Φυλαχτείτε από την τιμωρία μέσα στον τάφο…

Για να θεωρείται ένας μουσουλμάνος/μια μουσουλμάνα πιστός, κι όχι άπιστος που του αξίζει ο θάνατος, πρέπει να πιστεύει ότι όταν ο άνθρωπος πεθαίνει και θάβεται, η ψυχή επιστρέφει στο σώμα μέσα στον τάφο, έρχονται δυο άγγελοι που λέγονται Munkar και Nakir, τον ρωτάνε τι γνώμη είχε για τον Μουχάμμαντ κι αν δεν τους πει ότι τον θεωρούσε προφήτη του Αλλάχ, αρχίζουν να τον βασανίζουν με σφυριά εκεί μέσα. Αν όμως πει ότι πίστευε στον Μουχάμμαντ κι έκανε και κάποιες άλλες καλές πράξεις, π.χ. πλενόταν καλά όταν τελείωνε από την τουαλέτα, οι άγγελοι θα του πουν να κοιμηθεί σαν τον γαμπρό, που θα τον ξυπνήσει μόνο η πιο αγαπημένη του γυναίκα! Ναι, καλά διαβάσατε… Ορίστε κι ο σεΐχης Riyadh ul Haq που μας διαβεβαιώνει ότι όλες οι σχολές ισλαμικής σκέψης το δέχονται αυτό και ότι θεμελιώνεται και στο Κοράνι:

Ας δούμε πιο συγκεκριμένα την ιερή παράδοση του Ισλάμ, τα Αχαντίθ, τα οποία ο μουσουλμάνος δεν πρέπει να αμφισβητεί γιατί τότε γίνεται άπιστος και πρέπει να πεθάνει:

Ο Προφήτης Μουχάμμαντ είπε, «Όταν ένα ανθρώπινο ον είναι στον τάφο του και οι σύντροφοί του επιστρέφουν και ακούει ακόμα τα βήματα των ποδιών τους, δύο άγγελοι έρχονται σ αυτόν και τον κάνουν να καθίσει και τον ρωτούν: «Τι συνήθιζες να λες για αυτόν τον άνθρωπο, τον Μουχάμμαντ;» Αυτός θα πει: «Δηλώνω ότι είναι δούλος του Αλλάχ και του Αποστόλου του». Τότε θα του πουν, « Κοίτα τη θέση σου στο πυρ της κόλασης. Ο Αλλάχ σου έχει δώσει μια θέση στον Παράδεισο αντί γι ‘αυτό.» Ο Προφήτης Μουχάμμαντ πρόσθεσε, « Ο νεκρός θα δει και τα δύο μέρη του. Όμως, ένας άπιστος [Σ. τ. Μ. δηλ. ένας που δεν πιστεύει ότι ο Αλλάχ είναι ο Θεός και ο Μουχάμμαντ ο προφήτης του] ή υποκριτής θα πει στους αγγέλους, «δεν ξέρω, αλλά συνήθιζα να λέω ό, τι οι άνθρωποι συνήθιζαν να λένε! Θα του πουν, «Ούτε ξέρεις ούτε  πήρες την καθοδήγηση (με απαγγελία του Κορανίου).»  Τότε θα τον χτυπήσουν με ένα σιδερένιο σφυρί ανάμεσα στα δύο αυτιά του, και θα κλάψει και η κραυγή θα ακουστεί από ό, τι τον πλησιάζει, εκτός από τον άνθρωπο και τα τζίνι.»* (Χαντίθ από τη συλλογή Sahih Bukhari 3:810)

Σε κάποιες περιπτώσεις αναφέρεται ότι ο άνθρωπος βασανίζεται για 7 μέρες μέσα στον τάφο**. Σε γενικές γραμμές,

«Μετά την αποσύνθεση του σώματος του ατόμου (1) [Τα σώματα των Προφητών και των Μαρτύρων της μάχης δεν αποσυντίθενται. Επίσης, τα σώματα μερικών «Awliyaa» (Πολύ Δικαίων Μουσουλμάνων) δεν αποσυντίθενται.], η ψυχή του ευσεβούς πιστού πάει στον Παράδεισο. Η ψυχή του βλάσφημου πάει στο Sijjin (2). [Sijjin είναι ένα μέρος στην 7η γη. Οι ψυχές των βλάσφημων θα βασανίζονται εκεί μετά την αποσύνθεση των σωμάτων τους. Θα βασανίζονται μέχρι την Ημέρα της Κρίσης, στην οποία θα αντιμετωπίσουν ακόμα περισσότερα βασανιστήρια.] Και η ψυχή του αμαρτωλού πιστού είναι ανάμεσα στη γη και τον ουρανό. Και κάποιες είναι στον πρώτο ουρανό.»***

Στις τιμωρίες του τάφου περιλαμβάνονται, εκτός από το σφυροκόπημα, και οι εξής:

  • Πύρινο κρεβάτι
  • Το να  είναι ο νεκρός στο σκοτάδι
  • Το να του δείξουν μια θέση στον παράδεισο η οποία στη συνέχεια θα εξαφανιστεί  σε μια εικόνα από την κόλαση του πυρός
  • Πίεση για να σπάσουν τα πλευρά του

Δείτε εδώ μερικά αχαντίθ όπου περιγράφονται οι τιμωρίες (στα αγγλικά):

Ορίστε και τα πράγματα που πρέπει να αποφύγουμε για να μην τιμωρηθούμε στον τάφο, όπως τα βρίσκουμε στην παράδοση του Ισλάμ (οι βιασμοί σκλάβων δεν συμπεριλαμβάνονται):

Απιστία (το να μην πιστεύουμε ότι ο Αλλάχ του Κορανίου είναι ο Θεός και ο Μουχάμμαντ ο προφήτης του)
Κακή προσωπική υγιεινή μετά τη χρήση της τουαλέτας
Κουτσομπολιό, διάδοση φημών
Πρόσκληση σε καινοτομίες
Το να απομνημονεύουμε το Κοράνιο αλλά να μην προσευχόμαστε στο tahajjud (νυχτερινή προσευχή)
Τοκογλυφία /τόκος
Κλοπή από τα ορφανά
Έκθεση των λαθών ενός Μουσουλμάνου
Αυτοκτονία (εξαιρείται η αυτοκτονία όπου δολοφονούμε μαζί και απίστους. Τότε θεωρούμαστε μάρτυρες, γλυτώνουμε την τιμωρία του τάφου και πάμε απευθείας στον παράδεισο)
Το να μην ξυπνάμε για τις προσευχές
Το να καταλύουμε γρήγορα τη νηστεία, πριν την ώρα της
Το να μην πληρώνουμε τα χρέη μας ενώ μπορούμε,

κ.α.

Η πίστη στην τιμωρία μέσα στον τάφο κάνει πολλούς να κοροϊδεύουν το Ισλάμ, όπως ο αθεϊστής Βρετανός που έχει πάρει στο ψιλό αυτόν τον μουσουλμάνο:

Εμείς πάλι πιστεύουμε ότι ο συγκεκριμένος μουσουλμάνος έχει καλές προθέσεις: Μέσα από όλη την τρομοκρατία που έχει υποστεί, προσπαθεί να σώσει το ακροατήριό του από τις φοβερές τιμωρίες του τάφου… Τώρα, το πώς συμβιβάζεται να πιστεύει κανείς αυτά και να θεωρεί τη θρησκεία του επιστημονική, είναι άλλη ιστορία…

——–ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ————–

* The Prophet Muhammad said, “When a human being is laid in his grave and his companions return and he even hears their foot steps, two angels come to him and make him sit and ask him: ‘What did you use to say about this man, Muhammad?’ He will say: ‘I testify that he is Allah’s slave and His Apostle.’ Then it will be said to him, ‘Look at your place in the Hell-Fire. Allah has given you a place in Paradise instead of it.’ ” The Prophet Muhammad added, “The dead person will see both his places. But a non-believer or a hypocrite will say to the angels, ‘I do not know, but I used to say what the people used to say! It will be said to him, ‘Neither did you know nor did you take the guidance (by reciting the Quran).’ Then he will be hit with an iron hammer between his two ears, and he will cry and that cry will be heard by whatever approaches him except human beings and jinns.”  Hadith – Sahih Bukhari 3:810

**In some hadith narrated from the Prophet صلى الله عليه و سلم, it is mentioned that the believer, who is tortured in the grave, will be tortured for 7 days in the grave. Shaykh ^Abdullah told us:

In the vicinity of Harar, there was a man who was an unjust, yet powerful Muslim. He cooperated with some non-Muslims in the area and had power at the time. He used to make deals with people with ar-Riba; and out of his injustice, to show you to which extent he went — one time he was walking and he saw a female. He liked her so he took her. She was married and her husband couldn’t prevent him from doing that because her husband was a weak person. This unjust person later died. After he was buried, the people saw the smoke coming out from his grave. So his family went to some shaykhs and asked what to do. They told them to go to the people, whom this person did injustice to, and ask them to forgive him. So they asked some people to recite al-Quran next to his grave and they started to go from one person to another, asking them to forgive him. Still, the smoke continued to come out of his grave for 7 days. After 7 days, it stopped. (http://www.islamicknowledge.org/creed/99-the-torture-in-the-grave-and-the-enjoyment-therein.html)

***’After the person’s body decays (1) [The bodies of the Prophets and the Martyrs of Battle do not decay.  Also, the bodies of some of the ‘Awliyaa (Highly Righteous Muslims) do not decay.]; the soul of the pious believer is in Paradise; the soul of the blasphemer is in Sijjin (2) [The Sijjin is a place in the 7th earth. The souls of the blasphemers will be tortured there after their bodies decay. They will be tortured there until the Day of Judgment, on which they will face even more torture.]; and the soul of the sinful believer is in between the earth and the sky; and some in the first sky.’ (http://www.islamicknowledge.org/creed/99-the-torture-in-the-grave-and-the-enjoyment-therein.html)

7 Σχόλια

  1. ΕΠΙΣΗΣ, ΑΛΛΕΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΕΣ ΤΙΜΩΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΗΣ:

    – Αν είναι χοντρός, θα του δείχνουν ένα τεράστιο μπιφτέκι που στη συνέχεια θα εξαφανίζεται.
    – Επίσης, θα του δένουν τα χέρια την ώρα που ένα ταψί αρνί με πατάτες θα περνάει μπροστά από τη μύτη του.

    Εκτός αυτών:

    – Αν κάνει ζέστη, θα του φοριούνται μάλλινο πουλόβερ και μάλλινο σώβρακο.
    – Αν κάνει κρύο, μια ειδική μηχανή θα του πετάει παγάκια.

    Επίσης:

    – Θα δένεται σφιχτά και ένα φτερό θα του γαργαλάει τις πατούσες.
    – Ένα τεράστιο δάχτυλο θα του σκαλίζει διαρκώς τη μύτη για να φταρνίζεται ασταμάτητα.
    – Αν είναι τριχωτός, θα του κάνουν αποτρίχωση σε όλο το σώμα με τσιμπιδάκι για τα φρύδια.

    Τέλος θα υποχρεωθεί να δει όλες τις βιντεοταινίες της δεκαετίας του ’80 με τον Λεζέ, τον Τσάκωνα και τον Ταμτάκο.

  2. «κι έκανε και κάποιες άλλες καλές πράξεις, π.χ. πλενόταν καλάόταν τελείωνε από την τουαλέτα, »

    Υπάρχουν άνθρωποι που δεν πλένουν τα χεράκια τους ΚΑΛΑ ???

    Είναι τρελλοί αυτοί οι άνθρωποι….
    Στη ζωή αυτή ο Μωράμεθ εχει δώσει εντολή να δέρνουν τις γυναίκες τους και γενικά λέει πως η γυναίκα είναι υποδεέστερο ον κλπ…
    Πώς τότε το μεταθανάτιο «δώρο» στους πιστεύσαντες στον Μωράμεθ είναι: οι άγγελοι θα του πουν να κοιμηθεί σαν τον γαμπρό, που θα τον ξυπνήσει μόνο η πιο αγαπημένη του γυναίκα!
    Η πιο αγαπημένη του γυναίκα είναι εκείνη που έτρωγε το περισσότερο ξύλο σε αυτή τη ζωη; Και αν εκείνη δεν θέλει να τον ξαναδει στην άλλη ζωή, μετά απο τόσους ξυλοδαρμούς; Τελικά, με την αγαπημένη του γυναίκα θα είναι, ή με τα χιλιάδες εναλλασσόμενα Ουρί;;;
    Τι έπαιρνε ο Μωράμεθ και δεν μας το λένε στο Κοράνι ;;
    Η αγαπημένη του γυναίκα θα τον ξυπνήσει, και μετά θα απολαμβάνει σεξ και με τα Ουρί? Με την αγαπημένη γυναίκα του θα κάνει σεξ, ή αυτή είναι που θα του μαγειρεύει τα πιλάφια?
    Πολύπλοκος ο Παράδεισος του Μωράμεθ…
    Α, είδα το βίντεο που λέει για το σφυρί – δεν είναι απλό σφυρί, αλλά μια μεγάλη βαριοπούλα (όσοι ξέρουν απο εργαλεία), τοσο μεγάλη, που μπορεί να προκαλέσει καταστροφές από ανατολή μέχρι την δύση !!! Με αυτήν θα τον κοπανήσουν τον ολιγόπιστο.
    Απορία: Οι γυναίκες περνάνε από την ίδια/παρόμοια κρίση, ή είναι καταδικασμένες εξ αρχής λόγω του φύλου τους;

    • «Στη ζωή αυτή ο Μωράμεθ εχει δώσει εντολή να δέρνουν τις γυναίκες τους και γενικά λέει πως η γυναίκα είναι υποδεέστερο ον κλπ…»

      «Ο καλύτερος από εσάς είναι αυτός που είναι καλύτερος προς τη σύζυγο του» (Sahih Muslim, Birr 149;),

      «Ο καλύτερος από σας, είναι αυτός που συμπεριφέρεται με τον καλύτερο τρόπο στην οικογένεια του. Εγώ είμαι ο καλύτερος από σας στην οικογένεια μου» (Kutubu’l-Sitta, vol. 17, p. 214),

      «Μόνο οι άξιοι άντρες είναι γενναιόδωροι προς τις γυναίκες. Ανάξιοι είναι αυτοί που τις συμπεριφέρονται με άσχημο τρόπο» (İbn Majah, Adab 3; Abu Dawood, Adab 6, Rikak 22, İ’tisam 3; & Sahih Muslim, Akdiya 11;),

      «Ο καλύτερος από τους πιστούς είναι αυτός που έχει όμορφη ηθική και είναι τρυφερός με την οικογένεια του» (Nasai, Ishratu’n-Nisa, 229; Tirmidhi, İman, no: 2612;),

      «Οι γυναίκες, είναι οι αδερφές των ανδρών» (Jamiu’s-Saghir, no: 2329;),

      «Το καλύτερο δώρο σε αυτόν τον κόσμο, το καλύτερο δώρο (από τον ΑΛΛΑΧ) που μπορεί να πάρει ένας άνθρωπος: μία γλώσσα με την οποία μνημονεύει (τον ΑΛΛΑΧ), μία καρδιά με την οποία ευχαριστεί (τον ΑΛΛΑΧ) και μία (ευσεβή) γυναίκα που τον βοηθάει να ζήσει ορθά την πίστη του» (Tirmidhi, Birr 13;),

      «Αυτός ο κόσμος είναι ένας θησαυρός. Το πιο ωφέλιμο αυτού, είναι μία ευσεβής γυναίκα» (Sahih Muslim, Rada 64, no: 1467; Nasai, Nikah 15;),

      «Ένας πιστός άντρας να μη μισεί μία πιστή. Αν δεν του αρέσει μία συνήθεια της (μειονέκτημα) μπορεί να του αρέσει κάποια άλλη (πλεονέκτημα)» (Sahih Muslim, Rada’ 61, no: 1469;),

      «Αν η γυναίκα τηρεί τις πέντε προσευχές, κρατάει νηστεία για έναν μήνα, προστατεύει την τιμή της και υπακούει στον άντρα της, θα της ειπωθεί: ‘Από όποια πύλη θες, μπες από εκεί στον Παράδεισο’» (Ahmad bin Hanbal, Musnad, I/191;),

      Ο Προφήτης, στο τελευταίο κήρυγμα του (γνωστό και ως: ‘Χούτμπατου’λ-Ουαντά’) είπε: «Φοβηθείτε τον ΑΛΛΑΧ όσον αφορά τα δικαιώματα των γυναικών. Επειδή, είναι για σας ενέχυρο από τον ΑΛΛΑΧ. Η τιμή τους είναι για σας επιτρεπτή σύμφωνα με τον λόγο του ΑΛΛΑΧ. Έχετε πάνω τους το δικαίωμα να μην βάζουν κάποιον άλλον άντρα στο κρεβάτι σας και να προστατεύουν την τιμή τους. Αν κάνουν κάτι τέτοιο, χτυπήστε τις ελαφριά. Και εκείνες έχουν πάνω σας το δικαίωμα να τις ντύνετε και να τις τρέφετε» (Sahih Muslim, Hajj 147, 194; & Tirmidhi, Fitan 2, Tafsir 2;),

      «Ποιός από σας θα μπορούσε να χτυπάει τη σύζυγο του σαν να είναι μία σκλάβα; Το βράδυ δεν θα ξαπλώσουν μαζί;» (Sahih Bukhari, Tafsir Shams 1, Anbiya 17, Nikah 93, Adab 43; Sahih Muslim, Jannat 49, no: 2855; İbn Majah, Nikah 512; Tirmidhi, Tafsir 3340;),

      Ο Αμπντουλλάχ ιμπν Αμπ’μπάς (ραντιγιαλλάχου άνχου): «Ο Απεσταλμένος του ΑΛΛΑΧ έπαιρνε τις γυναίκες στις μάχες. Θεράπευαν τους τραυματίες. Τις έδιναν και ένα μέρος από τα λάφυρα…» (Sahih Muslim, Jihad 137, no: 1812; Tirmidhi, Siyar 8; & Abu Dawood, Jihad 152;),

      «Να μην παντρεύεται η χήρα γυναίκα (με το ζόρι) χωρίς να έχει προηγηθεί διάλογος μαζί της, να μην παντρεύεται το παρθένο κορίτσι (με το ζόρι) χωρίς την άδεια της» (Sahih Bukhari, İkrah 3; & Sahih Muslim, Nikah 64;),

      «Ο Προφήτης ακύρωσε μερικούς γάμους που είχαν πραγματοποιηθεί από τους πατέρες κάποιων γυναικών ενάντια στη θέληση τους, όταν (εκείνες) εξέφρασαν παράπονο» (Sahih Bukharî, İkrah 4;),

      «Να είστε καλοσυνάτοι προς τις γυναίκες, σας συμβουλεύω την καλοσύνη όσον αφορά της συμπεριφορά σας προς αυτές… Να τις συμπεριφέρεστε με καλό τρόπο» (Sahih Bukhari, Nikah 79, Anbiya 1, Adab 31, 85, Rikak 23; Sahih Muslim, Rada 65, no: 1468; & Tirmidhi, Talak 12;),

      «Σας συμβουλεύω να συμπεριφέρεστε με καλοσύνη στις γυναίκες. Επειδή αυτές είναι βοηθοί σας (σ’ αυτή τη ζωή). Δεν έχετε άλλο δικαίωμα παρά να τις συμπεριφέρεστε καλά, φτάνει και αυτές ξεκάθαρα να μην έχουν κάνει κάποια προστυχιά…» (Tirmidhi, Tafsir Tawbah, 3087;).

      Όταν κάποιος ρώτησε τον Προφήτη τι δικαιώματα είχαν οι γυναίκες πάνω στους συζύγους τους, ο Προφήτης είπε: «Όταν τρως, να την θρέφεις και εκείνη, όπως εσύ ντύνεσαι να τη ντύνεις και εκείνη, να μην τη χτυπάς στο πρόσωπο, να μην την εξευτελίζεις (να μην την προσβάλεις), να μην την αφήνεις μόνη (να μην την παραμελείς)…» (Abu Dawood, Nikah 42, no: 2142-2144; & İbn Majah, Nikah 3;),

      «Σε όποιον τους δοθούν κόρες και τις αναθρέψει με καλό τρόπο, θα γίνουν γι’ αυτόν εμπόδιο που θα τον προστατέψει από τη φωτιά της Κόλασης» (Feyzu’l-Kadir, II/97;),

      «Όποιος έχει τρεις κόρες ή τρεις αδερφές ή δύο κόρες ή δύο αδερφές και τις αναθρέψει σωστά, αν φοβάται τον ΑΛΛΑΧ γι’ αυτές (αν δεν κάνει κάποια αδικία απέναντι τους), υπάρχει γι’ αυτόν ο Παράδεισος» (Tirmidhi;),

      «Η γυναίκα παντρεύεται για τέσσερις λόγους [δηλαδή ένας άντρας τη διαλέγει για τέσσερις λόγους]: για την περιουσία της, για την οικογένεια της, για την ομορφιά της, για τη θρησκεία της. Εσύ, διάλεξε μία θρησκευόμενη και βρες ηρεμία» (Sahih Bukhari, Nikah 15; Sahih Muslim, Rada 53, no: 1466; Abu Dawood, Nikâh 2, no: 2047; & Nasai, Nikâh 13;),

      «Να μην εμποδίζετε τις γυναίκες από το να επισκέπτονται τα τζαμιά του ΑΛΛΑΧ» (Sahih Bukhari, Jumuah 13; Sahih Muslim, Salâh 36; Abu Dawood, Salah 13, 52; Tirmidhi, Jumuah 64; Sunan Darimî, Salah 57; Malik, Muwatta, Kıbla 12; & Ahmad bin Hanbal, Musnad, II/16, V/17;).

      Είπε ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) ότι η γρουσουζιά βρίσκεται στις γυναίκες, όπως ισχυρίζονται ορισμένοι επικριτές του Ισλάμ; Λοιπόν, ο Άμπου Χάσαν είπε ότι δύο άντρες πήγαν στην σύζυγο του προφήτη Άισα (ραντιγιαλλάχου άνχα) και της είπαν ότι ο Άμπου Χουράιρα (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο Προφήτης είχε πει ότι η κακιά διαβολική τύχη βρίσκεται στη γυναίκα, στο σπίτι και στα άλογα. Τότε η Άισα (ραντιγιαλλάχου άνχα) είπε: «Μα τον ΑΛΛΑΧ που αποκάλυψε το Κοράνι στον απεσταλμένο Του, ποτέ δεν είπε ο Προφήτης κάτι τέτοιο αλλά είπε ότι αυτή την αντίληψη την είχαν οι αμαθείς (οι παγανιστές)» (Ahmad ibn Hanbal, al-Musnad;).

      Παρομοίασε ο Προφήτης τις γυναίκες με γαϊδούρια και μαύρους σκύλους; Ο Άμπου Δαρ αλ-Γκιφάρι (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο Προφήτης είχε πει: «Όταν κάποιος από σας στέκεται για προσευχή, ας βάλει μπροστά του κάτι σαν εμπόδιο γιατί αν δεν βάλει μπροστά του κάτι σαν εμπόδιο, τότε η προσευχή του θα ακυρωθεί αν περάσει μπροστά του ένας γάιδαρος, μια γυναίκα και ένας μαύρος σκύλος…» (Sahih Muslim).

      Ας δούμε όλη την αλήθεια. Ο Άμπου Σαίντ αλ-Χούντρι (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο Προφήτης είχε πει: «Αν κάποιος από σας προσεύχεται πίσω από ένα εμπόδιο (σούτρα) και κάποιος άλλος προσπαθήσει να περάσει από μπροστά του, τότε (ο προσευχόμενος) θα έπρεπε να τον εμποδίσει και αν (ο διερχόμενος) αρνηθεί, τότε θα πρέπει (ο προσευχόμενος) να τον σπρώξει γιατί είναι ο σατανάς» (Sahih al-Bukhari).

      Έτσι λοιπόν όχι μόνο γυναίκες, γαϊδούρια και σκυλιά αλλά και άντρες αν περάσουν μπροστά από κάποιον που προσεύχεται, τότε και πάλι θα ακυρωθεί η προσευχή.

      Επίσης είπε ο Προφήτης για τις γυναίκες: “Σε περίπτωση που είναι ένοχες ξεκάθαρης ακολασίας, μπορείτε να τις αφήσετε μόνες στα κρεβάτια τους και ν’ επιβάλλετε ελαφριά τιμωρία. Αν σας είναι υπάκουες, μην επιδιώξετε ενάντιά τους μέτρα ενόχλησης” (Sahih Tirmidhi)

      και

      “Εκείνοι που τα κάνουν αυτά (δέρνουν τις συζύγους τους) δεν οι καλύτεροι ανάμεσά σας” (Sunan Abu Dawood).

      Πρέπει να ενθυμηθεί σ’ αυτό το σημείο ότι ο Προφήτης επίσης είχε πει:
      “Ο καλύτερος ανάμεσά σας είναι αυτός που είναι o καλύτερος με την οικογένειά του, κι εγώ είμαι ο καλύτερος ανάμεσά σας με την οικογένεια μου” (Sahih Tirmidhi).

      Ο Προφήτης συμβούλεψε μια μουσουλμάνα γυναίκα, που ονομαζόταν Φάτιμα μπιντ Κάις, να μην παντρευτεί έναν άντρα, που ήταν γνωστός ότι έδερνε τις γυναίκες:

      “Πήγα στον Προφήτη και είπα: ο Άμπου Τζάχμ και ο Μουαβίγια μου έκαναν πρόταση γάμου”. Ο Προφήτης (συμβουλεύοντας) είπε: “Ο Μουάβιγια είναι πολύ φτωχός και ο Άμπου Τζάχμ είναι συνηθισμένος να δέρνει τις γυναίκες” (Sahih Muslim).

      H Άϊσα (ραντιγιαλλάχου άνχα) η σύζυγος του Προφήτη είχε πει ότι ένα βράδυ που κοιμότανε με τον προφήτη, ο προφήτης σηκώθηκε απ’το κρεβάτι χωρίς να κάνει θόρυβο και βγήκε έξω απ’το σπίτι. Τότε αυτή τον ακολούθησε και είδε ότι ο προφήτης πήγε στο νεκροταφείο “Τζάννατ ουλ Μπάκι” και προσευχήθηκε στον Θεό για να λυτρώσει τους νεκρούς. Όταν ο Προφήτης γύρισε πίσω στο σπίτι, κατάλαβε ότι η Άϊσα τον είχε ακολουθήσει και της είπε: “Νόμιζες ότι ο ΑΛΛΑΧ και ο απόστολος Του θα σε εξαπατήσουνε;” και μετά η Άϊσα είπε: “Τότε ο απεσταλμένος του Θεού με πίεσε στο στήθος μέχρι που ένιωσα ένα τσούξιμο..”
      (Sahih Muslim, book: 004, number: 2127).

      Ο ιμάμης Nawawi λέει στο έργο του “sharh” ότι λέξη που μεταφράζεται ως “πίεσε” είναι η λέξη “lahada” η οποία λανθασμένα από κάποιους ανόητους, δήθεν ρευνητές, επίτηδες μεταφράζεται ως “χτύπησε” (που είναι λάθος μετάφραση) με σκοπό να δείξουν ότι ο προφήτης χτυπούσε τις γυναίκες και ήταν βίαιος ενώ στην πραγματικότητα ήταν ένας πολύ γλυκός και τρυφερός άνθρωπος. Το σωστό λοιπόν είναι πίεσε.

      Ωστόσο αυτή η πρακτική του να πιέζει ο προφήτης κάποιον στο στήθος, ήταν κάτι που το έκανε συχνά. Όταν έβλεπε κάποιον να είναι ανήσυχος ή ταραγμένος. Για παράδειγμα ο Ουμπάϊ ιμπν Καμπ (ραντιγιαλλάχου άνχου) είχε πει: “Μου συνέβη κάτι στο μυαλό μου που δεν μου είχε ξανασυμβεί στις ημέρες της άγνοιας. Όταν ο απεσταλμένος του ΑΛΛΑΧ είδε τι μου είχε συμβεί, με χτύπησε στο στήθος…” (Sahih Muslim).

      Επίσης ο Τζαρίρ ιμπν Αμπντουλλάχ αλ-Μπατζάλλι, λέει ότι όταν πήγε να καταστρέψει το ειδωλολατρικό ιερό «Δουλ Χαλάσα», κάτι του συνέβη. Λέει: “… δεν μπορούσα να σταθώ στο άλογο μου. Το είπα στον απεσταλμένο του ΑΛΛΑΧ και τότε πιέζωντας με στο στήθος με τα χέρια του τόσο ώστε μπορούσα να δω στο δέρμα μου τα ίχνη από τα δάχτυλα του, είπε: «Ω ΑΛΛΑΧ! Δώσ’ του δύναμη και καθοδήγησε τον στο σωστό…»” (Sahih al-Bukhari; Sahih Muslim).

      Άλλωστε η ίδια η Άϊσα (ραντιγιαλλάχου άνχα) είχε πει: “Ο απεσταλμένος του Θεού δεν χτύπησε κανέναν με το χέρι του παρά μόνο σε στιγμή μάχης. Και ποτέ δεν χτύπησε έναν δούλο ή μια γυναίκα”
      (Ibn Majah; Al-Albani, sahih).

      Αξιοσημείωτο είναι ότι το Ταλμούδ επιδοκιμάζει τον δαρμό της συζύγου ως τιμωρία με σκοπό την πειθαρχία (στην Κ.Διαθήκη δεν υπάρχει κάτι που να επιδοκιμάζει τον δαρμό της συζύγου αλλά στα διάφορα χριστιανικά δόγματα υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι έχουν συντάξει κανόνες πολλές φορές κατάφορα άδικες εναντίον των γυναικών και υπέρ των αντρών).

  3. Ρε Αλίκο… Δεν αφήνεις τις παπαριές λέω γω… Είναι ξεκάθαρο πώς αντιμετωπίζουνε οι μουσουλμάνοι τις γυναίκες, και πρώτος ο ψευτοπροφήτης τους ο παιδεραστής με το εννιάχρονο… Α μην ξεχάσω, κι ένα κάρο άλλες γυναίκες που πήρε… Το Κοράνι λέει όταν η γυναίκα δεν υπακούει ο άντρας να τη δέρνει και κάποια πράγματα που έκανε ο Μωάμεθ στις γυναίκες ήταν χειρότερα από ξυλοδαρμό. Α και σε αυτά που γράφεις φαίνεται ξεκάθαρα ότι χτυπούσανε τις δούλες…
    Κι επειδή σ’ αρέζει ν’ αλλάζεις θέμα, κάτι για την τιμωρία στον τάφο έχεις να πεις; Μπα…

    • «Το Κοράνι λέει όταν η γυναίκα δεν υπακούει ο άντρας να τη δέρνει»

      Το Κοράνι εύγλωττα περιγράφει τη σχέση των συζύγων λέγοντας:

      “Κι από τα σημάδια Του (του ΑΛΛΑΧ), είναι ότι έπλασε για σας συζύγους από τον ίδιο σας τον εαυτό για να συγκατοικείτε, ορίζοντας ανάμεσά σας αγάπη και στοργή. Βέβαια σε όλα αυτά υπάρχουν σημάδια για αυτούς που σκέπτονται” (Κοράνι, 30:21).

      Το Κοράνι διδάσκει τους Μουσουλμάνους άντρες να είναι ευγενικοί με τις συζύγους τους ακόμη και σε περιπτώσεις συναισθημάτων αδιαφορίας και αισθήματα αντιπάθειας:

      “.. Να διαβιώνετε με τις συζύγους σας με καλοσύνη και δικαιοσύνη. Αν τις αποστρέφεστε, πιθανόν ν’ αποστρέφεστε κάτι στο οποίο ο Αλλάχ Έθεσε άπειρα αγαθά” (Κοράνι, 4:19).

      Ο Προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) έδωσε μια παρόμοια εντολή:

      “Ένας πιστός δεν πρέπει να μισεί μια πιστή. Αντί να αντιπαθεί ένα απ’ τα μειονεκτήματα της, ας προσπαθήσει να σκεφτεί ένα από τα πλεονεκτήματα της” (Sahih Muslim).

      Ο Προφήτης επίσης τόνισε ότι οι καλύτεροι Μουσουλμάνοι είναι εκείνοι, που είναι οι καλύτεροι με τις συζύγους τους:
      “Οι πιστοί που δείχνουν τέλεια πίστη, είναι εκείνοι που έχουν τον καλύτερο χαρακτήρα και οι καλύτεροι ανάμεσά σας, είναι εκείνοι που είναι οι καλύτεροι απέναντι στις συζύγους τους” (Sahih Tirmidhi).

      Ωστόσο, το Ισλάμ είναι μια πρακτική θρησκεία και αναγνωρίζει ότι υπάρχουν περιπτώσεις στις οποίες ο γάμος φτάνει στο χείλος της κατάρρευσης. Σε τέτοιες περιπτώσεις, μια απλή συμβουλή καλοσύνης ή αυτοσυγκράτησης δεν είναι βιώσιμη λύση. Επομένως, τί γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις για να σωθεί ένας γάμος; Το Κοράνι προσφέρει κάποιες πρακτικές συμβουλές για τον / την σύζυγο, του οποίου το ταίρι είναι ο άδικος. Για το σύζυγο που η κακή συμπεριφορά της συζύγου του απειλεί το γάμο, το Κοράνι δίνει ορισμένους τύπους συμβουλών, όπως παρατίθενται λεπτομερειακά στα παρακάτω εδάφια:

      “Οι άντρες είναι οι προστάτες και οι κύριοι των γυναικών γιατί ο ΑΛΛΑΧ έχει χαρίσει ανώτερο βαθμό στους άντρες απ’ ότι στις γυναίκες και επειδή ξοδεύουν απ’ τις περιουσίες τους. Γι’ αυτό οι ενάρετες γυναίκες πρέπει να είναι με ευσέβεια πειθαρχικές και όταν ο άντρας τους απουσιάζει, πρέπει να προστατεύουν ό,τι τους ανέθεσε ο ΑΛΛΑΧ να φυλάγουν. Όσο για τις γυναίκες εκείνες που φοβάστε για την παρακοή τους, συμβουλέψτε τις πρώτα, έπειτα αρνηθείτε να μοιραστείτε μαζί τους το κρεβάτι τους και τέλος να τις χτυπήσετε. Αν όμως επιστρέψουν στην υπακοή, μη χρησιμοποιήσετε εναντίον τους μέσα ενοχλητικά γιατί ο ΑΛΛΑΧ είναι Ύψιστος και Μέγας πάνω απ’ όλους σας” (Κοράνι, 4:34).

      “Οι άντρες είναι κύριοι και προστάτες των γυναικών”. Το ίδιο είχε πει ο μουφάσσιρ Ιμπν Καθίρ. Η λέξη η οποία μεταφράζεται ως “Κύριοι” είναι η λέξη “qawammoona” που σημαίνει “προστάτες”. Ο άντρας είναι υποχρεωμένος να συντηρεί, να αγαπάει, να σέβεται και να προστατεύει τη σύζυγο του.

      Σ’ αυτό το εδάφιο λέγεται η φράση: “γιατί ο ΑΛΛΑΧ έχει χαρίσει ανώτερο βαθμό στους άντρες απ’ ότι στις γυναίκες”. Είναι αλήθεια ότι οι άντρες έχουν μία ανωτερότητα απ’ τις γυναίκες στη μυική δύναμη και στα καθήκοντα τους αλλά αυτό δεν είναι μειωτικό για τις γυναίκες ούτε σημαίνει ότι πρέπει να γίνονται διακρίσεις ανάμεσα στα δύο φύλα. Είναι κάτι φυσικό (το θέμα της μυικής δύναμης). Έτσι και αλλιώς ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είχε πει ότι αληθινά δυνατός δεν είναι αυτός ο οποίος νικάει στην πάλη με τη μυική του δύναμη αλλά αυτός που συγκρατεί τα νεύρα του όταν νευριάζει.

      Και οι γυναίκες άλλωστε είναι ανώτερες απ’ τους άντρες στα συναισθήματα και στη συγκίνηση. Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είχε πει ότι οι γυναίκες κυριαρχούν απόλυτα πάνω στους άντρες με νόηση και καρδιά.

      Οι άντρες λοιπόν είναι ανώτεροι των γυναικών στη μυική δύναμη ενώ οι γυναίκες είναι ανώτερες των αντρών στα συναισθήματα. Εδώ θα ήθελα να συνεχίσω την εξήγηση αυτού του εδαφίου. Η φράση “..αρνηθείτε να μοιραστείτε μαζί τους το κρεβάτι τους..” δεν είναι κάτι μειωτικό για τις γυναίκες ούτε πρέπει να εκλαμβάνεται έτσι. Είναι αλήθεια ότι ένας άντρας περισσότερο θα υποφέρει απ’ την αποχή απ’ την ερωτική επαφή παρά μια γυναίκα. Οι γυναίκες έχουν περισσότερη δύναμη σ’ αυτό το θέμα και μπορούν ευκολότερα να συγκρατηθούν απ’ ό,τι ένας άντρας. Επομένως και αυτή η φράση δεν θα πρέπει να νοηθεί ως ένα μέσο καταπίεσης προς τη γυναίκα.

      Στο τέλος υπάρχει η φράση: “..να τις χτυπήσετε..” αλλά τί χτύπημα είναι αυτό; Η λέξη η οποία χρησιμοποιείτε να περιγράψει το χτύπημα είναι η λέξη “wadribuhunna” όπου στα αραβικά σημαίνει “χτύπημα”. Ο ίδιος ο προφήτης είχε πει ότι ένας άντρας δεν θα ρωτηθεί γιατί χτυπάει τη σύζυγο του αλλά με τι χτύπημα; Η λέξη όμως αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην αραβική γλώσσα και για χτύπημα απαλό (ένα φιλικό χτύπημα στον ώμο) ή μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν βίαιο χτύπημα. Το ίδιο γίνεται και με την ελληνική γλώσσα όταν πούμε για παράδειγμα “με χτύπησες” ή “χτύπησα”. Μπορούμε να εννοούμε από απαλό ελαφρύ χτύπημα μέχρι σοβαρό η ακόμα βίαιο χτύπημα. Γι’ αυτό λοιπόν πρέπει να κατανοήσουμε πως ο προφήτης κάνει χρήση αυτής της λέξης και πως την ερμηνεύει, καθώς και πως ακόμα και το ίδιο το Κοράνι κάνει χρήση αυτής της λέξης.

      Όταν ο προφήτης Αγιούμπ/Ιώβ (αλέιχι σαλάμ) δοκιμαζόταν από τον Θεό, η γυναίκα του έχασε την πίστη τής και την εμπιστοσύνη της και βλασφήμησε. Ο Αγιούμπ (αλέιχι σαλάμ) ορκίστηκε ότι έπρεπε να την τιμωρήσει για την ολιγοπιστία της αυτή χτυπώντας την όμως δεν μπορούσε να δώσει ένα κακό παράδειγμα βίαιης συμπεριφοράς προς τον λαό του χτυπώντας την γυναίκα του. Από την άλλη όμως δεν μπορούσε να καταπατήσει τον όρκο του. Έτσι λοιπόν ο Θεός του έδωσε την λύση σε αυτό το δίλλημα λέγοντας του να την χτυπήσει πολύ ελαφριά με χορταράκι, χωρίς να την πονέσει και να την πληγώσει σωματικά η ψυχολογικά:

      “Και πάρε με το χέρι σου λίγο χορτάρι και χτύπησε μ’ αυτό(την γυναίκα σου) και μη σπάσεις (τον όρκο σου)” (Κοράνι 38:44).

      Αυτό είναι το νόημα της λέξης: “ουαντριμπουχούννα” (χτύπημα) στο Ιερό Κοράνι όσων αφορά τις γυναίκες και έτσι ερμήνευσε αυτό το εδάφιο ο ίδιος ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) ο οποίος είπε: “Να χτυπάτε με κάτι που είναι πιο ελαφρύ και από ένα πούπουλο” και κάποτε που μια μικρή κοπέλα έκανε μπροστά του μια σκανδαλιά, εκείνος της είπε: “Δεν θα σε χτυπούσα ούτε με ένα *σιουάκ” (al-Hakim al-Mustadrak; Al-Muttaqi, Kanz al-Ummal; Al-Suyuti, hasan, al-Jami al-Saghir; Ibn Sad, al-Tabaqat al-Kubra).

      *σιουάκ= μικρό ξυλάκι ίσο με το μέγεθος ενός μικρού μολυβιού ή στυλό. Από τη μία άκρη του έβγαζε κάποιο υγρό αρωματικό και το χρησιμοποιούσαν για το καθάρισμα των δοντιών, σαν οδοντόβουρτσα

      Επίσης είπε ο Προφήτης: “Σε περίπτωση που είναι ένοχες ξεκάθαρης ακολασίας, μπορείτε να τις αφήσετε μόνες στα κρεβάτια τους και ν’ επιβάλλετε ελαφριά τιμωρία. Αν σας είναι υπάκουες, μην επιδιώξετε ενάντιά τους μέτρα ενόχλησης” (Sahih Tirmidhi)

      και

      “Εκείνοι που τα κάνουν αυτά (δέρνουν τις συζύγους τους) δεν οι καλύτεροι ανάμεσά σας” (Sunan Abu Dawood).

      Πρέπει να ενθυμηθεί σ’ αυτό το σημείο ότι ο Προφήτης επίσης είχε πει:
      “Ο καλύτερος ανάμεσά σας είναι αυτός που είναι o καλύτερος με την οικογένειά του, κι εγώ είμαι ο καλύτερος ανάμεσά σας με την οικογένεια μου” (Sahih Tirmidhi).

      Ο Προφήτης συμβούλεψε μια μουσουλμάνα γυναίκα, που ονομαζόταν Φάτιμα μπιντ Κάις, να μην παντρευτεί έναν άντρα, που ήταν γνωστός ότι έδερνε τις γυναίκες:

      “Πήγα στον Προφήτη και είπα: ο Άμπου Τζάχμ και ο Μουαβίγια μου έκαναν πρόταση γάμου”. Ο Προφήτης (συμβουλεύοντας) είπε: “Ο Μουάβιγια είναι πολύ φτωχός και ο Άμπου Τζάχμ είναι συνηθισμένος να δέρνει τις γυναίκες” (Sahih Muslim).

  4. Χωρίς να ξέρω αραβικά, βλέπω την προσπάθεια να παίξετε με τις λέξεις για να μπερδέψετε τον κόσμο. Το χτυπάω είναι χτυπάω Αλίκο. Αν δεν εννοούσε βίαιο και δυνατό χτύπημα θα χρησιμοποιούσαν άλλο ρήμα… Και είναι γελοίο να ισχυρίζεσαι ότι το έσχατο μέτρο συνετισμού της ανυπάκουης συζύγου είναι χτυπήματα, που δεν είναι χτυπήματα…
    Επαναλαμβάνω: Επειδή σ’ αρέζει ν’ αλλάζεις θέμα, κάτι για την τιμωρία στον τάφο έχεις να πεις; Μπα…Κάηκε ο εγκέφαλος. Κρίμα…

  5. Ρε καμένε εγκέφαλε, καταλαβαίνεις τι γράφεις; «Η φράση “..αρνηθείτε να μοιραστείτε μαζί τους το κρεβάτι τους..” δεν είναι κάτι μειωτικό για τις γυναίκες ούτε πρέπει να εκλαμβάνεται έτσι. Είναι αλήθεια ότι ένας άντρας περισσότερο θα υποφέρει απ’ την αποχή απ’ την ερωτική επαφή παρά μια γυναίκα. Οι γυναίκες έχουν περισσότερη δύναμη σ’ αυτό το θέμα και μπορούν ευκολότερα να συγκρατηθούν απ’ ό,τι ένας άντρας. Επομένως και αυτή η φράση δεν θα πρέπει να νοηθεί ως ένα μέσο καταπίεσης προς τη γυναίκα.»
    Πώς θα υποφέρει περισσότερο ο άντρας βρε καμένε, αφού μπορεί να έχει μέχρι 4 νόμιμες συζύγους και όταν δεν πάει με τη μια, πάει με τις άλλες και ούτε γάτα ούτε ζημιά; Η γυναίκα μόνο θα υποφέρει, αφού έχει μόνο έναν άντρα κι αν πάει με άλλον τη σκοτώνουν!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: