Πρόσβαλε τον «προφήτη», πρέπει να εκτελεστεί!

Μάθετε για την Αζία Μπίμπι στο YouΤube: http://www.youtube.com/watch?v=pRFTxiaz2tE-

Χριστιανοί του Πακιστάν: μεταξύ σιωπής και φόβου / του Φρανσουά Ντ’ Αλανσόν    Μάρτιος 07 2011

Les chrétiens pakistanais, entre le silence et la peur

© La Croix

Τρία από τα παιδιά της Αζία Μπίμπι στη Σεϊχουπούρα, όπου κρατείται η μητέρα τους

 

Η μπλε σιδερένια πόρτα παραμένει κλειστή στη γωνία του τοίχου. Εδώ βρίσκεται το σπίτι της Αζία Μπίμπι (Asia Bibi) της χριστιανής που έχει καταδικαστεί σε θάνατο για βλασφημία. «Η Αζία έβρισε τον Προφήτη (ευλογημένο το όνομά του), γι’ αυτό είναι φυλακή», μας πληροφορεί σκυθρωπός ο Φακίρ Μοχάμεντ (Fakir Mohammed), που μένει ακριβώς απέναντι. «Όλο το χωριό μαζεύτηκε για να την ακούσει κι εκείνη τα ομολόγησε όλα. Της είπαμε πως αν δεχόταν να γίνει μουσουλμάνα, θα της συγχωρούνταν όλα, αλλά εκείνη αρνήθηκε. Για όσα είπε, της αξίζει να τιμωρηθεί».

Περίεργη ατμόσφαιρα αλήθεια στο Ιτάν Βαλί, ένα χωριό της επαρχίας Πεντζάμπ, χαμένο μέσα στα σιταροχώραφα και τις καλλιέργειες ζαχαροκάλαμου, μια ώρα δρόμο από τη Λαχώρη, όπου κατοικούν 200 οικογένειες. Τα σπίτια είναι φτιαγμένα από πηλό και δε διαθέτουν τρεχούμενο νερό ή ηλεκτρικό.

Αντί να σκύψει το κεφάλι η Αζία Μπίμπι αντιμιλάει

Το χωριό ήταν ήρεμο ως τις 14 Ιουνίου 2009, όταν σε ένα χωράφι ξεσπάει ένας τσακωμός μεταξύ της Αζία Μπίμπι -όπως είναι το παρατσούκλι της Αζία Νορίν (Asia Noreen)- και τριών ακόμα γυναικών. Μαζεύουν «φάλσα», ένα ασιατικό φρούτο. Μια γυναίκα διψά. Η Αζία πάει σπίτι να φέρει νερό. Όταν γυρίζει, οι μουσουλμάνες συνάδερφοί της αρνούνται να πιουν από το ίδιο ποτήρι με εκείνη. Εκτός, της δηλώνουν, αν γίνει μουσουλμάνα: η Αζία θεωρείται «μιαρή».

Αντί να σκύψει το κεφάλι και να μην πει τίποτα, όπως οφείλουν να κάνουν οι μειοψηφικοί Πακιστανοί χριστιανοί-«παρίες», καθώς προέρχονται από μια χαμηλή ινδουιστική κάστα  που προσηλυτίστηκε στο χριστιανισμό όταν ανεξαρτητοποιήθηκε το Πακιστάν, η Αζία Μπίμπι αντιμιλάει: «και γιατί να εξισλαμιστώ; Ο Ιησούς Χριστός σταυρώθηκε για τις αμαρτίες  όλων των ανθρώπων. Τι έκανε ο Μωάμεθ;»

Οργισμένες οι τρεις μουσουλμάνες χτυπούν και σπρώχνουν την Αζία, που καταφεύγει στο σπίτι της, Η μια από τις γυναίκες, σύζυγος του γείτονά της Μοχάμεντ Τουφάιλ (Mohammad Tufail), έχει προηγούμενα με τη χριστιανή. Είναι ήδη τσακωμένες για μια ιστορία μιας ταΐστρας που την έσπασε μια κατσίκα. Τούτη τη φορά μπορεί να πάρει την εκδίκησή της: σπεύδει στον ιμάμη του χωριού και καταγγέλλει τη γειτόνισσά της.

Από τις τρεις χριστιανικές οικογένειες του χωριού, οι δύο έφυγαν

Πέντε μέρες αργότερα, η βεντέτα ξεσπάει. Υποκινούμενοι από μουσουλμάνους ιερείς και τα μεγάφωνα του τζαμιού, οι πρεσβύτεροι του Ιτάν Βαλί, συνοδευόμενοι από έναν όχλο χωρικών, κατευθύνονται στην κατοικία της βλάσφημης χριστιανής.

Κατηγορούμενη δημόσια για βλασφημία, η Αζία αρνείται να εξισλαμιστεί. Ορισμένοι θέλουν να τη διαπομπεύσουν, δένοντάς την από το λαιμό πίσω από ένα γαϊδούρι και περιφέροντάς την έτσι σε όλο το χωριό. Η αστυνομία επεμβαίνει. Φυλακίζεται «για την ασφάλειά της» στο κρατητήριο της Σεϊχουπούρα, της επαρχιακής πρωτεύουσας.

Η συνέχεια είναι γνωστή: η Αζία Μπίμπι κατηγορείται για βλασφημία με βάση τη σχετική διάταξη του άρθρου 295c του πακιστανικού ποινικού κώδικα και στις 8 Νοεμβρίου 2010 καταδικάζεται από τον τοπικό δικαστή Ναβίντ Ικμπάλ (Naveed Iqbal) σε θάνατο διαπαγχονισμού .

Θλιβερός απολογισμός: από τις τρεις χριστιανικές οικογένειες του χωριού, οι δύο το εγκαταλείπουν. Υπό το κράτος των διαρκών απειλών, ο Ασίκ Μασίχ (Ashiq Masih), ο σύζυγος της Αζία, αναγκάζεται να ζει κρυμμένος με τα πέντε τους παιδιά. Ο ξάδερφός του πούλησε το σπίτι του κι έφυγε για τη Φαϊσαλαμπάντ. Η αδερφή του Ναντίμα (Nadjma) σκοπεύει να τον ακολουθήσει.

«Αφού είχε κρίνει «άδικο» το νόμο περί βλασφημίας, ο θάνατός του ήταν δικαιολογημένος»

Τρεις μήνες αργότερα, ο βασικός δράστης του δράματος διαβεβαιώνει πως έχει ήσυχη τη συνείδησή της. Λίγες εκατοντάδες μέτρα από το σπίτι της Αζία, δεσπόζει το τζαμί του χωριού, που πρόσφατα ανακαινίστηκε και επεκτάθηκε. Καθισμένα στο πάτωμα, τέσσερα πιτσιρίκια αποστηθίζουν στίχους του Κορανίου.

«Ο σύζυγος της Αζία έφυγε από το χωριό με τη θέλησή του. Κανείς δεν τον ανάγκασε», ισχυρίζεται ο ιμάμης Μοχάμεντ Σαλίμ (Muhammad Salim), 31 ετών, που έφθασε στο χωριό εδώ και πέντε χρόνια, αφού σπούδασε επί οκτώ έτη στο φονταμενταλιστικό ιεροδιδασκαλείο (μαντράς) «Χαΐρ-Ουλ» στο Μουλτάν, στο νότιο Πεντζάμπ. Κάθε μέρα, πλην Παρασκευής, 150 παιδιά ηλικίας 4 ως 15 ετών φοιτούν εδώ, στο κορανικό του σχολείο.

«Οι χριστιανοί οφείλουν να προσαρμοστούν στην πακιστανική νομοθεσία, που απαγορεύει κάθε αρνητικό χαρακτηρισμό κατά του Προφήτη», μας εξηγεί, ατάραχος ο Μοχάμεντ Σαλίμ. Όσο για το Σαλμάν Τασίρ (Salman Taseer), τον κυβερνήτη της επαρχίας που δολοφονήθηκε στις 4 Ιανουαρίου, είχε προσπαθήσει να ανατρέψει τη δικαστική ετυμηγορία και είχε χαρακτηρίσει «άδικο» τον νόμο περί βλασφημίας. Εξυπακούεται πως «ο θάνατός του ήταν δικαιολογημένος».

«Το παράπτωμά της είναι απόλυτα στοιχειοθετημένο»

Χάρη στην υπόθεση αυτή, ο νεαρός «γκαρί» (επικεφαλής της προσευχής) με τη φροντισμένη μαύρη γενειάδα και τα κομψά του ρούχα, απέκτησε μια κάποια φήμη, ένα όνομα. Εξάλλου είναι υπό το δικό του αίτημα που ο SSP (senior superintendent of police, αστυνομικός διευθυντής) συνέταξε την FIR (first investigative report, πρώτη ανακριτική έκθεση, ή αλλιώς την έκθεση των γεγονότων, που απαιτεί η δικαστική διαδικασία). Εκείνος παρότρυνε τους μάρτυρες (το σύνολο σχεδόν του κοινοτικού συμβουλίου) να καταθέσουν κατά της βλάσφημης.

«Οι ξένοι υπερασπίζονται την Αζία και διατείνονται πως είναι αθώα, αλλά οι κατηγορίες εναντίον της είναι απόλυτα στοιχειοθετημένες. Οι μάρτυρες επιβεβαίωσαν πως καταφέρθηκε εναντίον των μουσουλμάνων και του Προφήτη. Η ίδια η Αζία παραδέχτηκε τα γεγονότα και ζήτησε συγγνώμη. Μαθαίνω πως επανέλαβε την ομολογία της ενώπιον του δικαστηρίου της Σεϊχουπούρα, που χρειάστηκε πάνω από ένα χρόνο για να τεκμηριώσει τις κατηγορίες εναντίον της. Τώρα άσκησε έφεση στο ανώτατο δικαστήριο της Λαχώρης (LHC). Όσον με αφορά, είμαι απολύτως βέβαιος πως η ποινή της πρέπει να επικυρωθεί».

 

Πακιστανή χριστιανή στην αναστάσιμη Θεία Λειτουργία του 2010, στο Ισλαμαμπάντ

«Προκειμένου να αποφευχθούν καταχρήσεις, ο νόμος πρέπει να αλλάξει»

Στη Σεϊχουπούρα η Αζία σαπίζει στο κελί της, πίσω από τους κόκκινους τούβλινους τοίχους της φυλακής με τους εξώστες. Σε αυτή τη βιομηχανική πόλη των 350,000 κατοίκων, βορειοδυτικά της Λαχώρης, τα μέλη της χριστιανικής κοινότητας κρατούν χαμηλό προφίλ. Σχεδόν 1,800 χριστιανικές οικογένειες ζουν σκόρπιες στην πόλη, Η πλειοψηφία εργάζεται σε υποδεέστερες θέσεις εργασίας (οικοδόμοι, εργάτες καθαριότητας ή οικιακοί βοηθοί).

Την Κυριακή, καμιά εκατοστή ήρθαν στη Θεία Λειτουργία που τελεί ο π. Σαμουήλ Ντιλαβάρ (Samson Dilawar) στον ιερό ναό της Αγίας Θηρεσίας, που ανεγέρθηκε το 1905 από Βέλγους καπουτσίνους ιεραπόστολους. Στην αίθουσα του πρεσβυτερίου που είναι ακόμα διακοσμημένη με χριστουγεννιάτικες γιρλάντες, η ατμόσφαιρα μόνο εορταστική δεν είναι. Ο Χαλίντ Ματού (Khalid Mattoo), ο χριστιανός τοπικός υπεύθυνος του «συμβουλίου για τη διαθρησκευτική αρμονία», κραδαίνει ένα αντίγραφο της FIR. Στο κείμενο αναφέρονται οι βλάσφημες εκφράσεις που αποδίδονται στην Αζία Μπίμπι για την υγεία του Μωάμεθ, τις τελευταίες του ημέρες στη Γη και το γάμο «συμφέροντός» του με τη Χαντιτζά (Khadija), την πρώτη του σύζυγο. «Έκανα κι εγώ την έρευνά μου» μας διαβεβαιώνει ο Χαλίντ Ματού. «Αυτή η υπόθεση είναι ένα ακόμα παράδειγμα του πώς οι εξτρεμιστές αξιοποιούν το νόμο περί βλασφημίας ενάντια σε αθώους. Δεν αντιτιθέμεθα στην ουσία του νόμου, αλλά θέλουμε να τροποποιηθεί, ώστε να αποφεύγονται οι καταχρήσεις»

«Λέω στα τέσσερα παιδιά μου να κρατούν το στόμα τους κλειστό στο σχολείο»

Αβάσιμες προσδοκίες, που δεν τολμούν ούτε καν να τις εκφράσουν δημόσια. «Μετά τη δολοφονία του κυβερνήτη της επαρχίας, ζούμε σε καθεστώς τρομοκρατίας. Κανείς μας δεν τολμάει να πει ανοικτά τι σκέφτεται», υπογραμμίζει ο Κασίφ (Kashif), ένας χριστιανός 32 ετών που εργάζεται σε μια τοπική «μη-κυβερνητική οργάνωση» (ΜΚΟ) κι έχει εκλεγεί δημοτικός σύμβουλος. «Οι περισσότερο μουσουλμάνοι, συμπεριλαμβανομένων των αστυνομικών, βρίσκονται υπό την επιρροή των εξτρεμιστών». Όσοι διαφωνούν, προτιμούν τη σιωπή. Όσο για την εκκλησία μας, εκτός από το να προσεύχεται δεν κάνει και τόσα για την Αζία Μπίμπι και την οικογένειά της. Θα έπρεπε να της έχει παράσχει νομική συνδρομή, προστασία και οικονομική στήριξη».

Στη «χώρα των ευσεβών» το να είσαι μειοψηφία είναι μάλλον επικίνδυνο, και στοιχίζει ανασφάλεια, διακρίσεις και βίαιους εξισλαμισμούς. Το Δεκέμβριο, στην πόλη απήχθηκαν δύο νέα κορίτσια ηλικίας 13 και 17 ετών. Αλλού, ένας γαιοκτήμονας προσπαθεί να εκτοπίσει από τη γη του τέσσερις χριστιανικές οικογένειες, που κατοικούν εκεί εδώ και πολλές γενιές, με το πρόσχημα ότι δεν εργάζονται πια στη δούλεψή του.

«Κάθε μέρα» μας λέει η σαραντάχρονη Μάνσα Μάζι (Mansha Masi) που εργάζεται ως καθαρίστρια σε ένα δημόσιο Γυμνάσιο, «λέω στους τέσσερις γιους μου να κρατούν το στόμα τους κλειστό στο σχολείο και να μην μπλέκουν σε καυγάδες. Αλλά τους υποχρεώνω να συνεχίζουν τις σπουδές τους, παρά τις διακρίσεις που κυριαρχούν στην εκπαίδευση».

«Η μισαλλοδοξία γίνεται τρόπος ζωής»

Στις 20 Νοεμβρίου του 2010, ο μουσουλμάνος κυβερνήτης του Πεντζάμπ επισκέφθηκε την Αζία Μπίμπι στο κελί της, προς μεγάλη αγαλλίαση της χριστιανικής κοινότητας. «Ο Σαλμάν Τασίρ μου είχε ζητήσει να τον συνοδέψω στο επισκεπτήριό του», μου εξομολογείται ο 47χρονος Σαμψών Ντιλαβάρ (Samson Dilawar) ο εφημέριος του ιερού ναού της Αγίας Θηρεσίας. Εκ μέρους ολόκληρης της χριστιανικής κοινότητας, του μετέφερα τα αισθήματα ευγνωμοσύνης μας. Ατυχώς, μετά τη δολοφονία του τα πράγματα επιδεινώθηκαν κατά πολύ. Ένοπλοι, πάνω σε δύο αυτοκίνητα, πολυβόλησαν τις προάλλες την εκκλησία μας. Δέχτηκα τηλεφωνικές απειλές κατά της ζωής μου. Το χειρότερο είναι πως μέσα στη φυλακή η σωματική ακεραιότητα της Αζία Μπίμπι δεν είναι εξασφαλισμένη. Μπορεί να της συμβεί το οτιδήποτε, ανά πάσα στιγμή».

Στο γραφείο του επί της οδού «Ουόλτον Ρόουντ» της Λαχώρης, ο Πίτερ Τζέικομπ (Peter Jacob), ο εκτελεστικός διευθυντής της «εθνικής επιτροπής δικαιοσύνης και ειρήνης» της πακιστανικής ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας, εκφράζει την ανησυχία του για την αναιμική αντίδραση της κοινωνίας των πολιτών στη δολοφονία του κυβερνήτη. «Η μισαλλοδοξία γίνεται τρόπος ζωής. Δεν μπορούμε να κάνουμε δημόσιες παρεμβάσεις σε θέματα σαν τα δικαιώματα των θρησκευτικών μειονοτήτων του Πακιστάν, ούτε να οργανώνουμε τις εκδηλώσεις μας τόσο άνετα όσο στο παρελθόν».

«Η χώρα χάνει την θρησκευτική της ποικιλομορφία»

Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτή η ατμόσφαιρα τρομοκρατίας επηρεάζει τους εθελοντές και τα στελέχη των χριστιανικών οργανώσεων. «Στο Καράτσι, έχουν δολοφονηθεί επτά συνεργάτες μου. Από έλλειψη θάρρους και ηλιθιότητα, στο ζήτημα του νόμου περί βλασφημίας η κυβέρνηση υπέκυψε στην πολιτική δυναμική που προκάλεσαν τα θρησκευτικά κόμματα και οι ακραίοι ισλαμιστές. Το καλύτερο που μπορούμε να ελπίζουμε για την Αζία Μπίμπι είναι να μετατραπεί στο ανώτατο δικαστήριο της Λαχώρης, το πολύ σε ένα χρόνο από σήμερα, η θανατική της ποινή σε ισόβια δεσμά. Δεν προκαταλαμβάνω τι θα αποφασίσει στη συνέχεια το ανώτατο δικαστήριο της χώρας, ούτε αποκλείω να της δοθεί τελικά χάρη από τον πρόεδρο».

Αυτός ο μαχητής των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, κατηγορεί την κυβέρνηση που εξελέγη το 2008 πως δεν έπραξε τίποτα για να αντιταχθεί στις αιτίες του θρησκευτικού εξτρεμισμού. «Οι πολιτικοί και στρατιωτικοί ηγέτες αγνοούν την ιδεολογική διάσταση ενός τέτοιου αγώνα. Η κυβέρνηση απέτυχε να εξηγήσει στον πληθυσμό την ανάγκη διαχωρισμού μεταξύ θρησκείας και πολιτικής. Δεν αναλήφθηκε καμία πρωτοβουλία για να απαλειφθούν οι θρησκευτικές διακρίσεις από το σύνταγμα, τη νομοθεσία και την κρατική πολιτική. Το αποτέλεσμα είναι πως η χώρα χάνει τη θρησκευτική της ποικιλομορφία. Οι μειονότητες βρίσκονται υπό εξαφάνιση, ανίκανες να προβάλουν την παραμικρή αντίσταση».

Στο κέντρο της Λαχώρης, ο καθεδρικός ναός της Αγίας Καρδιάς παραμένει το προσωρινό λιμάνι των 100,000 ρωμαιοκαθολικών της πρωτεύουσας του Πεντζάμπ. Το Μάρτιο του 2008, δέκα βιτρό του ναού καταστράφηκαν μετά από μια βομβιστική επίθεση αυτοκτονίας σε ένα γειτονικό κτίριο.

«Οι περισσότεροι παραμένουμε εδώ ζώντας υπό τρομερή πίεση»

Ο σ. Λόρενς Σαλντάνα (Lawrence Saldanha) επίσκοπος της περιοχής από τις… 11 Σεπτεμβρίου 2011, δεν κρύβει την αμηχανία του. «Δε γνωρίζω ποια μπορεί να είναι η λύση. Κανείς δε μας ακούει. Το υπουργείο μειονοτήτων καταργήθηκε στη νέα κυβέρνηση. Ο αγώνας κατά του εξτρεμισμού απαιτεί πολύ χρόνο και πολύ παιδεία. Η φτώχεια και η αμάθεια δεν ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να σκέφτονται ανεξάρτητα».

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι ντόπιοι χριστιανοί αισθάνονται πως δεν υπάρχει εδώ μέλλον για τα παιδιά τους. Οι λίγοι τυχεροί που βρίσκουν έναν τρόπο να  διαφύγουν στον Καναδά ή το Ηνωμένο Βασίλειο δεν επιστρέφουν. «Οι περισσότεροι από όσους παραμένουν εδώ, το κάνουν ζώντας υπό φοβερή πίεση. Το 2010 προσηλυτίστηκαν στο Ισλάμ περί τους 400 χριστιανούς. Η μόνη ελευθερία που μας απομένει, είναι της προσευχής».

Κάθε Σάββατο όμως, οι γάμοι συνεχίζονται στο επιβλητικό νεογοτθικό κτίριο, που αναγέρθηκε το 1907 σε σχέδια ενός Φλαμανδού αρχιτέκτονα. Στο τέλος της τελετής, οι νεόνυμφοι ραίνονται με ροζ ροδοπέταλα. Σκιά και φως: η ζωή συνεχίζεται.

Ο σύζυγος και δυο από τα παιδιά της Αζία.

Πηγή άρθρου: http://www.ppol.gr/cm/index.php?Datain=6744&cata_id=8&catb_id=9&LID=1

ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΜΗΝΥΜΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΖΙΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ: http://www.callformercy.com/

Advertisements

11 Σχόλια

  1. Kαι στη Σουηδία: http://redskywarning.blogspot.com/2011/09/blog-post_1709.html: Ιμάμης σε σουηδικό ραδιοφωνικό σταθμό: «Όσοι μουσουλμάνοι γίνονται χριστιανοί πρέπει να πεθάνουν»

  2. Έβγαλε αράχνες το blog

  3. ?

  4. Γεια σας. Την ιστοσελίδα σας την ανακάλυψα τυχαία πριν μερικές ημέρες. Νομίζω πως κάνετε αξιόλογη δουλειά.

    Μόλις πριν λίγο ολοκλήρωσα έναν διαδικτυακό «διάλογο» με κάποιον Ελντιν των islamforgreeks.

    Ξεκίνησα τον διάλογο πριν κάμποσες ημέρες, καθαρά από περιέργεια και πραγματικά κατάλαβα πόσο παράλογος είναι ο δογματισμός του ισλαμ.
    Από ψυχολογικής σκοπιάς, είναι άξιο απορίας το πως υπάρχουν άνθρωποι-ειδικά σήμερα, που το ασπάζονται! Έχω καταχωρήσει όλον τον διάλογο και εάν θέλετε μπορώ να σας τον στείλω.
    Έτσι, μπορείτε να βγάλετε και εσείς τα συμπεράσματά σας.

    • Κε Θλιμμένε Μπούφο!
      Ο «κύριος» Ahmad El Din, από προσωπική πείρα, δεν μπαίνει σε διαδικασίες διαδικτυακού διαλόγου στις οποίες κινδυνεύει να εκτεθεί!
      Προφανώς ο διάλογος σας αφορά μάλλον, σε ανταλλαγή ηλεκτρονικών μηνυμάτων.
      Όσον αφορά στα συμπεράσματα …. Αρκεί να μελετήσει λίγο κανείς τον Ιστότοπό του.
      Ατυχώς όμως υπάρχουν θύματα τα οποία ενεπλάκησαν, αφελώς, στην πλεκτάνη του!
      Όσο για αυτούς που τον ασπάζονται ……….. Κοιτάξτε τους με λίγο μεγαλύτερη προσοχή και θα καταλάβετε.

      Με λίγα λόγια: Ο άνθρωπος είναι ιδιαίτερα επικίνδυνος. Απ’ όπου και εάν τον πιάσεις θα λερωθείς!
      Ορθώς έπραξες και κράτησες τα πειστήρια, ίσως κάποια στιγμή χρειαστείς και τα δικά μου! (sic).

  5. Πάρτε ξεραχνιάστρες να βγάλουμε τις αράχνες από το σάιτ!!!!

  6. […] -αν και φυλακισμένες- ενώ δε μπορώ να πω το ίδιο και για τις γυναίκες του Ισλάμ. Μέσα απ’ αυτές τις γυναίκες, που διέπραξαν […]

  7. Το θέμα είναι σοβαρό!
    Και κάθε σοβαρό θέμα, απαιτεί σοβαρή αντιμετώπιση.
    Στην Παλαιά Διαθήκη, την γνησιότητα του οποίου δεν μπορεί να αμφισβητήσει το Islam, διαβάζουμε:

    Δευτερονόμιο 18:20-22 Ο προφήτης όμως όστις ασεβήση και λαλήση εν τω ονόματί μου λόγον τον οποίον εγώ δεν προσέταξα εις αυτόν να λαλήση, ή όστις λαλήση εν τω ονόματι άλλων θεών, ο προφήτης εκείνος θέλει θανατωθή. Και εάν είπης εν τη καρδία σου, Πως θέλομεν γνωρίσει τον λόγον, τον οποίον ο Κύριος δεν ελάλησεν; Όταν τις προφήτης λαλήση εν τω ονόματι του Κυρίου και ο λόγος δεν γείνη ουδέ συμβή, ούτος είναι ο λόγος τον οποίον ο Κύριος δεν ελάλησεν· ελάλησεν αυτόν ο προφήτης εν υπερηφανία· δεν θέλετε φοβηθή απ’ αυτού.

    Το ότι ο Muhammad υπήρξε ψευδοπροφήτης, μπορεί εύκολα να τεκμηριωθεί επί τη βάση του Κορανίου και της Ιστορίας, θέματα για τα οποία ο παρόν Ιστότοπος διαθέτει αρκετές πηγές.

  8. Ο Μωάμεθ δεν ήταν ψευδοπροφήτης, ήταν μισοπροφήτης. Έλαβε κάποια πράγματα που ήταν η Αλήθεια, τα οποία τα ανακάτεψε με άλλα δικά του και έβγαλε ένα μίγμα μισοαλήθειας. Κάποια πράγματα δεν τα έκανε επίτηδες, έτσι τα έλαβε σε σχέση με το επίπεδο που βρισκόταν ο νους του. Άλλα τα πρόσθεσε ο ίδιος για να τα δώσει όπως ήθελε.
    Το γελοίο της υπόθεσης είναι αυτοί που τον πιστεύουν με τόσο φανατισμό, αρνούνται να περάσουν κάποια πράγματα από την λογική, είτε γιατί είναι τόσο αγράμματοι και ηλίθιοι, είτε γιατί χρησιμοποιώντας τόσο άτεγκτα το κοράνι επωφελούνται για να εκδικηθούν και να βγάλουν από μέσα τους όλη την βρωμιά που έχουν.
    Δεν μπορούν να συλλάβουν τον Θεό σαν αγάπη. Είναι δυνατόν, να κόβεις χέρια, πόδια, να βιάζεις, να σκοτώνεις, να βασανίζεις απάνθρωπα άλλους ανθρώπους, μόνο και μόνο γιατί δεν πιστεύουν στη ίδια θρησκεία με σένα;
    Είμαστε όλοι παιδιά του ίδιου Θεού. Είναι δυνατόν να είμαστε διαφορετικών; και είναι δυνατόν αυτός ο Δημιουργός των πάντων να έφταξε αυτόν τον κόσμο με μίσος, που όπου και να γυρίσεις τα μάτια σου βλέπεις την ομορφιά και την αγάπη; τόσο γελοίοι είναι οι άνθρωποι και μάλιστα οι μουσουλμάνοι; δεν μπορούν να δουν το παράλογο μέσα σε όλα αυτά που κάνουν;
    Εννοείται ότι αν γίνει κάποιος πόλεμος (που και αυτό φτιαχτό είναι, θα μπορούσαμε να ζήσουμε όλοι με αγάπη στην γη), θα σκοτώσουμε για να μπορέσουμε να προστατέψουμε τις οικογένειές μας. Αλλά αυτό, να φυλακίσουν έναν άνθρωπο και να καταστρέψουν μια οικογένεια στην συγκεκριμένη περίπτωση και χιλιάδων άλλων σε παρόμοιες και χειρότερες περιπτώσεις, δεν το καταλαβαίνουν, ότι είναι ενάντια σε αυτό που αντιπροσωπεύει η έννοια του Θεού;
    Δεν καταλαβαίνουν ότι κάποιοι μας κατευθύνουν σε αυτές τις συμπεριφορές, γιατί έτσι μας ελέγχουν και μας κάνουν ότι θέλουν; ότι όλοι οι άνθρωποι πρέπει να είμαστε ενωμένοι μεταξύ μας ενάντια σε όλους αυτούς που μας θέλουν άβουλα ζώα;
    Η μόνη μας ελπίδα είναι η λογική. Άσε τα κοράνια και τις ιστορίες σου. Σκέψου σαν λογικό ον. Κι αν αυτά τα έκαναν κάποιοι που κάνουν κατάχρηση της εξουσίας ή είναι παράλογοι, ξεσηκωθείτε όλοι οι άλλοι και επιβάλλετε την λογική. Βγάλτε αμέσως από την φυλακή την Αζία και προστατέψτε την. Έτσι λέει η λογική μουσουλμάνε του κ….

    • @Νίκο, «μισοπροφήτης» δεν υπάρχει, όπως δεν υπάρχει και «ολίγον έγκυος». Ή είναι κάποιος προφήτης ή δεν είναι. Ο Μουχάμμαντ δεν ήταν, πώς να το κάνουμε…

      • Η ένωση με τον Θεό και η ενστάλαξη μέσα στον νου των Θείων νοημάτων έχει πολλά επίπεδα. Δεν είναι μαύρο ή άσπρο, αλλά περιέχει και όλο το φάσμα των γκρί αποχρώσεων.
        Η Μαρία η Αιγυπτία όταν έφυγε για την έρημο δεν γνώριζε τίποτα από την Αγία Γραφή και την Αλήθεια. Οπως αποκάλυψε αργότερα στον Αγιο Ζώσιμο, όσο ανέβαινε πνευματικά συνελάμβανε ανώτερες γνώσεις, ώσπου στο τέλος αν και δεν είχε δει κανέναν μέσα στην έρημο, γνώριζε τα πάντα από την Αγία γραφή και είχε μέσα της όλη την Αλήθεια.
        ο Αγιος Παίσιος έβλεπε Αγγέλους, έβλεπε το μέλλον και άκουγε μέσα του τα Θεία νοήματα (όχι σαν ξερά νοήματα, αλλά με πλήρη συναίσθηση της παρουσίας του Θεικού-αυτό ισχύει για όλους όσους αναφέρω).
        Ο Αγιος πατάπιος είχε θεραπεύσει καρκίνο.
        Ο Αγιος πέτρος θεράπευε ακόμα και με τον ίσκιο του.
        Ο Ράμακρίσνα είχε ενωθεί και είχε χαθεί μέσα στον Πατέρα για 6 μήνες. Οι μαθητές του έβαζαν στο στόμα λίγο ψωμί και νερό. Οταν είχε φωτιστεί περακάλεσε την Αγία Μητέρα να του πάρει το φως που έβγαζε από πάνω του, γιατί ερχόταν να τον δει και η κουτσή κατσίκα και δεν άντεχε άλλο. Στο τέλος έμειναν μόνο οι πραγματικοί μαθητές του.
        Ο Αγιος Νικόδημος του εβαζαν ένα κομμάτι ψωμί στο στόμα και την άλλη μέρα που πέρναγε πάλι αυτός που έφερνε το ψωμί τον έβρισκε στην ίδια θέση, να τρέχουν τα μάτια του ασταμάτητα, βαθιά ενωμένος να νοιώθει απεριόριστα την Παρουσία Του.
        Η Αληθινή Γνώση δεν είναι γραμμένη σε βιβλία. Εννοείται ότι βοηθούν στην αρχή και στην συνέχεια για να σε κρατήσουν ψηλά, αλλά η Αλήθεια έρχεται ανάλογα με το ύψος της πνευματικότητας που έχει φτάσει κάποιος.
        Ο Μωάμεθ φωτίστηκε και αυτός και γυρνώντας στην γυναίκα του αυτή κόντεψε να τρελλαθεί από την λάμψη και το φως που έβγαζε. Φωτίστηκε μέχρι το ύψος εκείνο, που αντιστοιχούσε στο πνευματικό ύψος που είχε φτάσει μέσα από την προσευχή και το μέτρο που είχε απομακρυνθεί από την ύλη.
        Ολα τα άλλα είτε τα πρόσθεσε ο ίδιος για να μπορέσει να κατευθύνει τους οπαδούς εκεί που ήθελε, είτε κάποιοι πρόσθεσαν και αλλοίωσαν την αρχική αποκάλυψη.
        Ηταν στ’ αλήθεια προφήτης ενος ύψους. Δεν ήταν Ο προφήτης.
        Η ζωή του το αποκαλύπτει αυτό. Είχε γυναίκες, είχε σκοτώσει, είχε δύναμη. Αν δεν απομακρυνθείς από την ηδονή, τον χρυσό και την εξουσία πως μπορείς να φτάσεις στα ανώτερα πνευματικά σκαλοπάτια, να γευτείς ολόκληρη την ένωση και να πλημμυρίσεις μέσα σου με την άπειρη Αγάπη Εκείνου;
        Τι να πει ο αγιος Παίσιος που όταν ερχόταν η ώρα να φάει το απόγευμα ένα παξιμάδι, σκεφτόταν τα παιδιά που δεν είχαν φάνε και δεν έτρωγε ούτε κι’ αυτό;
        Τους Αγιους που με απίστευτη θέληση και πνευματικό αγώνα νίκησαν το πάθος της γαστρμαργίας και το πάθος κάθε ηδονής υποτάσσοντας το σώμα στον ανώτερο νου που κοιτάζει πραγματικά προς τα πάνω και επιβεβαιώνει την έννοια άνθρωπος-άνω θρώσκω;

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: