Ο Χριστιανός νεομάρτυρας Ευγένιος Ροντιόνωφ και οι πιστοί ακόλουθοι του «προφήτη»

Ίσως έχετε ακούσει ότι στο Ισλάμ «δεν υπάρχει καταναγκασμός στη θρησκεία». Ήρθε η ώρα να το δείτε και στην πράξη. Οι «πιστοί ακόλουθοι του προφήτη» για τους οποίους λέμε στον τίτλο, είναι μουσουλμάνοι που πολλοί άλλοι φιλήσυχοι μουσουλμάνοι δεν θα τους ήθελαν για παρέα… Είναι όμως γεγονός ότι εφάρμοζαν τη μέθοδο του Μουχάμμαντ, που ζητούσε λύτρα για να απελευθερώσει αιχμαλώτους, αλλά και την μέθοδο εκτέλεσης «απίστων» στον πόλεμο, που διατάζει ο Αλλάχ στο «ιερό Κοράνι» (47:4): Χτυπήστε το λαιμό τους μέχρι να τους σφάξετε.

Σε περίπτωση που έχετε διαβάσει την «αποστειρωμένη» ελληνική μετάφραση του εδαφίου από τους καθηγητές του Αλ-Άζχαρ:

«Γι’ αυτό όταν συναντάτε τους άπιστους (στη μάχη), κτυπάτε το λαιμό τους (να τους πολεμάτε) μέχρι να τους νικήσετε εντελώς (να τους υποτάξετε) και τότε δέστε τους ένα δεσμό σταθερό (πάνω τους, ασφαλίστε τους σαν αιχμαλώτους). Έπειτα είτε να τους χαρίσετε την ελευθερία (ή την ανταλλαγή τους με λύτρα, μέχρις ότου ο πόλεμος βάλει κάτω το φορτίο του (σταματήσει). Τέτοια είναι η διαταγή. Κι αν ήθελε ο ΑΛΛΑΧ (θα μπορούσε βέβαια) (ο ίδιος) να τους εκδικηθεί, κι όμως ήθελε να δοκιμάσει μερικούς από σας τους άλλους. Όσοι όμως σκοτώθηκαν (πολεμώντας) υπέρ του ΑΛΛΑΧ (τότε) ο ΑΛΛΑΧ, ποτέ δεν θα ματαιώσει τα καλά έργα τους.»

έχετε υπόψη σας ότι το εδάφιο είναι διαφορετικό, δεν μιλά απλώς για νίκη και υποταγή των «απίστων» αλλά για σφαγή. Δείτε εδώ http://quran.com/47/4

47:4
Sahih International
So when you meet those who disbelieve [in battle], strike [their] necks until, when you have inflicted slaughter upon them, then secure their bonds, and either [confer] favor afterwards or ransom [them] until the war lays down its burdens. That [is the command]. And if Allah had willed, He could have taken vengeance upon them [Himself], but [He ordered armed struggle] to test some of you by means of others. And those who are killed in the cause of Allah – never will He waste their deeds.
Το κομμάτι που διαφέρει στα ελληνικά: «Όταν συναντήσετε (στη μάχη) αυτούς που απιστούν, χτυπήστε τους λαιμούς (τους) μέχρι να τους σφάξετε, και μετά σιγουρέψτε (ασφαλίστε) τα δεσμά τους… » Κατά τα άλλα το εδάφιο είναι σωστά μεταφρασμένο.
Ακολουθεί η εξήγηση:
Tafsir al-Jalalayn
So when you encounter [in battle] those who disbelieve, then [attack them with] a striking of the necks (fa-darba’l-riqābi is a verbal noun in place of the [full] verbal construction, that is to say, fa’dribū riqābahum, ‘then strike their necks’), in other words, slay themreference is made to the ‘striking of the necks’ because the predominant cause of being slayed is to be struck in the neck. Then, when you have made thoroughly decimated them, bind, spare them, take them captive and bind firmly, the bonds (al-wathāq is what is used to bind [yūthaqu] a captive). Thereafter either [set them free] by grace (mannan is a verbal noun in place of the [full] verbal construction), that is to say, either show them grace by setting them free unconditionally; or by ransom, ransoming them with payment or with Muslim captives, until the war, that is to say, its participants, lay down its burdens, its heavy loads of weaponry and other things, so that either the disbelievers surrender or enter into a treaty. This [last clause] constitutes the ‘purpose’ of [enjoining the Muslims to] slaying and taking captive. So [shall it be] (dhālika is the predicate of an implied subject, [such as] al-amr, ‘the ordinance’, in other words, ‘the ordinance [of God] regarding them is as mentioned’). And had God willed, He could have [Himself] taken vengeance on them, without any fighting, but, He has commanded you to [do] it, that He may test some of you by means of others, from among them, by way of battle, so that the slain among you will end up in Paradise, while those [slain] among them [will end up] in the Fire. And those who are slain (qutilū: a variant reading has qātalū, ‘those who fight’) — this verse was revealed on the day of [the battle of] Uhud, after the dead and the wounded had become numerous among the Muslims — in the way of God, He will not let their works go to waste, He will [not] render [them] void.
Μετάφραση των τονισμένων στα ελληνικά:
«με άλλα λόγια, σφάξτε τους – γίνεται αναφορά στο «χτυπήστε τους λαιμούς τους» επειδή η βασική αιτία που κάποιος σφάζεται είναι επειδή τον χτύπησαν στο λαιμό.»
«Μετά είτε (ελευθερώστε τους) … δηλαδή είτε δώστε τους χάρη αφήνοντάς τους ελεύθερους χωρίς όρους, είτε με λύτρα, ανταλλάσσοντάς τους με λύτρα χρήματα ή αιχμάλωτους μουσουλμάνους, μέχρι που ο πόλεμος, δηλαδή οι συμμετέχοντες, αφήσουν κάτω τα φορτία του, το βαρύ φορτίο από όπλα και άλλα πράγματα, ώστε οι αιχμάλωτοι είτε να παραδοθούν είτε να συνθηκολογήσουν. Αυτή [η τελευταία πρόταση] συνιστα τον «σκοπό» που [οι μουσουλμάνοι διατάσσονται να] σφάζουν και να πιάνουν αιχμαλώτους.»
«Και αν ο Θεός ήθελε, θα μπορούσε [ο Ίδιος] να τους εκδικηθεί, χωρίς καθόλου μάχη, αλλά, σας έχει διατάξει [να το κάνετε] αυτό, ώστε να μπορεί να δοκιμάσει μερικούς από σας μέσω των άλλων, από ανάμεσά τους, με τον τρόπο της μάχης, ώστε οι σφαγμένοι από εσάς να καταλήξουν στον Παράδεισο, ενώ αυτοί [οι σφαγμένοι] ανάμεσά τους [θα καταλήξουν] στη Φωτιά (της Κόλασης).»
Μεταφέροντας την ερμηνεία στην περίπτωσή μας, οι Τσετσένοι προσπαθούν με τις ενέργειές τους να επιτύχουν με τη Ρωσία μια συνθήκη κατά πώς τη θέλουν, ή τουλάχιστον να αποκομίσουν λύτρα από τους αιχμαλώτους. Σε όσους φαίνεται παράξενο που προσπαθούν να μεταστρέψουν με το ζόρι στο Ισλάμ μέλη των «λαών του Βιβλίου», ας έχουν υπόψη τους ότι οι «λαοί του Βιβλίου» είναι «προστατευμένοι» στο Ισλάμ μόνο όταν είναι υποταγμένοι στους μουσουλμάνους και πληρώνουν φόρο υποτελείας σ’ αυτούς. Διαφορετικά δεν είναι παρά άπιστοι μη-μουσουλμάνοι. Και να πληρώνουν φόρο όμως, το Κοράνι αντιμετωπίζει με μίσος και περιφρόνηση κάθε μη μουσουλμάνο «άπιστο»:

2.99: Όσοι αρνούνται το Κοράνι είναι διεστραμμένοι

2.121: Όσοι αρνούνται το Ισλάμ είναι αυτοί που ζημιώνονται

2.171: Οι μη-μουσουλμάνοι είναι κουφοί άλαλοι και τυφλοί

5:51 : Μην έχετε τους μη-μουσουλμάνους για φίλους και προστάτες

8.55: Οι μη-μουσουλμάνοι (εκείνοι που αρνούνται τον ΑΛΛΑΧ κι έτσι δεν πρόκειται να πιστέψουν) είναι τα χειρότερα κτήνη («ζωντανά» για τους καθηγητές του Αλ-Άζχαρ…) (το εδάφιο «αποκαλύφθηκε» αρχικά για τη φυλή Κουράιζα)

9.28: Οι μη-μουσουλμάνοι (ειδωλολάτρες) είναι ακάθαρτοι

98.6 Οι μη-μουσουλμάνοι είναι τα χειρότερα πλάσματα: «Βέβαια οι άπιστοι (είτε είναι) από τους οπαδούς της Βίβλου είτε από τους Πολυθεϊστές, θα μείνουν στη Φωτιά της Κόλασης, όπου (για πάντα) κατοικούν. Αυτοί είναι οι χειρότεροι από τα πλάσματα

Εδώ μπορεί κάποιος μουσουλμάνος να πει ότι ναι μεν, αυτά τα εδάφια υπάρχουν αλλά υπάρχει και το 5:32:

«Γι’ αυτό γράψαμε στα παιδιά του Ισραήλ (νομοθετήσαμε στο βιβλίο τους) ότι αν κανείς τους σκοτώσει κάποιον – εκτός βέβαια αν πρόκειται για δολοφόνο ή κακοποιό στη γη – θα είναι σαν να σκοτώνει όλο τον κόσμο»

(το οποίο για την ακρίβεια είναι αντιγραφή από το Mishnah Sanhedrin 4:5) αλλά, ας μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και το 8:39:

«και πολεμήστε τους (σκοτώνοντάς τους) μέχρις ότου να μην υπάρχει απιστία και να είναι η θρησκεία του ΑΛΛΑΧ η μοναδική…»

(εδώ το ταφσίρ αλ-Τζαλαλαΰν διευκρινίζει «στασιασμός και ειδωλολατρία να μην υπάρχει πια και η θρησκεία να είναι όλη μόνο για τον Θεό, και να μην λατρεύεται κανένας άλλος», άρα και οι Χριστιανοί που υποτίθεται ότι «βάζουν συνεταίρο στον Θεό» και κάνουν την αμαρτία «shirk» («συνδυάζουν» ή «συνεταιρίζουν» άλλους με τον Θεό), πρέπει κι αυτοί να καταπολεμηθούν). Εξάλλου, σε κάθε περίπτωση οι στρατιώτες της Ρωσίας είναι εχθροί των μουσουλμάνων (Τσετσένων) και «κακοποιοί στη γη».

ΠΡΟΣΟΧΗ! Το παρακάτω βίντεο περιλαμβάνει πραγματικές σκηνές αποκεφαλισμού ανθρώπου. Αν δεν αντέχετε τέτοιες σκηνές μην το δείτε αλλά διαβάστε το κείμενο από κάτω.

Ο Νεομάρτυρας Ευγένιος Ροντιόνωφ γεννήθηκε στις 23 Μαΐου 1977 κοντά στη Μόσχα-και συγκεκριμένα στο χωριό Κουρίλοβο, στην περιοχή της πόλεως Παντόλσκ-. Ήταν το μοναδικό παιδί της οικογένειας και βαπτίστηκε Ορθόδοξος Χριστιανός κατά την παιδική του ηλικία. Η μητέρα του ονομάζεται Λιουμπόβ (=αγάπη) Βασίλιεβνα.
Το 1989 η γιαγιά του πήρε τον μικρό Ευγένιο και τον πήγε στην Εκκλησία, για να εξομολογηθεί για πρώτη φορά και να μεταλάβει των αχράντων μυστηρίων. Ο ιερέας πρόσεξε ότι το παιδί δε φορούσε Σταυρό και κατά τη διάρκεια της εξομολόγησης του φόρεσε ένα Σταυρό, τον οποίο ο μικρός Ευγένιος δεν τον έβγαλε ποτέ από πάνω του· μάλιστα, έφτιαξε ένα χονδρό κορδόνι και τον πέρασε εκεί. Η μητέρα του, όταν είδε ότι φορούσε Σταυρό, τον προέτρεψε να τον βγάλει, διότι, όπως είπε, θα τον περιγελάσουν οι συμμαθητές του. Ο Ευγένιος δεν απάντησε, αλλά και δεν την υπάκουσε.
Όταν τελείωσε τις σπουδές του το 1994, εργάστηκε ως επιπλοποιός, επάγγελμα που του απέφερε πολλά έσοδα.
Στις 25 Ιουνίου του 1995 παρουσιάστηκε στο Στρατό και μετά τη βασική του εκπαίδευση, στις 13 Ιανουαρίου του 1996, τοποθετήθηκε στα συνοριακά φυλάκια Τσετσενίας-Ηγκουερίνας. Ακριβώς ένα μήνα μετά, στις 13 Φεβρουαρίου του 1996, αιχμαλωτίστηκε. Η αιχμαλωσία έγινε ως εξής: η στρατιωτική υπηρεσία έστειλε τέσσερις στρατιώτες-μεταξύ των οποίων και τον Ευγένιο-να κάνουν ελέγχους στα αυτοκίνητα που διέρχονταν από ένα συγκεκριμένο δρόμο. Δυστυχώς, οι αρμόδιοι έστειλαν τους στρατιώτες χωρίς να υπάρχει καμιά προηγούμενη οργάνωση (δεν υπήρχε καν φωτισμός)  και καμιά ασφάλεια. Από αυτόν το δρόμο περνούσαν πολύ συχνά Τσετσένοι μεταφέροντας όπλα, αιχμαλώτους και ναρκωτικά. Τη νύχτα εκείνη πέρασε από εκείνο το δρόμο ένα ασθενοφόρο. Όταν οι στρατιώτες το σταμάτησαν για έλεγχο, ξαφνικά μέσα από αυτό πετάχτηκαν πάνω από δέκα Τσετσένοι, πολύ καλά οπλισμένοι. Ακολούθησε συμπλοκή και οι Τσετσένοι συνέλαβαν και τους τέσσερις στρατιώτες. Αυτό έγινε στις 3 τη νύχτα. Στις 4 η ώρα ήρθαν άλλοι στρατιώτες για αλλαγή φρουράς· φυσικά δεν τους βρήκαν και κατάλαβαν αμέσως τι είχε συμβεί. Μετά από λίγες μέρες η υπηρεσία του στρατού ενημέρωσε τους γονείς των στρατιωτών για την εξαφάνισή τους. Η μητέρα του Ευγένιου κατάλαβε ότι δεν πρόκειται για εξαφάνιση, αλλά για αιχμαλωσία, και πήγε με κίνδυνο της ζωής της στην Τσετσενία, για να βρει το παιδί της. Έφτασε στην πόλη Χαγκαλά και μετά από πολλές προσπάθειες ήρθε σε επαφή με τους αρχηγούς διαφόρων αντάρτικων ομάδων της Τσετσενίας προσπαθώντας να μάθει για την τύχη του Ευγένιου, διότι γνώριζε ότι οι Τσετσένοι δε σκοτώνουν αμέσως τους αιχμαλώτους, αλλά περιμένουν μήπως πάρουν λίτρα και τους ελευθερώσουν. Οι ίδιοι οι Τσετσένοι της είπαν ότι ο γιος της ζούσε, αλλά ήταν αιχμάλωτος και σιώπησαν με νόημα προσπαθώντας να υπολογίσουν πόσα χρήματα μπορούσαν να αποσπάσουν από αυτήν. Εκείνον τον καιρό ένας ζωντανός στρατιώτης αιχμάλωτος στοίχιζε 10.000 δολάρια, ενώ ένας αξιωματικός 50.000. Όταν κατάλαβαν ότι δεν πρόκειται να κερδίσουν αρκετά χρήματα, αποφάσισαν να τον σκοτώσουν. Η μητέρα του πήγε παντού για να τον ψάξει, πέρασε από χωριά, από δρόμους με νάρκες, από μέτωπα συγκρούσεων, γνώρισε πολλούς αξιωματικούς Τσετσένους και, όπως η ίδια λέει, «πέρασα από όλους τους κύκλους του άδη».
Από την πρώτη μέρα της αιχμαλωσίας του Ευγένιου, που διήρκησε 100 ημέρες, οι αντάρτες, επειδή είδαν ότι φοράει Σταυρό, προσπάθησαν να τον κάμψουν ψυχικά, ώστε να καταφέρουν-αν ήταν δυνατό-να τον αναγκάσουν να αρνηθεί την πίστη του, να βγάλει το Σταυρό, να γίνει μουσουλμάνος και να τον κάνουν δήμιο και φονιά των άλλων Ρώσων αιχμαλώτων. Ο Ευγένιος, βέβαια, αρνήθηκε όλες τις προτάσεις και, παρά τους συνεχείς ξυλοδαρμούς, τα πάμπολλα βασανιστήρια και τις υποσχέσεις ότι θα ζήσει αν βγάλει το σταυρό του, δεν μπόρεσαν να τον κάμψουν.
Αργότερα, οι ίδιοι οι αρχηγοί των ανταρτών είπαν στη μητέρα του: «εάν ο γιος σου γινόταν σαν ένας από εμάς, δε θα τον αδικούσαμε».
Στις 23 Μαΐου του 1996, δηλαδή την ημέρα των γενεθλίων του, πήραν τους τέσσερις αιχμαλώτους στρατιώτες, μεταξύ των οποίων και τον Ευγένιο, για να τους σκοτώσουν. Πρώτα σκότωσαν τους τρεις συναιχμαλώτους του. Έπειτα, πρότειναν για τελευταία φορά στον Ευγένιο να βγάλει το Σταυρό λέγοντας ότι «ορκιζόμαστε στον αλλάχ ότι θα ζήσεις». Ο Ευγένιος και πάλι αρνήθηκε και τότε υπέστη το φρικτό του μαρτύριο. Τον έσφαξαν με μαχαίρι κόβοντας εντελώς το κεφάλι του, αλλά δεν τόλμησαν να βγάλουν το Σταυρό από το λαιμό του. Τον έθαψαν μεν με το σταυρό, αλλά χωρίς το κεφάλι.
Τελικά, η μητέρα του βρήκε τον Ευγένιο μετά από εννέα μήνες. Και πάλι ζήτησαν οι Τσετσένοι 4000 δολάρια για να της δώσουν το λείψανο. Της έδωσαν και βιντεοκασέτα με το μαρτύριο του γιου της και της διηγήθηκαν οι ίδιοι την πορεία της αιχμαλωσίας του και τα βασανιστήρια.
Η μητέρα του Ευγένιου πούλησε το διαμέρισμά της και ό,τι άλλο μπορούσε-μέχρι και ρούχα-για να μπορέσει, αφενός μεν να δώσει τα λίτρα, αφετέρου δε να ανταπεξέλθει στα έξοδα εκταφής, ειδικού φέρετρου, μεταφοράς κλπ., τα οποία δεν ήταν και λίγα.
Τελικά στις 20 Νοεμβρίου του 1996 μετέφερε το λείψανο στο χωριό τους και το έθαψε στο κοιμητήριο. Μετά από λίγες μέρες ο πατέρας του Ευγένιου πέθανε δίπλα στο μνήμα από τη λύπη του.
Αμέσως, σε διάφορες περιοχές της Ρωσίας ο άγιος μάρτυρας Ευγένιος άρχισε να εμφανίζεται και να κάνει θαύματα. Παρακάτω παραθέτουμε ορισμένες μαρτυρίες και θαυμαστές επεμβάσεις:
Ένα κοριτσάκι που έμενε σε Ορθόδοξο ορφανοτροφείο διηγήθηκε ότι της εμφανίστηκε κάποτε ένας ψηλός στρατιώτης με κόκκινο μανδύα, ο οποίος της είπε ότι είναι ο Ευγένιος, την έπιασε από το χέρι και τη οδήγησε στην Εκκλησία. Το κοριτσάκι λέει: «παραξενεύθηκα που φορούσε κόκκινο μανδύα, διότι οι στρατιώτες δε φορούν σήμερα τέτοιο μανδύα, και σκέφτηκα ότι αυτός πρέπει να είναι ο μανδύας του μάρτυρα».
Σε πολλές Εκκλησίες έχουν δει ένα στρατιώτη με πύρινο μανδύα, ο οποίος βοηθάει τους αιχμαλώτους στην Τσετσενία να δραπετεύσουν από την αιχμαλωσία τους και να διαφύγουν από κάθε κίνδυνο, όπως νάρκες κλπ.
Σε ένα νοσοκομείο τραυματιών πολέμου οι τραυματισμένοι στρατιώτες πιστοποιούν ότι ένας άγιος μάρτυρας Ευγένιος τους βοηθάει, ειδικά όταν πονάνε πολύ. Όταν κάποιοι από αυτούς πήγαν στο Ναό του Σωτήρος στη Μόσχα, είδαν την εικόνα του μάρτυρα και αναγνώρισαν αυτόν που τους βοήθησε.
Το στρατιώτη με τον κόκκινο μανδύα τον γνωρίζουν και οι φυλακισμένοι. Κυρίως βοηθάει τους πολύ καταβεβλημένους και συντετριμμένους ψυχικά λόγω της φυλακίσεως τους.
Το 1997 με ευλογία του Πατριάρχη Αλεξίου εκδόθηκε ένα βιβλίο με τίτλο «Νέος μάρτυς του Χριστού στρατιώτης Ευγένιος». Ένας ιερέας ονόματι Βαντίμ Σκλιαρένσκο από το Ντνεποπετρόφκ έστειλε στο Πατριαρχείο μία αναφορά όπου έγραφε ότι το εξώφυλλο του βιβλίου με τη φωτογραφία του αγίου μυροβλύζει.
Μετά από τρία χρόνια και τρεις μήνες ο αρχηγός και όλη η ομάδα του, οι σφαγείς του Ευγένιου, σκοτώθηκαν από τους ίδιους τους Τσετσένους μετά από εμφύλιες αντιπαραθέσεις.
Καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, αλλά περισσότερο την ημέρα του Μαρτυρίου του, στις 23 Μαΐου, έρχονται για προσκύνημα στο τάφο του πολλοί πιστοί και αναφέρονται πολλά θαύματα.

Το κείμενο βρήκαμε εδώ http://www.impantokratoros.gr/BDC5C441.el.aspx και διατηρήσαμε την ορθογραφία του. Υπάρχει στα ρωσικά εδώ http://www.peoples.ru/state/sacred/rodionov/.

Advertisements

5 Σχόλια

  1. […] Greek murtadeen Έλληνες αποστάτες από το Ισλάμ […]

  2. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!!! ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!
    ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΤΗΣ ΨΕΥΤΟΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ!

  3. Δοξα τον Θεο που μας χαρισε ενα ακομα αστερι φωτεινο να μας οδηγει… γιατι οσο η γη θα γεννα με την βοηθεια του θεου αγιους και μαρτυρες τοσο απεχει και το τελος μας. συνεχισται την τελεια δουλεια σας εχω μεσα στις προσευχες μου συνεχεια ο θεος να σας χαρισει την ουρανια βασιλεια του.

    • @ΘΡΟΝΟΙ σε ευχαριστούμε για τις προσευχές σου, τις χρειαζόμαστε. Χριστός ετέχθη – χρόνια καλά, πολλά κι ευλογημένα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: