eto diafores optikes goneies!
        (an 8es na diavaseis sxoliasmo hadith rotise kapion mousulmano apologiti pu spudase saria ke borei na se katatopisei!) ego kano tin prosopiki mu erevna ke exo apeires piges gia mena alla den boro na sxoliazo ka8e stixo ke ka8e sxolio ke eksalou den exo tis gnoseis afu polla pragmata einai protognora gia mena ke psaxnome ke ma8enw akoma!
        idika apo ti stigmi pou grafo polla posts ke o kosmos andi na sxoliasei to periexomeno sxoliazei emena ti mou zitas na sxoliazo hadiths! sto kato kato pu ksero ego an einai eksakrivomeno hadith afu ta misa hadith pu analisa apo edomesa itane anaksiopista ke oute oi idioi oi musulmanoi den ta lamvanune ipopsin!!!

        3)oute esi apoti vlepo sxoliases pote kati pu sxetizete me to sigekrimeno ar8o i me allo ar8ro afu proti fora diavazo posts su ke anaferete semena ke oxi se kati ousiodi! lol

        4)den einai anagi na diavazeis ta posts mou an den exeis xrono ke afu den sxoliazoune hadiths poli apla agnoise ta!lol!

  4. «edo oi misoi den einai ellines tis elladas alla an8ropoi apo alles kultures ke xwres pu eginan ellines ke ema8an ellinika ke pi8anon exune i den exune elliniki i8ageneia»

    Είναι και ρατσίστρια το τρολ…

    an 8es na diavaseis sxoliasmo hadith rotise kapion mousulmano apologiti pu spudase saria ke borei na se katatopisei!)

    Ρώτα και το μπάρμπα μου τον ψεύτη…

    • a) den exo provlima me an8ropous allwn kulturwn 8riskeiwn xorwn xromatos e8imwn! andi8etos malista! taksidevo ka8e xrono se polles xwres ke ksero para pollous metanastes ke den exo kanena provlima me ti polipolitismikotita(pou einai pragmatikotita stis meres mas) se andi8esi me kapious allous pou pistevun pos anikune stin areia fili!!! malista boro na po pos maresi na vlepo alles optikes gonies ke tropous skepseis giafto ke meleto twra tis siberifores twn an8ropwn se diafores 8riskeies! apla ekana mia diapistosi ke evgala ena siberasma ke malista o greek murtad mou to epivevewse otan rotaga giati vazune ke aravika ke turkika ke den ksero go ti alles gloses ke alla links paradipla pou den einai sta ellinika ke enas ellinas den 8a boruse na ta diavasei. ke einai ke logiko afu oi pliopsifia twn ellinwn den einai musulmanoi gia na exeis tosous apostates! ke diavazondas viografies apostatwn i sindriptiki pliopsifia grafei tin pragmatiki tus katagogi pu den einai a8ina peloponnisos piraias 8esaloniki alla aigiptos iran ameriki indonisia ke alloi pu fandazome piran elliniko diavatirio otan ir8ane stin evropi gia na apokalun tus eaftus tus ellines!

      ke den einai kati kako afto alla sigura milume gia polipolitismikotita afu den boroune oloi oi metanastes pu pernun i8ageneia na afomio8une se mia mera ke mia nikta!

      den eipa to pio pano gia na meioso tus allous an8ropous afu ke polloi ellines exune diavatirio amerikis aglias afstralias germanias aigiptou syrias! to eipa gia na dikso pos 8elume den 8elume ne men einai ellines alla exune diaforetiki kultura afu proerxonde apo alles kultures/xores/ipirous ara milame gia polipolitismikotita ke «polikultura»
      afto i8ela na 8ikso alla eite den imuna safis (parolo pu xrisimopisa ti leksi kultura sti frasi mou gia na doso emfasi ti 8igo)eite aformi gireves! kita den exo kati prosopiko mazi su oute 8elo na exis kati prosopiko mazi mou afu den gnorizomaste ara apla sxoliase ta legomena mou ke oxi to atomo mou! ke twra pu ksanadiavazo ta legomena mou vlepo pos diapistosi ekana opos ke sxoliasmo ke den meiosa kapia fili i lao i an8ropo! diladi ego an vgalo agliko diavatirio ke mou pei kapios pia i katagogi su 8a tu po elliniki oxi agliki! den simenei pos miono tus aglus i tus ellines! alla afu etsi einai! den borei na allaksei afto!anws

      2) to xaraktirismo trol 8a ton afiso asxoliasto giati den einai tou epipedu mou na apando se tetia:) ke epidi sigxoro allilous apla 8a kano pos den to diavasa

      3) 8eoris paralogo afto pou eipa? 8eli na ma8i gia hadith as rotisi kapion gnosti pu spudase afto to pragma! opos kian 8eli na ma8ei gia fisiki as rotisei kapion pu o tomeas tu einai i fisiki! ego den spudasa saria oute analitria twn hadith. oi sxoliasmoi mou einai pos vlepo ke pos andilamvanome ta pragmata vasi aftwn pu diavasa i meletisa! den simenei pos einai ke sostoi! gia na vris tin sosti erminia prepei na diavaseis apo epistimones pu meletisan ke spudasan ke einai o tomeas tus! exi pollous (apo diafores 8riskeies) stin aglia ke ameriki ke saudiki aravia ke afstralia ke aigipto pu kanune doktorata pano se islamic studies i islamic law ke tetia! aftoi boroun na dosune erminia hadith afu exune mia ebiria ke olokliromeni apopsi istoriki, politismiki, 8eologiki, glossiki sinepos ke pio egiri apopsi! ego apla 8a po tin apopsi mou opos tin sximatisa diavazondas to ke diavazondas ta sxolia tus! pragma pu borei na simfono i na diafono.
      alla ke pali endiaferon o tropos skepsis ke topo8etisis su! 8eoreis diladi pos enas logios i epistimonas i erevnitis einai perisotero pseftis i ama8eis apo ton ka8ena pu ksekina na grafei se blogs ke se fillades apopseis gia 8emata pu den einai kan tou tomea tou!!! dierotieme se pio panepistimio spudases pu pigenan oi ma8imatikoi na lisune tis apories stus stus filologus giati oi ka8igites tus itane perisotero pseftes me gnoseis opos tou barba su lollllll!!!

  5. @lala
    1) Έχεις κάνει κι αλλού τέτοια σχόλια… Εκτός που φαίνονται ρατσιστικά… εμένα μου φαίνεται ότι προσπαθείς να ψαρέψεις τους αποστάτες… να σου πούνε από πού είναι ο καθένας…

    2) Ο AntiMultiCulturalism σχολίασε πολύ ορθά… Το χαντίθ αυτό είναι έγκυρο… αποκαλύτει τι κουμάσι ήτανε ο Μωάμεθ γι’ αυτό κάνεις την πάπια και δε λες κουβέντα… Και μας λες τάχα ότι τα χαντίθ που βάζουνε εδώ δεν ισχύουν…

    3) ο κύριος Χάνσον στο βίντεο είναι ειδικός στη σαρία… «gnosti pu spudase afto to pragma»… Τον είδαμε τι παραμύθια λέει για να παραστήσει το Ισλάμ κατά της ενδοοικογενειακής βίας… Εκεί κολλάει το «ρώτα και το μπάρμπα μου τον ψεύτη»… Δε φτάνει να είναι ειδικός κανείς… Πρεπει και να είναι ειλικρινής… Οι μουσουλμάνοι που απευθύνονται σε Δυτικούς συνήθως δεν είναι…

Αφήστε απάντηση στον/στην lala Ακύρωση απάντησης