Ο Χριστός και τα ονόματα του Θεού

Υπάρχει βέβαια και η άλλη όψη του νομίσματος: Ότι ο «προφήτης» μάζεψε όσα ονόματα του άρεσαν από τη Βίβλο και, μαζί με τα ονόματα των διάφορων ειδώλων που λατρεύονταν στη Μέκκα, ονόματα όπως «Ραχμαν» και «Ραχίμ», τα απέδωσε όλα στο θεό της δικής του θρησκείας.

Σε κάθε περίπτωση, ο Ιησούς Χριστός απέδωσε πρώτος ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ τα ονόματα αυτά, μιλώντας την αλήθεια.

Advertisements

4 Σχόλια

  1. Γεια σου αγαπητε murtad ονομαζομαι Δημητριος Αθανασιου και ειμαι (θεολογος) και ειμαι ομογενης ελληνας του εξωτερικου απο την Αιγυπτο γνωριζω σε γενικες γραμμες το ισλαμ και γενικοτερα μελεταω, εχω κανει 3 debate με τον Αχμεντ Ελ Ντιν και σε λιγες μερες θα ακολουθησει ενα αλλο (Σταυρωση και ανασταση μυθος η πραγματικοτηα?) αν θες θα μπορεις να το παρακολουθησεις στην ιστοσελιδα του Αχμεντ.Θελω να σου κανω μια ερωτηση?εισαι ομογενης?εχεις καμια σχεση με καποιο αραβικο κρατος?η μηπως εισαι ενας απολογητης απο την Ο.Ο.Δ.Ε?το υλικο που εχεις συγκεντρωσει ειναι απο αραβικες πηγες ως επι το πλειστον απο τα τηλεοπτικα καναλια (Al hayat,Debate Anis shorrosh vs Ahmed dedaat) κ.α. θα ηθελα σε παρακαλω πολυ να μου πεις για σενα μερικα πραγματα στο θεμα του πιστευω,διοτι μου κανει τρομερη εντυπωση το υλικο που εχεις.Περιμενω απαντηση!

    • Γεια σου αγαπητέ Δημήτρη, που μας κάνεις τρεις ερωτήσεις κι όχι μία! 🙂 Βασικά δεν είμαστε μόνο ένας, και κάποιοι από μας έχουν ιδιαίτερη εξοικείωση με τα αραβικά. Με την Ο.Ο.Δ.Ε. δεν ξέρω γιατί μας συνδέεις. Αν είναι το ότι γράψαμε αυτό το άρθρο https://greekmurtadeen.wordpress.com/2010/02/08/eldin-yunani1/που αναιρεί τις διαστρεβλώσεις των φίλων μας Ελντίν και αλ-Γιουνάνι, αυτό το κάναμε όχι επειδή οι μουσουλμάνοι φίλοι μας απαντούσαν στην ΟΟΔΕ, αλλά επειδή οι διαστρεβλώσεις και παραποιήσεις που περιείχε το άρθρο ήταν υπερβολικά μεγάλες και υπερβολικά πολλές. Θα ασχοληθούμε και με άλλα άρθρα μουσουλμάνων απολογητών, που μιλούν για μας και για άλλους και για διάφορα θέματα.
      Θα έχουμε υπόψη μας το debate σας κι εσύ είσαι πάντα καλοδεχούμενος στο ιστολόγιό μας.
      Με αγάπη Χριστού από όλη την ομάδα

    • Αγαπητέ μου κ. Αθανασίου!

      Ατυχώς χρησιμοποιηθήκατε!
      Στο παρακάτω link, υπάρχει ένα Video, όπου αποκλειστικός ομιλητής εμφανίζεται ο περί ού ο λόγος «κύριος» Ahmad El Din!
      http://islamforgreeks.org/2012/04/10/islam-hellenism-christianity-speech/

      Στην συνέχεια στο παρακάτω link ασκεί κριτική εναντίον σας
      http://islamforgreeks.org/2012/04/08/review-debate-2012/
      λέγοντας.

      Σε γενικές γραμμές έμεινα αρκετά ευχαριστημένος από τον Διάλογο/Debate που πραγματοποιήθηκε στις 4 Απριλίου. Παρευρέθηκε αρκετός κόσμος, κυρίως Εθνικοί (πιστοί της αρχαιοελληνικής θρησκείας) καθώς επίσης και Μουσουλμάνοι που ήταν μεν λιγότεροι αλλά έδωσαν δυναμικό παρόν, αλχαμντουλιλα.

      Ως προς τους ομιλητές ο κ. Ρασσιάς παρουσίασε την Ελληνική θρησκεία, ο κ. Αθανασίου τον Χριστιανισμό, και εγώ το Ισλάμ. Ο καθένας είχε από 30 λεπτά να κάνει την παρουσίαση του. Έπειτα από ένα σύντομο διάλειμμα ακολούθησαν ερωτήσεις και απαντήσεις μεταξύ των ομιλητών και τέλος κλείσαμε με ερωτήσεις του κοινού.

      Να κάνω μερικές παρατηρήσεις ως προς τις ομιλίες:

      Η ομιλία του κ. Ρασσιά ήταν λίγο περιπλοκή με την έννοια ότι ο λόγος του δεν ήταν απλός για να κατανοήσει κάποιος την Ελληνική θρησκεία και τι πρεσβεύει. Υπήρχε μια φιλοσοφική τάση σε όλη την διάρκεια της ομιλίας του που μερικές φορές γοήτευε αλλά τις περισσότερες κούραζε.

      Η ομιλία του κ. Αθανασίου ήταν εκτός τόπου, χρόνου, και θέματος γιατί προτίμησε να μπει σε μια διαδικασία συγκριτικής και πολεμικής αντί να μας παρουσίαση τον Χριστιανισμό, τι είναι ο Χριστιανισμός, και ποια είναι η ουσία του.

      Όσον αφορά την παρουσίαση μου προτίμησα να δώσω έναν απλό λόγο για το τι πρεσβεύει το Ισλάμ και ποια είναι η ουσία της Ισλαμικής πίστης θέτοντας με αυτόν τον τρόπο ένα σημαντικό υπαρξιακό ερώτημα, το «γιατί υπάρχουμε και ποιος είναι σκοπός της ζωής». Το ερώτημα αυτό απαντήθηκε προσεκτικά και συγκεκριμένα μέσα από τις πηγές του Ισλάμ, το Κοράνι και την Σούννα του Προφήτη Μουχάμαντ (ειρήνη και ευλογία σε αυτόν).

      Οι ερωτήσεις και απαντήσεις των ομιλητών ήταν κυρίως με διαδικασία ερωταπαντήσεων μεταξύ του κ. Αθανάσιου και εμένα. Ο κ. Αθανασίου απέτυχε να μου απαντήσει το τεράστιο θεολογικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο Χριστιανισμός όσον αφορά την θεότητα του Ιησού (η λεγόμενη αιτία της ύπαρξης του Υιού – που είναι ο Πατέρας).

      Η ερώτηση του κ. Αθανασίου προς εμένα περί τριαδολογιάς και ότι δήθεν το Κοράνι δεν διατυπώνει σωστά το δόγμα της αγίας τριάδος μιας και αναφέρει ότι οι Χριστιανοί λατρεύουν την παρθένο Μαρία, αναιρέθηκε με ιστορικά στοιχεία περί χριστιανικών αιρέσεων που λάτρευαν την Μαρία, την αναφορά σε καθολικούς που εξυψώνουν στο ίδιο επίπεδο με τον Θεό την Μαρία και επίσης τους ίδιους τους ορθόδοξους που επικαλούνται την Μαρία στα προβλήματα τους αντί του ίδιου του Δημιουργού.

      Στις ερωτήσεις του κοινού υπήρχε ο ίδιος ακριβώς ρυθμός. Ελάχιστες ερωτήσεις στον κ. Ρασσιά, και οι περισσότερες σε εμένα και στον κ. Αθανασίου.

      Τέλος, να ευχαριστήσω τον κ. Αθανασίου που με αποκάλεσε «διάβολο» εμένα και τα αδέλφια μου τους Μουσουλμάνους γιατί όπως λανθασμένα/απελπισμένα ανέφερε οτι οι αρχαιολάτρες υποστήριξαν την Ισλαμική θέση. Αναφέρει χαρακτηριστικά στο ιστολόγιο του:

      «παρατήρησα και μου έκανε εντύπωση , ότι οι αρχαιολάτρες (όχι όλοι φυσικά) τάχθηκαν με το μέρος των Μουσουλμάνων. Να το πω απλά, υποστήριζαν (χειροκροτούσαν, συμφωνούσαν σε κάποια σημεία, υπερασπιζόντουσαν κιόλας!). Και λέω, ο διάβολος με ποιόν θα κάνει παρέα; Με τον διάβολο φυσικά! Μπορεί να ακούγεται βαρί, αλλά έτσι είναι!»

      Αυτά τα λόγια της πίκρας ( και της ήττας) είναι λογικό να εκφράζονται με αυτόν τον τρόπο διότι ο κ. Αθανασίου ήταν ο ομιλητής που βγήκε χαμένος. Ήταν ξεκάθαρο σε όλο το κοινό ότι ο κ. Αθανασίου:

      1) Ήρθε αδιάβαστος

      2) Με το ζόρι απαντούσε τις ερωτήσεις του κοινού και των ομιλητών

      3) Η παρουσίαση του δεν ήταν παρουσίαση αλλά πολεμική.

      Ο κ. Αθανασίου μετά προσπαθεί «να το σώσει» τα περί «διαβόλων» για να μην παρεξηγηθεί λέγοντας ότι το «διάβολος» αναφέρεται στις δοξασίες και όχι σε πρόσωπα. Αυτό είναι η τυπική χριστιανική ιεραποστολική τακτική που λέει στον αλλόθρησκο ο Χριστιανός «σαγαπάμε, αλλά μισούμε το πιστεύω σου». Η αντίφαση και η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο.

      Θα βάλω μια τελεία εδώ. Σύντομα θα ακολουθήσει το βίντεο με το απόσπασμα της ομιλίας, είναι πολύ δύσκολο να κάνω ανάρτηση όλο το βίντεο που είναι πάνω από 3 ώρες. Με τον καιρό εύχομαι να το αναρτήσω σε διάφορα μικρά αποσπάσματα.

      Να ευχαριστήσω για άλλη μια φορά τα αδέλφια μου και τις αδελφές μου στο Ισλάμ που έδωσαν το παρόν καθώς επίσης όλους όσους βοήθησαν για να βγει σε πέρας αυτή η ιστορική εκδήλωση. Μείνετε συντονισμένοι γιατί τα καλύτερα έρχονται, InshaAllah.

      Περιττό να Σας πώ, ότι το σχετικό Video του «διαλόγου» δεν αναρτήθηκε εδώ και 6 μήνες και προβλέπω ότι δεν θα αναρτηθεί ποτέ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Δυστυχώς δώσατε δημοσιότητα σε κακόπιστο και παμπόνηρο άτομο!

  2. Γεια σου και παλι.Και να έχετε σχέση με την Ο.Ο.Δ.Ε αυτό δεν είναι κακό.Χαίρομαι γενικότερα τις απαντήσεις που δίνετε στον Αχμεντ, διότι δυστυχώς ο Αχμεντ είναι πολύ επιθετηκός με την αληθινή (πίστη) και αγνοεί η μάλλον δεν θέλει να σκεφτεί τα τεράστια προβλήματα του ισλαμ που είναι αναπάντητα! θα χαρω πολύ να παρακολουθήσετε τον διάλογο ( και να ακούσετε τις αντιφάσεις του ισλάμ στο θέμα της σταύρωσης )

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: