Κοράνιο & Επιστήμη!

Επειδή πολύς λόγος γίνεται για την επιστημονικότητα του «ιερού και αναλλοίωτου και αιώνιου» Κορανίου, αποφασίσαμε να σας παραθέσουμε μερικές επιστημονικές δηλώσεις του Αλλάχ μέσα από αυτό το μήνυμά του προς την ανθρωπότητα. Δεν μπορεί τέτοια φοβερά πράγματα να τα έγραψε κανένας άλλος, παρά ο Θεός που έφτιαξε τον κόσμο και ξέρει πώς λειτουργεί!

1) Τα άστρα και οι πολλαπλές χρησιμότητές τους.

Σούρα 67:5: [Λέει ο Αλλάχ] Κι έχουμε πράγματι στολίσει τον κατώτερο ουρανό (τον χαμηλότερο), με λαμπτήρες (αστέρια) και τα έχουμε κάνει βλήματα για (να διώχνουν μακριά) τους δαίμονες, που γι’ αυτούς έχουμε ετοιμάσει τα βασανιστήρια της φλογερής φωτιάς.

Σχόλια στο Tafsir al-Jalalayn (http://www.altafsir.com/Tafasir.asp?tMadhNo=1&tTafsirNo=74&tSoraNo=67&tAyahNo=5&tDisplay=yes&UserProfile=0&LanguageId=2)
Κι αλήθεια έχουμε στολίσει τον κατώτερο ουρανό, αυτόν που είναι πιο κοντά στη γη, με λαμπτήρες, με άστρα, και τα έχουμε κάνει βλήματα κατά των διαβόλων, αν (προσπαθήσουν να) κρυφακούσουν, και σ’ αυτή την περίπτωση ένας μετεωρίτης φωτιάς αποκολλάται από το άστρο, όπως ακριβώς παίρνουμε μια δάδα από τη φωτιά, και είτε σκοτώνει εκείνο το τζίνι είτε του αφαιρεί τις αισθήσεις του. Δεν φεύγει το ίδιο το άστρο από τη θέση του. Κι έχουμε προετοιμάσει γι’ αυτούς την τιμωρία της φλογερής φωτιάς.

(Αγγλικό κείμενο: And verily We have adorned the lowest heaven, the one closest to the earth, with lamps, with stars, and made them missiles against the devils, should they [attempt to] listen by stealth, in which case a meteor of fire detaches itself from the star, just like a brand is taken from a fire, and either kills that jinn or deprives him of his senses: it is not that the star itself is displaced from its position; and We have prepared for them the chastisement of the Blaze, the ignited Fire.)

Τα ίδια λέει και η εξήγηση του Ιμπν Αμπάς (http://www.altafsir.com/Tafasir.asp?tMadhNo=2&tTafsirNo=73&tSoraNo=67&tAyahNo=5&tDisplay=yes&UserProfile=0&LanguageId=2) η οποία έχει πιο πολλές λεπτομέρειες για το τι κακό κάνουν τα άστρα στους διαβόλους: άλλοι από αυτούς μαγεύονται, άλλοι σκοτώνονται κι άλλοι καίγονται.

(Αγγλικό κείμενο: «And verily We have beatified the world’s heaven) the first heaven (with lamps) with stars, (and We have made them) i.e. the stars (missiles for the devils) such that some of them become bewitched, some are killed while others are burnt, (and for them) for the devils (We have prepared) in the Hereafter (the doom of flame.»)

2. Η γη δεν είναι σφαιρική

Κοράνιο 13:3 Είναι αυτός που άπλωσε τη γη ευθεία προς μία κατεύθυνση
Κοράνιο 20:53 Αυτός που έχει κάνει για σας τη γη σαν χαλί που απλώνεται
Κοράνιο 88:20 Και τη γη – πώς απλώθηκε;

Τα δυο πρώτα εδάφια είναι σαφή. Ο Αλλάχ άπλωσε τη γη ευθεία σε μια κατεύθυνση, σαν χαλί που απλώνεται. Αλλά ας δούμε με λεπτομέρειες σε ισλαμικό ιστότοπο το 88:20, που φαίνεται λιγότερο σαφές από τα άλλα δύο:

http://www.quran.com/88/20

وَإِلَى الْأَرْضِ كَيْفَ سُطِحَتْ

Sahih International

And at the earth – how it is spread out?
Ας δούμε την εξήγηση του στίχου από το Tafsir al-Jalalayn (η μετάφρασή του στα ελληνικά)
Και τη γη, πώς απλώθηκε επίπεδη; Και, επομένως, να συναγάγεται από αυτό η δύναμη του Θεού, ας είναι υπερυψωμένος Αυτός, και η Μοναδικότητά Του; Η αρχή με την [αναφορά στις] καμήλες είναι επειδή αυτές είναι πιο κοντά σε επαφή με αυτό [τη γη] από οποιοδήποτε άλλο [ζώο]. Όσο για τα λόγια του «sutihat», «την άπλωσε επίπεδη», αυτό σε μια κυριολεκτική ανάγνωση υποδεικνύει ότι η γη είναι επίπεδη, πράγμα που είναι η γνώμη της πλειονότητας των λογίων του [αποκεκαλυμμένου] Νόμου, και δεν είναι μια σφαίρα, όπως θεωρούν οι αστρονόμοι (ahl al-hay’a), έστω και αν αυτό [τελευταίο] (δηλ. το ότι η γη είναι σφαιρική) δεν έρχεται σε αντίθεση με κανένα από τους στύλους του Νόμου.

Ορίστε και το αγγλικό κείμενο που μεταφράσαμε:

 

Tafsir al-Jalalayn

And the earth, how it was laid out flat?, and thus infer from this the power of God, exalted be He, and His Oneness? The commencing with the [mention of] camels is because they are closer in contact with it [the earth] than any other [animal]. As for His words sutihat, ‘laid out flat’, this on a literal reading suggests that the earth is flat, which is the opinion of most of the scholars of the [revealed] Law, and not a sphere as astronomers (ahl al-hay’a) have it, even if this [latter] does not contradict any of the pillars of the Law.

Αλλά το πράγμα δεν σταματάει εδώ…Γιατί στο Κοράνι δεν έχουμε μια επίπεδη γη, αλλά 7 (επτά) τέτοιες, τη μια κάτω από την άλλη! Συνεχίστε να διαβάζετε για περισσότερη επιστήμη στο Κοράνι.

3. Οι άλλες 7 γαίες κάτω από τη γη.

Κοράνιο, Σούρα Ελ Ταλάκ, αγιάτ 12 (65:12): «Ο ΑΛΛΑΧ είναι Εκείνος που έπλασε επτά Στερεώματα (ουρανούς) και από τη γη (έπλασε) τον ίδιο αριθμό. Ανάμεσα από (όλα) αυτά κατεβάζει τη διαταγή (Του), για να μάθετε -έτσι-, ότι ο ΑΛΛΑΧ είναι Παντοδύναμος, κι ότι ο ΑΛΛΑΧ περιβάλλει με τη Γνώση (Του) όλα τα πράγματα.»

Για τους «επτά ουρανούς» σίγουρα θα έχετε ακούσει και σε άλλες θρησκείες, αρχαιότερες του Ισλάμ. Αναρωτιέστε τι σημαίνει «από τη γη έπλασε τον ίδιο αριθμό»; Αν ρωτήσετε κάποιον απολογητή του Ισλάμ, πιθανότατα θα ας δώσει μια απάντηση σαν αυτή:

«Με τον αριθμό εφτά συμβολίζονται τα στρώματα μέσα στη γη. Δε νομίζω ότι είναι κάτι κυριολεκτικό.

Α) Ο Ηπειρωτικός φλοιός, β) ο ωκεάνειος φλοιός (χωρίζονται σε άνω και κάτω φλοιό), γ) ο Άνω μανδύας, δ) ο Κάτω μανδύας, ε) η επιφάνεια mohorovicic, στ) ο εξωτερικός πυρήνας και ζ) ο εσωτερικός πυρήνας είναι τα “στρώματα μέσα στη γη. (Επίσης υπάρχουν και κάποιες άλλες διαστρωματώσεις όπως η “ασυνέχεια Γκούτενμπεργκ”, η “Ενδιάμεση ζώνη” κ.τ.λ).

Επίσης η λιθόσφαιρα δεν είναι ενιαία αλλά απαρτίζεται από επτά (7) μεγάλες πλάκες (Αφρικανική, Ευρασιατική, Ινδο-Αυστραλιανή, Ανταρκτική, πλάκα του Ειρηνικού, Βορειο-Αμερικανική, Νοτιο-Αμερικανική) και πολλές άλλες μικρότερες, που ολισθαίνουν πάνω στο υποκείμενο παχύρρευστο μανδυακό υλικό την ασθενόσφαιρα, πραγματοποιώντας σχετικές μεταξύ τους κινήσεις. Οι πλάκες αυτές λέγονται λιθοσφαιρικές πλάκες.»

Κι εκεί είναι που ο σύγχρονος Δυτικός, εραστής της Επιστήμης, μένει έκθαμβος και λέει: «Είναι δυνατόν να γνώριζε όλα αυτά τα πράγματα εκείνη την εποχή ο Μωάμεθ;»

«Όχι ο Μωάμεθ, ο Αλλάχ» θα τον διορθώσει ο απολογητής. «Ο Θεός που τα έφτιαξε είναι φυσικό να τα γνωρίζει, και να τα αποκαλύπτει σε όποιον επιθυμεί».

Ένας Χριστιανός μπορεί εδώ να σας πει ότι ο διάβολος, ως πρώην άγγελος φωτός που ήταν παρών στη δημιουργία της γης (οι άγγελοι δημιουργήθηκαν πριν από τον υλικό κόσμο) γνωρίζει κι αυτός αρκετά πράγματα που έφτιαξε ο Θεός, και δεν του είναι καθόλου δύσκολο να τα αποκαλύψει σε όποιον επιθυμεί, για τους δικούς του λόγους.

Όμως, το ερώτημα στην περίπτωση του 65:12 δεν είναι τόσο ποιος αποκάλυψε στον Μωάμεθ επιστημονικά δεδομένα, αλλά

1) αν πράγματι είναι επιστημονικό δεδομένο ότι η γη έχει 7 στρώματα

2) αν ο Μωάμεθ είχε στο μυαλό του αυτά τα επιστημονικά δεδομένα όταν κατέγραφε αυτές τις αποκαλύψεις του Αλλάχ (ή δικές του επινοήσεις, όπως λένε πολλοί). Ήξερε ο Μωάμεθ περί φλοιού και μανδύα της γης; Ή, ισχύει η θέση κάποιων ορθολογιστών, ότι πρόκειται για «μοντέρνα ψευδο-επιστημονική ισλαμική προπαγάνδα, η οποία «βλέπει» στο Κοράνι πράγματα που αυτό δεν γράφει, ούτε και υπήρξε ποτέ περίπτωση να έγραφε» και «Είναι το δόλωμα του Ισλάμ για να μην το εγκαταλείπουν οι μουσουλμάνοι που μορφώνονται στη Δύση κι έτσι ανοίγουν κάπως τα μάτια τους, καθώς και για να προσελκύει στις τάξεις του Δυτικούς μορφωμένους ανθρώπους που, αν και τα ποικίλα ψυχολογικά τους προβλήματα τους ωθούν να ασπαστούν το Ισλάμ, τους συγκρατεί η λογική τους, που αντιστέκεται στις αντιεπιστημονικές θέσεις του Κορανίου.»;

Η απάντηση στο ερώτημα 1 είναι ΟΧΙ. Όποιον επιστήμονα και να ρωτήσετε, θα σας πει ότι η γη έχει 3 στρώματα, φλοιό, μανδύα και πυρήνα (βλ. http://www.physics4u.gr/planets/earth.html). ΚΑΝΕΝΑΣ επιστήμονας δεν θα σας μιλήσει για επτά στρώματα. Και ακόμα κι αν μετρήσουμε τις υποδιαιρέσεις των στρωμάτων ως κανονικά στρώματα, βρίσκουμε τον αριθμό 6 κι όχι τον 7 (βλ. http://www.metal.ntua.gr/uploads/3112/3c_DOMH_TOY_ESOTERIKOU_THS_GHS.pdf).

Η απάντηση στο ερώτημα 2 δίνεται από τους εξηγητές του Κορανίου, και μάλιστα από τον Ιμπν Αμπάς που ήταν ακόλουθος του Μωάμεθ και κατέγραψε ό,τι είχε ακούσει από αυτόν. Ας τη δούμε λοιπόν την απάντηση, όπως υπάρχει σε σάιτ με διάφορες έγκυρες εξηγήσεις (ταφσίρ) του Κορανίου: τον διαδικτυακό τόπο ttp://www.altafsir.com, που τον δημιούργησε το Βασιλικό Ινστιτούτο Aal al-Bayt (Royal Aal al-Bayt Institute), το οποίο ιδρύθηκε στο Αμμάν της Ιορδανίας για να διδάξει σωστά την ισλαμική γνώση.

http://www.altafsir.com/Tafasir.asp?tMadhNo=2&tTafsirNo=73&tSoraNo=65&tAyahNo=12&tDisplay=yes&UserProfile=0&LanguageId=2

65:12 * تفسير Tanwîr al-Miqbâs min Tafsîr Ibn ‘Abbâs

{ ٱللَّهُ ٱلَّذِي خَلَقَ سَبْعَ سَمَٰوَٰتٍ وَمِنَ ٱلأَرْضِ مِثْلَهُنَّ يَتَنَزَّلُ ٱلأَمْرُ بَيْنَهُنَّ لِّتَعْلَمُوۤاْ أَنَّ ٱللَّهَ عَلَىٰ كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ وَأَنَّ ٱللَّهَ قَدْ أَحَاطَ بِكُلِّ شَيْءٍ عِلْماً }

(Ο Αλλάχ είναι αυτός που έχει δημιουργήσει επτά ουρανούς) τον ένα πάνω στο άλλο σαν ένα θόλο, (και από τη γη το ίδιο) επτά γαίες, αλλά είναι επίπεδες. (Η διαταγή κατεβαίνει αργά ανάμεσα από αυτά) Αυτός λέει:  στέλνει τους αγγέλους κάτω από τον ουρανό με την αποκάλυψη, Γραφή και καταστροφές, ( ώστε να μάθετε) και να ανανωρίσετε (ότι ο ΑΛΛΑΧ είναι ικανός να κάνει τα πάντα), που αφορούν στους κατοίκους των ουρανών και των γαιών, (κι ότι ο ΑΛΛΑΧ περιβάλλει με τη Γνώση όλα τα πράγματα) και ότι η γνώση του περικλείει τα πάντα».

Ελέγξτε τη μετάφρασή μας στα ελληνικά, αντιπαραβάλλοντας με το αγγλικό από τον προαναφερόμενο διαδικτυακό τόπο του Βασιλικού Ινστιτούτου Aal al-Bayt.

(Allah it is Who hath created seven heavens) one above the other like a dome, (and of the earth the like thereof) seven earths but they are flat. (The commandment cometh down among them slowly) He says: He sends the angels down from heaven with revelation, Scripture and calamities, (that ye may know) and acknowledge (that Allah is Able to do all things) relating to the dwellers of the heavens and the earths, (and that Allah surroundeth all things in knowledge) and that His knowledge encompasses everything’.

Άρα λοιπόν δεν μιλούν για τα τρία στρώματα της γης, γιατί στρώματα έχουμε όταν η γη είναι σφαιρική, ενώ αυτοί οι άνθρωποι την αντιλαμβάνονται όχι ως σφαίρα, αλλά ως επίπεδο. Μιλούν για επτά επίπεδες γαίες, κάτι σαν επτά χαλιά το ένα πάνω από το άλλο.

Και τώρα γεννιούνται άλλα ερωτήματα: Πώς αντιλαμβάνεται το Ισλάμ αυτές τις επτά επίπεδες γαίες; Και βέβαια, ποιοι είναι αυτοί οι κάτοικοι των επίπεδων επτά γαιών;

Η αλήθεια είναι ότι δεν χρειάζεται να σκάμε ιδιαίτερα, γιατί όποιος αναρωτιέται τι ακριβώς εννοεί η Σούρα 65:12 και η εξήγησή της μπορεί να το μάθει διαβάζοντας το βιβλίο «Ιστορίες των Προφητών» (Tales of the Prophets: Qisas al-Anbiya του Muhammad Ibn Abd Allah Al-Kisai, σε αγγλική μετάφραση του Wheeler M. Thackston).Tales of the Prophets

Και αν βιάζεστε πολύ να μάθετε και δεν μπορείτε να περιμένετε ώσπου να κρατήσετε στα χέρια σας το περιπόθητο βιβλίο, ορίστε η μετάφραση του σχετικού σημείου:

“… Υπάρχουν επτά γαίες. Η πρώτη ονομάζεται Ramaka, κάτω από τις οποία είναι ο Στείρος Άνεμος, ο οποίος μπορεί να χαλιναγωγηθεί με όχι λιγότερους από εβδομήντα χιλιάδες αγγέλους. Με αυτό τον άνεμο ο Θεός κατέστρεψε τον λαό του Ad. Οι κάτοικοι της Ramaka είναι ένα έθνος που ονομάζεται Muwashshim, πάνω στο οποίο είναι αιώνιο βασανιστήριο και θεϊκή τιμωρία. Η δεύτερη γη ονομάζεται Khalada, και σε αυτήν είναι τα σύνεργα των βασανιστηρίων για τους κατοίκους της κόλασης. Εκεί κατοικεί ένα έθνος που ονομάζεται Tamis, των οποίων η τροφή είναι η δική τους σάρκα και των οποίων το ποτό είναι το δικό τους αίμα. Η τρίτη γη ονομάζεται Arqa, όπου κατοικούν αετοί σαν μουλάρια με ουρές σαν δόρατα. Σε κάθε ουρά είναι τριακόσια εξήντα δηλητηριώδη φτερά (quills). Αν έστω και ένα φτερό τοποθετηθεί στην επιφάνεια της γης, ολόκληρο το σύμπαν θα πεθαίνει. Οι κάτοικοι αυτής της γης είναι ένα έθνος που ονομάζεται Qays, που τρώνε ακαθαρσίες και πίνουν μητρικό γάλα. Η τέταρτη γη ονομάζεται Haraba, όπου κατοικούν τα φίδια της κόλασης, που είναι μεγάλα όσο τα βουνά. Κάθε φίδι έχει δόντια μακριά και μυτερά σαν ψηλές φοινικιές, και αν ήταν να χτυπήσουν το ψηλότερο βουνό με τα δόντια τους θα το έριχναν στο ίδιο επίπεδο με το έδαφος (θα το ισοπέδωναν). Οι κάτοικοι αυτής της γης είναι ένα έθνος που ονομάζεται Jilla, και δεν έχουν μάτια, χέρια ή πόδια, αλλά έχουν φτερά σαν νυχτερίδες και πεθαίνουν μόνο από γηρατειά. Η πέμπτη γη ονομάζεται Maltham, όπου πέτρες θείου κρέμονται γύρω από το λαιμό των απίστων. Όταν η φωτιά ανάβει, καύσιμη ύλη τοποθετείται στα στήθη τους, και οι φλόγες πηδούν πάνω μέχρι τα πρόσωπά τους, όπως Εκείνος έχει δηλώσει: «Η φωτιά που για καύσιμα έχει ανθρώπους και πέτρες» (2:24), και «τα πρόσωπά τους θα σκεπάζονται με φωτιά». (14: 50). Οι κάτοικοι είναι ένα έθνος που ονομάζεται Hajla, που είναι πολυάριθμοι και τρώνε ο ένας τον άλλο. Η έκτη γη ονομάζεται Sijjin. Εδώ είναι το βιβλίο των πράξεων του λαού της κόλασης, και τα έργα τους είναι άθλια, όπως Εκείνος έχει δηλώσει: αληθώς το μητρώο των Κακοηθών είναι σίγουρα (φυλαγμένο) στο Sijjin (83:7). Εδώ κατοικεί ένα έθνος που ονομάζεται Qatat, που έχουν σχήμα σαν πουλιά και λατρεύουν πραγματικά τον Θεό. Η έβδομη γη ονομάζεται Ajiba και είναι η κατοικία του Iblis. Εκεί ζεί ένα έθνος που ονομάζεται Khasum, που είναι μαύροι και κοντοί, με νύχια σαν λιοντάρια. Αυτοί είναι που θα τους δοθεί εξουσία πάνω στους Γωγ και Μαγώγ, ο οποίοι θα καταστραφούν από αυτούς …»

Πηγή: 8- (Tales of the Prophets-Qisas al-anbiya, trans. Wheeler M. Thackston Jr. [Great Books of the Islamic World, Inc., Distributed by Kazi Publications; Chicago, IL 1997], σελ. 8-9)”
Μπορείτε να τοβρείτε εδώ:
http://www.amazon.co.uk/Tales-Prophets-Qisas-al-Anbiya-Islamic/dp/187103101X/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1230038237&sr=8-1

Ένας μουσουλμάνος αναγνώστης, κάτοικος Δυτικής χώρας, έχει γράψει και τη μοναδική μέχρι τώρα κριτική, η οποία λέει: «Αυτό πρέπει να είναι ένα από τα καλύτερα βιβλία που έχουν γραφτεί για τους προφήτες (ειρήνη σ’ αυτούς). Το περιεχόμενο είναι ακριβώς σωστό, και είναι διασκεδαστικό και συναρπαστικό στο διάβασμα. Απλά δεν μπορεί να το χορτάσω. Μακάρι να είχε έναν δεύτερο τόμο.»

Το αστείο ξέρετε ποιο είναι; Αν στη σελίδα του Amazon κάνετε κλικ στο όνομα του συγγραφέα Muhammad Ibn Abd Allah Al-Kisai, θα βγείτε σε μια σελίδα όπου οι δυο στους τρεις sponsored links είναι σελίδες προπαγανδιστικές για το Ισλάμ και μάλιστα η μια τιτλοφορείται «Τα θαύματα του Κορανίου» και διαφημίζεται με το εξής μήνυμα: «Υπάρχει μια αδιαμφισβήτητη σχέση μεταξύ του Κορανίου και της Επιστήμης» (There is a irrefutable relationship between Quran and Science)… και στον ιστότοπο εκείνο φυσικά βρίσκετε σαχλαμάρες για τα στρώματα της γης και άλλα επιστημονικά θαύματα του Κορανίου…

4. Η μαγική καμήλα του προφήτη Σάλιχ και οι ανυπάκουοι Θαμούντ.

Άλλο ένα από τα θαύματα που περιγράφονται στο Κοράνι είναι αυτό του «προφήτη Σάλιχ» ο οποίος υποτίθεται ότι έζησε στη Σαουδική Αραβία. Ας δούμε την ιστορία του «προφήτη Σάλιχ» σε τέσσερα στάδια: τι λέει το Κοράνιο, γιατί λέει αυτά που λέει, τι λένε σχετικά η ιστορία και η αρχαιολογία, και πώς οι μουσουλμάνοι επιλύουν τη διαφορά μεταξύ Κορανίου και επιστημών.

Το Κοράνι επαναλαμβάνει σε πολλά σημεία την ιστορία του Σάλιχ. Αυτός συνήθως είναι μέσα σε μια τριάδα αρχαίων προφητών, που αποτελείται από τον Νώε που επέζησε από τον κατακλυσμό, τον Χούντ από τη φυλή των Αντ, και τον Σάλιχ από τη φυλή των Θαμούντ. Οι περισσότεροι μουσουλμάνοι ιστορικοί και σχολιαστές του Κορανίου, συμπεριλαμβανομένων των Ιμπν Καθίρ και Αλ Τάμπαρι, τοποθετούν τον Σάλιχ περίπου δύο αιώνες μετά τον Νώε. Πιστεύουν ότι η «γενιά μετά τον Νώε και τον αγγελιοφόρο της» (Κοράνιο 23:31,32) αναφέρεται στους Αντ και τον Χούντ, και οι «άνθρωποι του αιώνα μετά την εν λόγω γενεά» (Κοράνιο 23:42) αναφέρεται στους Θαμούντ και τον Σάλιχ. Ο ακόλουθος στίχος, Κοράνι 23:44, δείχνει ότι πολλοί προφήτες είχαν αποσταλεί πριν από τον Μωυσή (Κοράνιο 23:45). Αυτό είναι σε συμφωνία με το Κοράνι 14:8,9, όπου ο Μωυσής δήλωσε ότι αυτοί οι τρεις προφήτες (Νώε, Χούντ, και Σάλιχ) έζησαν πολύ πριν από αυτόν. Έτσι ο Σάλιχ και η φυλή Θαμούντ, σύμφωνα με το Κοράνιο, έζησαν πολλές χιλιάδες χρόνια πριν.

Το Κοράνι 7:73-78, 15:80-84 και πολλά άλλα κείμενα λένε την βασική ιστορία. Η φυλή Θαμούντ ζούσε σε μια βραχώδη περιοχή που ονομάζεται Αλ Hijir (που σημαίνει βράχος στα αραβικά), και λάξευαν τα σπίτια τους από βράχια. Ήταν ειδωλολάτρες, και ο Αλλάχ έστειλε έναν δικό τους, τον προφήτη Σάλιχ, για να τους καλέσει σ’ Αυτόν. Όταν οι Θαμούντ προκάλεσαν τον Σάλιχ να παράγει μια ζωντανή καμήλα από έναν λίθο αν ήθελε να τον πιστέψουν, αυτός το έκανε. Εμφανίστηκε μια τεράστια έγκυος καμήλα, και σύντομα γέννησε ένα καμηλάκι. Ακολουθώντας τις οδηγίες του Σάλιχ, οι άνθρωποι δημιούργησαν ένα σύστημα όπου μόνο η καμήλα θα μπορούσε να πίνει νερό από τα πηγάδια τους κάθε δεύτερη μέρα. Οι άνθρωποι με τη σειρά τους θα έπιναν όλοι το γάλα της καμήλας. Μερικά μέλη της φυλής επαναστάτησαν και σκότωσαν την καμήλα. Ο Αλλάχ έστειλε τότε σεισμό για να τους καταστρέψει μέσα στα σπίτια τους.

Όταν ο Μουχάμμαντ πέρασε από την περιοχή καθώς πήγαινε να κάνει επιδρομή στο Tabuk, προειδοποίησε το στρατό του να μην εισέλθει στα σπίτια τα λαξευμένα στο βράχο παρεκτός κι αν ήταν δακρυσμένοι, από φόβο μην έχουν την ίδια τύχη με τους αρχικούς κατοίκους. Για το λόγο αυτό, ορισμένοι Σαουδάραβες ουλεμάδες εξακολουθούν να αντιτάσσονται σε κάθε τουριστική ανάπτυξη της περιοχής. Όμως, από πού προέρχεται αυτή η ιστορία;

Ο Umayya ibn Abu al-Salt ήταν ποιητής και ένας από τους συγγενείς του Μουχάμμαντ. Πολυάριθμα  Χαντίθ αναφέρονται στην εκτίμηση που είχε ο Μουχάμμαντ στην ποίηση του Umayya. Στο Sahih Muslim βλέπουμε τον Μουχάμμαντ να ρωτά έναν οπαδό του, εάν έχει υπόψη του κάτι από την ποίηση του Umayya. Αφού ο άντρας απήγγειλε λίγους στίχους, ο Μουχάμμαντ του ζήτησε να συνεχίσει, έως ότου ο άνθρωπος απήγγειλε εκατό δίστιχα.

Ένας από τους πρώτους μουσουλμάνους ιστορικούς, ο Ibn Hajar Al Askalani έγραψε ότι ο Μουχάμμαντ συχνά καθόταν με τη Fariah, την αδελφή του Umayya, και αυτή του απήγγειλλε ποιήματα του αδελφού της. Μεγάλο μέρος αυτής της ποίησης εμφανίστηκε αργότερα στο Κοράνιο. Οι στίχοι του Umayya λένε:

Ο Θεός των ουρανών και της γης
Και κύριος των βουνοκορφών
Τα δημιούργησε και τα φύτεψε σταθερά
Δίχως ορατούς στύλους ή σχοινιά
Τα έφτιαξε και τα στόλισε με φως
Από τον ήλιο και το φεγγάρι
Έβαλε τους διάττοντες αστέρες στο σκοτάδι
Ρίχνοντάς τους ταχύτερα από βέλη.

Αυτό είναι που είπε ο Μουχάμμαντ στο Κοράνιο 31:10: «Δημιούργησε τον ουρανό δίχως ορατούς στύλους, και φύτεψε βουνά σταθερά στη γη».

Ο Umayya πρωτοαφηγήθηκε επίσης στην ποίησή του την περίφημη ιστορία με τους αγγέλους που εμφανίστηκαν και άνοιξαν το στήθος του για ν’ αφαιρέσουν ένα «θρόμβο ακαθαρσίας» (λες και η αμαρτία είναι ένας σωματικός θρόμβος!). Στη συνέχεια η ίδια ιστορία αναπροσαρμόστηκε από τον Μουχάμμαντ, και αναφερόταν πια στον δικό του θώρακα.

Στην ποίηση του Umayya περιλαμβάνεται και ο τοπικός λαϊκός μύθος του Σάλιχ και της μαγικής καμήλας του. Ο Umayya έδωσε ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες από ό, τι έκανε ο Μουχάμμαντ: Περιέγραψε την καμήλα να βγαίνει από τον λίθο, αλλά και το νεογέννητο καμηλάκι της.

(Μια ενδιαφέρουσα πλευρά της ιστορίας είναι ότι ο Umayya ibn Abu al-Salt δεν έγινε ποτέ Μουσουλμάνος, όπως και οι περισσότεροι από τους συγγενείς του Μουχάμμαντ. Σύμφωνα με ένα Χαντίθ, όταν ο Umayya περνούσε από το νεκροταφείο όπου ήταν θαμμένοι αυτοί που σκοτώθηκαν στη μάχη της Μπαντρ, σχολίασε, «Μα τον Αλλάχ, αν πραγματικά ήταν προφήτης δεν θα είχε σκοτώσει τον ίδιο τον λαό του.»)
Ο Μουχάμμαντ ήξερε καλά τα κτίρια τα λαξευμένα στα βράχια στην περιοχή που σήμερα είναι γνωστή ως Madayn Salah. Ήταν μέσα στα δρομολόγια των καραβανιών μεταξύ της Μέκκας και της Συρίας, και τα είχε κατά πάσα πιθανότητα δει ως νεαρός άνδρας στα ταξίδια του. Πήρε απλά τους θρύλους, είπε ότι συνέβησαν σ’ εκίνη την τοποθεσία, πρόσθεσε τη συνηθισμένη προειδοποίηση του, «Ό,τι συνέβη σε αυτούς θα συμβεί σε σας, αν δεν με ακολουθήσετε» και τους έβαλε στο Κοράνιο.

Μέρος τρίτο: τι λένε η ιστορία και η αρχαιολογία; Αυτό θα το πούμε πολύ σύντομα, γιατί όλοι όσοι ενδιαφέρονται για περαιτέρω έρευνα μπορούν να βρουν πολλά διαθέσιμα στοιχεία online.

Τα άφθονα αρχαιολογικά ευρήματα που βρίσκουμε στη δυτική Σαουδική Αραβία, καθώς και τα έγγραφα από τους αρχαίους Έλληνες και Ρωμαίους ιστορικούς και γεωγράφους, καθιστούν εύκολο το να καθορίσουμε με μεγάλη βεβαιότητα ποιοι έζησαν πού, και πότε.

Μια αραβική φυλή γνωστή ως Λίχυοι (Lihyans) ή Δαιδανίτες κατέλαβαν την περιοχή του Al Hijir τον 4ο π.Χ. αιώνα. Περίπου τρεις αιώνες αργότερα, η περιοχή καταλήφθηκε από τους Ναβαταίους που ήρθαν από την Πέτρα της Ιορδανίας. Οι Ναβαταίοι με τη σειρά τους κατακτήθηκαν από τους Ρωμαίους τον 2ο μ.Χ. αιώνα. Οι Ναβαταίοι έφτιαχναν από τα βράχια λαξευτούς τάφους για τους νεκρούς, και οι τάφοι αυτοί εξακολουθούν να υφίστανται και σήμερα.

Η φυλή Θαμούντ εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην ιστορία, όταν νικήθηκαν από τον βασιλιά Σαργών τον Β΄ το 715 π.Χ.. Εξακολουθούσαν να υπάρχουν ως αραβική φυλή μέχρι που τον 5ο αι. μ.Χ. εξαφανίστηκαν. Παρόλο που ζούσαν σε διάφορα μέρη της Σαουδικής Αραβίας, δεν υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία ότι οι Θαμούντ έζησαν ποτέ στην Αλ Hijir. Ίχνη γραφής των Θαμούντ βρέθηκαν στη νότια περιοχή του Tabuk, αλλά πρόκειται για αρκετή απόσταση βόρεια του Madayn Saleh. Οι Σαουδάραβες αρχαιολόγοι συμφωνούν με τις μη μουσουλμάνους ομολόγους τους ότι τα ερείπια στο Madayn Saleh είναι εκατό τοις εκατό Ναβαταϊκά.

Μια γρήγορη ανασκόπηση των διαφορών μεταξύ αρχαιολογίας και Κορανίου αναφέρει τα εξής:

1. Το Κοράνι λέει ότι οι Θαμούντ έζησαν αμέσως μετά τον Νώε και πριν από τον Μωυσή. Η Αρχαιολογία τους τοποθετεί στην εποχή από τον 7ο αι. π.Χ. έως τον 5ο αι. μ.Χ.

2. Το Κοράνι λέει ότι οι Θαμούντ ζούσαν στην περιοχή του Al Hijir. Η Αρχαιολογία λέει ότι εκεί ζούσαν οι Λίχυοι και άλλες φυλές.

3. Το Κοράνι λέει ότι οι Θαμούντ λάξευαν τα σπίτια τους στα βράχια. Η Αρχαιολογία λέει ότι τα λαξευτά κτίρια ήταν τάφοι που είχαν κατασκευαστεί από τους Ναβαταίους (και ο Μουχάμμαντ, που δεν ήξερε τίποτα για τους Ναβαταίους, δεν είχε συνειδητοποιήσει ότι επρόκειτο για τάφους, και όχι για σπίτια).

Τώρα ερχόμαστε στο τελευταίο μέρος: πώς οι μουσουλμάνοι διευθετούν τις διαφορές μεταξύ Κορανίου και Αρχαιολογίας; Αυτό είναι εύκολο. Στα ξενοδοχεία στην Αλ Ούλα, υπάρχουν δύο είδη τουριστών. Το ένα αποτελούν ομάδες από χώρες της Δύσης, που ενδιαφέρονται για την αρχαιολογία της περιοχής. Το δεύτερο είναι μπουλούκια μουσουλμάνων προσκυνητών από την Ινδονησία, τη Σρι Λάνκα, τη Μαλαισία, και άλλες μουσουλμανικές χώρες που πέρασαν την ημέρα στο Madayn Saleh, ως μέρος του προσκυνηματικού (Χατζ ή umrah) οργανωμένου ταξιδιού τους. Οι (μουσουλμάνοι) ξεναγοί μιλούν στο πρώτο είδος τουριστών για την αρχαιολογική ιστορία της περιοχής, τους Ναβαταίους, τα λαξευτά στα βράχια κτίριά τους, και την ιστορία τους. Οι μουσουλμάνοι προσκυνητές δεν μαθαίνουν τίποτα γι ‘αυτά. Οι ξεναγοί τους τους λένε για τον Σάλιχ και τη μαγική καμήλα που δημιουργήθηκε από έναν βράχο. Πάνε στην πατρίδα τους για να πουν στα παιδιά τους για τους χιλιάδες Θαμούντ που παρατάσσονταν να πιουν φρέσκο γάλα από το μαστό της μαγικής καμήλας του Σάλιχ, και ο θρύλος παραδίδεται από γενιά σε γενιά…

5. ΑΚΡΙΒΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ ΣΕ ΚΟΡΑΝΙ ΚΑΙ ΧΑΝΤΙΘ

Ένας ευγενικός Μουσουλμάνος, που προσπαθεί να μας αποδείξει ότι το Κοράνι είναι ο λόγος του Αλλάχ, γεμάτος επιστημονικά θαύματα, και αν δεν επιστρέψουμε στο Ισλάμ μας περιμένει φοβερή υπερκόσμια τιμωρία, μας έστειλε ένα άρθρο του Abduldaem Al-Kaheel που βρίσκεται (στην αγγλική) στην ιστοσελίδα http://www.kaheel7.com/eng/index.php/earth-science/70-earth-layers

Ο φίλος μας το έστειλε σε αρχείο .doc στα ελληνικά, δεν αναφέρει όμως αν έχει δημοσιευθεί σε ιστοσελίδα, και σε ποια. Ενδιάμεσα έχει και κάποιες εικόνες με τα στρώματα της γης. Αφού είχε την ευγενή καλοσύνη να αφιερώσει αυτό το χρόνο για την αιώνια σωτηρία μας, αφιερώσαμε κι εμείς αρκετό χρόνο σήμερα για να του απαντήσουμε. Θεωρούμε ότι η απάντησή μας αφορά και άλλους, γι’ αυτό και τη δημοσιεύουμε.

Το άρθρο ξεκινάει με την κλασική προπαγανδιστική εισαγωγή που προϊδεάζει τον αναγνώστη:
«Πρόκειται για ακόμη ένα θαύμα από το Κοράνι (الكريم القرأن) και την Ιερή παράδοση του Προφήτη. Θα δούμε, παρακάτω, τη συμβατότητα μεταξύ της επιστήμης και της θρησκείας μας.

Διερευνώντας τα βάθη της Γης και προσπαθώντας να αποκαλύψουν τα μυστικά της εσωτερικής δομής και σύνθεσης, οι επιστήμονες συνειδητοποίησαν ότι οι παλιοί μύθοι για τη Γη είναι επιστημονικώς αβάσιμοι

[Εδώ μικρή διακοπή για να κρατήσετε μια πρώτη σημείωση: «παλιοί μύθοι για τη Γη είναι επιστημονικώς αβάσιμοι». Συνεχίζουμε]

«Επιστήμονες κατά τη διάρκεια του 20ου αιώνα, θεώρησαν ότι η Γη αποτελείται μόνο από τρία στρώματα. Έχοντας ανακαλύψει τη σφαιρικότητα της Γης, πρότειναν ότι η σφαίρα αποτελείται από τρία στρώματα: τον πυρήνα, τον φλοιό (το μικρού πάχους στρώμα συγκριτικά με το συνολικό όγκο της Γης) και ένα τρίτο στρώμα μεταξύ των δύο, που ονομάζεται μανδύας.

Εξέλιξη των επιστημονικών δεδομένων
Ωστόσο, η θεωρία των τριών στρωμάτων δε κράτησε για πολύ, χάρη στις πρόσφατες ανακαλύψεις από την επιστήμη της Γεωλογίας. Μετρήσεις και πρόσφατες δοκιμές δείχνουν ότι η πίεση των υλικών του πυρήνα της Γης είναι τεράστια και πλησιάζει 3 εκατ. φορές την πίεση της επιφάνειας .

Κάτω από τέτοια πίεση τα υλικά μετατρέπονται σε στερεή κατάσταση, το οποίο σημαίνει ότι ο πυρήνας της Γης είναι στερεός και περιφράσσεται από ένα υγρό στρώμα στο οποίο επικρατούν συνθήκες εξαιρετικά μεγάλης θερμοκρασίας. Αυτό, επίσης, σημαίνει ότι ο πυρήνας αποτελείται από δύο στρώματα – και όχι ένα, έναν στερεό εσωτερικό πυρήνα και έναν σε υγρή κατάσταση εξωτερικό πυρήνα.

Οι επιστήμονες, με κατάλληλες συσκευές μέτρησης που κατασκευάστηκαν, μπόρεσαν να παρατηρήσουν μία καθαρή διάκριση μεταξύ των διαφορετικών τμημάτων του εσωτερικού της Γης. Ανακαλύφθηκε ένα στρώμα κάτω από τον φλοιό, που αποτελείται από πετρώματα που βρίσκονται σε συνθήκες πολύ υψηλής θερμοκρασίας. Το στρώμα αυτό είναι η Λιθόσφαιρα. Κάτω από τη Λιθόσφαιρα υπάρχουν τρία στρώματα, στα οποία επικρατούν διαφορετικές συνθήκες πυκνότητας, πίεσης και θερμοκρασίας.

Έχοντας ανακαλύψει αυτά τα στρώματα, οι επιστήμονες χώρισαν τη Γη σε εφτά στρώματα. Η παρακάτω τομή δείχνει τα στρώματα, σχεδιασμένα σε κλίμακα σύμφωνα με τα πρόσφατα δεδομένα της επιστήμης. Το επιστημονικό γεγονός ότι η Γη αποτελείται από εφτά στρώματα είναι πλέον εδραιωμένο. Διδάσκεται στα πανεπιστήμια, παρατηρείται μέσω των σεισμογραφημάτων και μέσω της μελέτης του μαγνητικού πεδίου της Γης.

Οι επιστήμονες έχουν, επίσης, βρει ότι το άτομο αποτελείται από εφτά στρώματα, το οποίο επιβεβαιώνει την ομοιομορφία της δημιουργίας γιατί το σύστημα που διέπει τη δημιουργία και όλο το σύμπαν είναι ένα. Η Γη αποτελείται από εφτά στρώματα και κάθε άτομο αποτελείται από εφτά στρώματα, επίσης.

Στο σχήμα φαίνονται τα εφτά στρώματα της Γης. Πρώτα βλέπουμε τον λεπτό φλοιό και τα τέσσερα στρώματα του μανδύα τα οποία αυξάνονται σταδιακά σε πάχος. Ακολουθεί ο υγρός εξωτερικός πυρήνας και μετά ο στερεός εσωτερικός πυρήνας.

Τα στρώματα της Γης διαφέρουν ριζικά στη σύνθεση, την πυκνότητα, τη θερμοκρασία και το υλικό. Συνεπώς η Γη δεν αποτελείται από ένα ή τρία τα στρώματα, όπως πιστευόταν παλαιότερα. Η θεωρία των εφτά στρωμάτων είναι σχετικά νέα και δεν υπήρχε την εποχή που αποκαλύφθηκε το Κοράνι. Επιστήμονες, τον 21ο αιώνα, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η Γη αποτελείται από εφτά στρώματα, αλλά τι λέει το Κοράνι για το θέμα;

ΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΚΟΡΑΝΙ

Για τα εφτά στρώματα των Ουρανών και της Γης, ο Allah λέει στο Ιερό Κοράνι:

Quran / Sura 67 : Surat al-Mulk ( الملك‎ سورة)- H εξουσία, ayat 3
الَّذِي خَلَقَ سَبْعَ سَمَاوَاتٍ طِبَاقًا

Allathee khalaqa sabAAa samawatin tibaqan

Αυτός (Allah) Ο Οποίος δημιούργησε εφτά ουρανούς, σε αλλεπάλληλα στρώματα

Quran / Sura 65 : Al Tallaq (الطلاق‎ سورة) – Tο διαζύγιο, ayat 12
اللَّهُ الَّذِي خَلَقَ سَبْعَ سَمَاوَاتٍ وَمِنَ الْأَرْضِ مِثْلَهُنَّ

Allahu allathee khalaqa sabAAa samawatin wamina al-ardi mithlahunna

“Ο Allah είναι Αυτός που δημιούργησε εφτά ουρανούς και τη Γη όπως αυτούς”

Ο πρώτος στίχος (Al Mulk) αναφέρεται στα δύο χαρακτηριστικά των ουρανών: τον αριθμό (7) και την διάταξή τους (αλλεπάλληλα στρώματα). Ο δεύτερος στίχος (Al Talaaq) βεβαιώνει την ομοιότητα ανάμεσα στη Γη και στους ουρανούς (και τη Γη όπως αυτούς). Έτσι όπως οι ουρανοί αποτελούνται από εφτά στρώματα, με τον ίδιο απαράλλακτο τρόπο και η Γη αποτελείται από εφτά στρώματα.

Ας αναλογιστούμε την έκφραση που αναφέρεται παραπάνω «αλλεπάλληλα  στρώματα». Υποδηλώνει τη διάστρωση της Γης, και είναι ακριβώς αυτό που οι επιστήμονες της εποχής μας έχουν ανακαλύψει. Μπορούμε να δούμε ότι στο Κοράνι (الكريم القرأن), έχει προσδιοριστεί η δομή της Γης, που διαχωρίζεται σε στρώματα, και έχει, επίσης, προσδιοριστεί ο αριθμός αυτών των στρωμάτων, που είναι εφτά. Με άλλα λόγια το Κοράνι έχει δώσει μια ακριβή περιγραφή του εσωτερικού της Γης…»

 

[και πάλι μικρή διακοπή εδώ για τη δεύτερη σημείωση: «το Κοράνι έχει δώσει μια ακριβή περιγραφή του εσωτερικού της Γης.» Συνεχίζουμε]

 

«…και έχει προηγηθεί των επιστημόνων του 21ου αιώνα κατά 14 αιώνες στην απόδειξη του ιδίου γεγονότος. Δεν είναι ένα λαμπρό θαύμα από το Κοράνι;

Τι λένε τα Hadith

Μελετώντας τα Ahadith του Προφήτη Mουχαμμαντ (Ειρηνη σε αυτον) θα βρούμε ένα που βεβαιώνει την ύπαρξη των εφτά στρωμάτων της Γης σε διάταξη ομοκεντρική και σε αλλεπάλληλα στρώματα.

[Μικρή διακοπή για την 3η σημείωση: Παρακαλούμε να θυμάστε ότι ένα χαντίθ «βεβαιώνει την ύπαρξη των εφτά στρωμάτων της Γης σε διάταξη ομοκεντρική και σε αλλεπάλληλα στρώματα.» Θα μας χρειαστεί στη συνέχεια ]

O Προφήτης (ειρηνη σε αυτον) λέει: «όποιος σφετερίζεται έστω μια σπιθαμή της γης, ο λαιμός του θα περικυκλώνεται εξαιτίας αυτού με την γη χ 7 » (αφηγείται ο Al Bukhari). Εδώ ο Προφήτης δίνει ακόμη ένα χαρακτηριστικό των στρωμάτων, την περικύκλωση, λέγοντας (θα περικυκλώνεται) και έτσι ακριβώς μοιάζουν τα στρώματα, είναι ομόκεντρα και το κάθε ένα περικυκλώνει το στρώμα που βίσκεται από κάτω του.

[Μικρή διακοπή για τις επόμενες σημειώσεις:

4η σημείωση: Προσέξτε τις υπογραμμισμένες φράσεις για το χαρακτηριστικό της περικύκλωσης των στρωμάτων, που κατά τον συγγραφέα δίνει ο Προφήτης.

5η σημείωση: Ο συγγραφέας μας λέει ότι αυτό το επιστημονικότατο χαντίθ βρίσχεται στη συλλογή του Μπουχάρι, αλλά δεν δίνει περισσότερα στοιχεία για το πού ακριβώς, ούτε μας το δίνει ολόκληρο.]

Φτάνουμε πια στο τέλος, όπου η προπαγάνδα συνοψίζεται για να την εμπεδώσουμε καλύτερα. Όσοι έχουν εξοικείωση με προπαγανδιστικά φυλλάδια των Μαρτύρων του Ιεχωβά θα βρουν ότι οι τελευταίες φράσεις κάτι τους θυμίζουν:
«Και εδώ έχουμε την εξής ερώτηση : Δεν είναι ένα εκπληκτικό θαύμα του Προφήτη; Το Hadith όχι μόνο προσδιορίζει τον αριθμό των στρωμάτων της  γης, εφτά, και τη διάταξη αυτών των στρωμάτων, αλλά επίσης, φέρει και την ένδειξη της σφαιρικότητας της Γης.

Από αυτό το άρθρο βλέπουμε ότι το Ιερό Κοράνι και τα ahadith πλησιάζουν αυτά τα γεγονότα για τη Γη, πολύ πριν το κάνει η σύγχρονη επιστήμη. Το Κοράνι μας έχει δώσει την ακριβή περιγραφή της εσωτερικής δομής της Γης (αλλεπάλληλα στρώματα) και επίσης μας έχει δώσει τον ακριβή αριθμό αυτών των στρωμάτων, εφτά, ενώ στους επιστήμονες πήρε πολύ χρόνο να καταλήγουν και να αναθεωρούν θεωρίες για να έρθουν τελικά στο ίδιο συμπέρασμα. Τόσο εξυψωμένος είναι ο Allah που λέει το Ιερό Βιβλίο του : «και στη γη υπάρχουν οιωνοί για αυτούς που η πίστη τους είναι διασφαλισμένη – και επίσης στους εαυτούς σας,δεν μπορειτε λοιπον να δειτε; (Al Thariaat: 21-22).»

Και τώρα που κάνατε κουράγιο να διαβάσετε όλα αυτά, ας δούμε και τις σημειώσεις που κρατούσαμε τόση ώρα, αρχίζοντας από την τελευταία: Ότι ο συγγραφέας δεν μας δίνει το περίφημο χαντίθ. Λοιπόν, εμείς βρήκαμε τα σχετικά χαντίθ, που είναι παραπάνω από ένα, και σας δίνουμε μεταφρασμένη στα ελληνικά την επίμαχη φράση του καθενός, και ολόκληρο το κείμενο στα αγγλικά – με το μεταφρασμένο κείμενο τονισμένο – στην υποσημείωση από κάτω:

Τόμος 4 Βιβλίο 54 Αρ. 417: «Ο κάθε άνθρωπος που παίρνει ακόμα και μια σπιθαμή γης άδικα, ο λαιμός του θα περιτριγυριστεί (κυκλωθεί) από αυτή (τη γη που πήρε άδικα) κάτω στις επτά γαίες».[1]

Τόμος 4 Βιβλίο 54 Αρ. 418:

«Καθένας που παίρνει ένα κομμάτι γης άδικα θα βουλιάξει κάτω στις επτά γαίες την Ημέρα της Ανάστασης».[2]

Τόμος 4, Βιβλίο 54, Αρ. 420: «Αν κάποιος πάρει μια σπιθαμή γης άδικα, ο λαιμός του θα περιτριγυριστεί (κυκλωθεί) από αυτήν (τη σπιθαμή) κάτω στις επτά γαίες την Ημέρα της Ανάστασης».[3]

 

Τώρα που τα είδαμε όλα, θυμηθείτε παρακαλούμε τις προηγούμενες σημειώσεις: Ότι το χαντίθ «βεβαιώνει την ύπαρξη των εφτά στρωμάτων της Γης σε διάταξη ομοκεντρική και σε αλλεπάλληλα στρώματα», και ότι «ο Προφήτης δίνει ακόμη ένα χαρακτηριστικό των στρωμάτων, την περικύκλωση, λέγοντας (θα περικυκλώνεται) και έτσι ακριβώς μοιάζουν τα στρώματα, είναι ομόκεντρα και το κάθε ένα περικυκλώνει το στρώμα που βίσκεται από κάτω του.» Πού υπάρχουν αυτά τα πράγματα στα χαντίθ που διαβάσατε μόλις τώρα; ΠΟΥΘΕΝΑ. Ούτε ομοκεντρική διάταξη υπάρχει, ούτε και περικυκλώνεται ο λαιμός του σφετεριστή γης με τη γη επί 7. Ο λαιμός περικυκλώνεται με το κομάτι γης που σφετερίστηκε, σαν να ήταν ας πούμε κασκόλ, και στις 7 γαίες γκρεμίζεται απλώς. Και ξέρετε γιατί γκρεμίζεται κάτω στις 7 γαίες; Γιατί και οι 7 είναι όχι ομοκεντρικές αλλά επίπεδες! Όπως φαίνεται ολοκάθαρα από το επόμενο χαντίθ

Τόμος 4, Βιβλίο 54, Αρ. 421: Διηγήθηκε ο Abu Dhar: Ο προφήτης με ρώτησε κατά την ώρα της δύσης του ήλιου, «Ξέρεις πού πάει ο ήλιος (την ώρα της δύσης); Απάντησα, «Ο Αλλάχ και ο Απόστολός Του ξέρουν καλύτερα». Είπε, «Πηγαίνει (δηλ. ταξιδεύει) μέχρι που κάνει εδαφιαία προσκύνηση κάτω από το Θρόνο και παίρνει την άδεια να ανατείλει ξανά, και του επιτρέπεται και τότε (θα έρθει μια ώρα που) θα έρθει να κάνει εδαφιαία προσκύνηση αλλά η προσκύνησή του δεν θα γίνει αποδεκτή, και θα ζητήσει την άδεια να πάει στην πορεία του αλλά δεν θα του δοθεί, αλλά θα διαταχθεί να επιστρέψει από κει που ήρθε κι έτσι θα ανατείλει από τη δύση.[4]

Βλέπουμε λοιπόν ότι ο ήλιος πηγαίνει από τη μια κατεύθυνση στην άλλη, κινούμενος μεταξύ δύο σημείων, όπως ακριβώς τον παρουσιάζει το γεωκεντρικό σύστημα με την επίπεδη γη.

Υπάρχουν στο Κοράνιο εδάφια που δείχνουν ακόμη πιο παραστατικά ότι η γη είναι επίπεδη.

Κοράνιο 13:3 Είναι αυτός που άπλωσε τη γη ευθεία προς μία κατεύθυνση
Κοράνιο 20:53 Αυτός που έχει κάνει για σας τη γη σαν χαλί που απλώνεται
Κοράνιο 88:20 Και τη γη – πώς απλώθηκε;

Αφού λοιπόν η γη είναι επίπεδη σύμφωνα με το Κοράνιο, πώς τα επτά της «στρώματα, είναι ομόκεντρα και το κάθε ένα περικυκλώνει το στρώμα που βρίσκεται από κάτω του»;

Αλλά το πράγμα δεν σταματάει εδώ. Για τις 7 γαίες υπάρχουν κι άλλα χαντίθ. Σε ένα από αυτά ο Μουχάμμαντ λέει: «Ξέρετε τι είναι από κάτω σας;» Με το που απάντησαν ότι ο Αλλάχ και ο αγγελιαφόρος του (ερήνη σ’ αυτόν) ήξεραν καλύτερα, είπε, «είναι η γη.» Μετά ρώτησε: «Ξέρετε τι είναι κάτω από αυτήν;» Με το που απάντησαν ότι ο Αλλάχ και ο αγγελιαφόρος του (ερήνη σ’ αυτόν) ήξεραν καλύτερα, είπε, «Κάτω από αυτήν είναι μια άλλη γη κι ανάμεσά τους έχουν ταξίδι 500 ετών», και συνέχισε έτσι μέχρι που μέτρησε επτά γαίες με ένα ταξίδι 500 ετών ανάμεσα στο κάθε ζευγάρι.» [5] (Στο ίδιο χαντίθ λέει και για τους επτά ουρανούς με τους οποίους θα ασχοληθούμε σύντομα.)

 

Ο Αλ-Τάμπαρι αποδίδει στονb. Sahl b. ‘Askar-Isma’il b. ‘Abd al-Karim-Wahb, παρόμοια αφήγηση, μόνο που σε αυτήν ο Μουχάμαντ δεν λέει για 500 χρόνια απόσταση, αλλά για ωκεανούς που χωρίζουν τις 7 γαίες-νησιά μεταξύ τους.[6] (Εδώ βασίζονται άλλοι που ισχυρίζονται ότι οι 7 γαίες είναι 7 ήπειροι.)

 

Για τους κατοίκους των 7 γαιών κάντε έναν κόπο να διαβάσετε το άρθρο μας εδώ, και θα καταλήξετε στην πρώτη σημείωση: Ότι «παλιοί μύθοι για τη Γη είναι επιστημονικώς αβάσιμοι». Το Κοράνι και τα χαντίθ αναφέρονται σε παλιούς μύθους. Οποιαδήποτε ομοιότητα που έχουν σημεία αυτών των μύθων με την επιστημονική πραγματικότητα είναι μόνο μερική και αποσπασματική, κι όταν τους διαβάσουμε ολόκληρους η δήθεν «επιστημονικότητά» τους καταρρίπτεται. Αυτοί που γράφουν τα παραπλανητικά και προπαγανδιστικά αυτά κείμενα, εφόσον έχουν μια σφαιρική γνώση της ισλαμικής γραμματείας, γνωρίζουν πολύ καλά ότι στην πραγματικότητα ΔΕΝ είναι αλήθεια αυτά που γράφουν. Απλά ο σκοπός τους είναι να μαζέψουν καινούργιους πιστούς για τη θρησκεία τους, και να κρατήσουν αυτούς που ήδη έχουν.

 

Φίλε μουσουλμάνε που διαβάζεις, σε ευχαριστούμε για την αποστολή του κειμένου και εκτιμούμε την ευγενική σου πρόθεση να μας σώσεις από την κόλαση του Αλλάχ. Εκτίμησε κι εσύ την πρόθεσή μας να σου ανοίξουμε τα μάτια, ώστε να μη σε πιάνουν κορόιδο.


[1] Volume 4, Book 54, Number 417: Narrated Muhammad bin Ibrahim bin Al-Harith: from Abu Salama bin ‘Abdur-Rahman who had a dispute with some people on a piece of land, and so he went to ‘Aisha and told her about it. She said, “O Abu Salama, avoid the land, for Allah’s Apostle said, ‘Any person who takes even a span of land unjustly, his neck shall be encircled with it down seven earths.’ “[2] Volume 4, Book 54, Number 418: Narrated Salim’s father: The Prophet said, “Any person who takes a piece of land unjustly will sink down the seven earths on the Day of Resurrection.” [3] Volume 4, Book 54, Number 420: Narrated Said bin Zaid bin Amr bin Nufail: That Arwa sued him before Marwan for a right, which she claimed, he had deprived her of. On that Said said, “How should I deprive her of her right? I testify that I heard Allah’s Apostle saying, ‘If anyone takes a span of land unjustly, his neck will be encircled with it down seven earths on the Day of Resurrection.”

[4] Volume 4, Book 54, Number 421: Narrated Abu Dhar: The Prophet asked me at sunset, “Do you know where the sun goes (at the time of sunset)?” I replied, “Allah and His Apostle know better.” He said, “It goes (i.e. travels) till it prostrates Itself underneath the Throne and takes the permission to rise again, and it is permitted and then (a time will come when) it will be about to prostrate itself but its prostration will not be accepted, and it will ask permission to go on its course but it will not be permitted, but it will be ordered to return whence it has come and so it will rise in the west. And that is the interpretation of the Statement of Allah: “And the sun Runs its fixed course For a term (decreed). that is The Decree of (Allah) The Exalted in Might, The All-Knowing.” (36.38)

[5] «Narrated AbuHurayrah: While Allah’s Prophet (peace be upon him) and his companions were sitting clouds came over them and Allah’s Prophet (peace be upon him) asked, “Do you know what these are?” On their replying that Allah and His Messenger knew best, he said, “These are the clouds (anan), these are the water-carriers of the Earth, which Allah drives to people who do not thank Him or call upon him.” He then asked, “Do you know what is above you?” On their replying that Allah and His Messenger (peace be upon him) knew best, he said, “It is the firmament, a ceiling which is guarded and waves which are kept back.” He then asked, “Do you know what is between you and it?” On their replying that Allah and His Messenger (peace be upon him) knew best, he said, “Between you and it are five hundred years.” He then asked, “Do you knew what is above that?” On their replying that Allah and His Messenger (peace be upon him) best he said, “Two heavens with a distance of five hundred years between them.” He went on speaking like that till he counted seven heavens, the distance between each pair being like between Heaven and Earth. He then asked, “Do you know what is above that?” On their replying that Allah and His Messenger (peace be upon him) knew best, he said, “Above that is the Throne, and the distance between it and the (seventh) heaven is the same as that between each pair of heavens.” He then asked, “Do you know what is below you?” On their replying that Allah and His Messenger (peace be upon him) knew best, he said, “It is the earth.” He then asked, “Do you know what is under that?” On their replying that Allah and His Messenger (peace be upon him) knew best, he said, “Under it there is another Earth with a journey of five hundred years between them,” and so on till he had counted seven earths with a journey of five hundred years between each pair. He then said, “By Him in Whose hand Muhammad’s soul is, if you were to drop a rope to the lowest earth it would not pass out of Allah’s knowledge.” He then recited, “He is the First and the Last, the Outward and the Inward, and He is omniscient.” (Tirmidhi commented that Allah’s Messenger’s recitation of the verse indicates that it would go down within Allah’s knowledge, power and authority, for Allah’s knowledge, power and authority are everywhere, while He is on the Throne, as He described Himself in His Book.) (Al-Tirmidhi Number 1513)»

[6] According to Muhammad b. Sahl b. ‘Askar-Isma’il b. ‘Abd al-Karim-Wahb, mentioning some of his majesty (as being described as follows): The heavens and the earth and the oceans are in the haykal, and the haykal is in the Footstool. God’s feet are upon the Footstool. He carries the Footstool. It became like a sandal on His feet. When Wahb was asked: What is the haykal? He replied: Something on the heavens’ extremities that surrounds the earth and the oceans like ropes that are used to fasten a tent. And when Wahb was asked how earths are (constituted), he replied: They are seven earths that are FLAT and islands. Between each two earths, there is an ocean. All that is surrounded by the (surrounding) ocean, and the haykal is behind the ocean. (History of Al-Tabari-General Introduction and From the Creation to the Flood, Volume 1, trans. Franz Rosenthal [State University of New York Press, Albany 1989], pp. 207-208)

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

10 Σχόλια

  1. sto koranio mesa leei ton stixo<> kai oxi opws to parousiazetai eseis oti aplws aplwse th gh……………………

  2. Νομίζω ότι για όσους πιστεύουν ότι το κοράνι γράφει επιστημονικές αλήθειες, ταιριάζει γάντι η φράση του Αϊνστάιν:
    «Μπορεί το σύμπαν να έχει όρια, αλλά η ανθρώπινη βλακεία σίγουρα δεν έχει».

    Κανένας σοβαρός επιστήμονας δεν έχει ποτέ ασχοληθεί, ούτε πρόκειται φυσικά, με τις χαζομάρες ενός φύλαρχου παιδεραστή.

    Το κοράνι «επιστημονικώς», είναι μια ξεκαρδιστική μπαρούφα και τίποτα περισσότερο.

    Και στον κόσμο, πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν βλάκες, οι οποίοι πρόθυμα θα πιστεύουν χαρτορίχτρες, καφετζούδες και πορνόγερους που ισχυρίζονται ότι είναι προφήτες του Θεού.

  3. Ζουν στο 2014 και πιστεύουν ότι είναι επιστημονικές αυτές οι τρελαμάρες; Αξιοθρήνητοι…

  4. no1απαντηση.(τα αστρα και οι πολαπλες χρησιμοτητες)ΟΥΡΑΝΕΙΑ ΣΩΜΑΤΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ Κανεις δεν μπορει να παει στο διαστημα επιδη θα καει απο την ραδιενεργεια. μονο ρομποτ μπορει να περασει. εσεις που πιστευετε αυτα που σας μαθαινουν στο σχολειο οτι ο ανθρωπος πηγε στο φεγγαρι, σας εκφραζω τον οικτο μου…

  5. Το Κοράνι και η σύγχρονη επιστήμη – συγκλίνουν ή αποκλίνουν;

    Click to access Quran_moderne_greek.pdf

  6. Λέει ο ΑΛΛΑΧ στο Ιερό Κοράνι:
    “Μα δεν σου έχουμε ανοίξει το στήθος σου..” (Κοράνι, 94:1)

    Σύμφωνα με ένα χαντίθ (λόγο) του Προφήτη που το αφηγήθηκε ο Άνας (ραντιγιαλλάχου άνχου) λέει ότι: Ο Γαβριήλ (αλέιχι σαλάμ) επισκέφθηκε τον Προφήτη όταν ήταν μικρός και έπαιζε με άλλα παιδιά, τον έπιασε, τον έβαλε κάτω (στο έδαφος), έβγαλε έξω την καρδιά του, την χώρισε και έβγαλε από μέσα ένα θρόμβο αίματος. Λέγοντας: “Αυτό είναι ένα μερίδιο του Διαβόλου”. Μετά την έπλυνε με νερό Ζεμ ζεμ και την έβαλε πίσω στη θέση της. Τα παιδιά τρέχοντας πήγαν στη Παραμάνα του – δηλ., (εκείνη που τον θήλαζε) – και της είπαν ότι “ο Μουχάμμεντ σκοτώθηκε”! Έτσι, βγήκαν για να τον βρουν και τον είδαν χλομιασμένο. Ο Άνας (αλέιχι σαλάμ) είπε ότι είδε τα ραψίματα στο στήθος του Προφήτη”.

    Το ίδιο έγινε και όταν ο προφήτης μεγάλωσε. Ο Άμπου Δαρ αλ-Γκιφάρι (ραντιγιαλλάχου άνχου)) αφηγήθηκε ότι ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είπε: “Η στέγη του σπιτιού μου άνοιξε όταν ήμουν στη Μέκκα, και ο Γαβριήλ (ειρήνη σ’ αυτόν), ήρθε και άνοιξε το στήθος μου, το έπλυνε με το νερό Ζεμ ζεμ, έφερε ένα μεγάλο κύπελλο από χρυσό γεμάτο με φρόνηση και πίστη, το έχυσε στο στήθος μου, και έπειτα το έκλεισε. Κατόπιν με πήρε από το χέρι και με πήρε μέχρι τους ουρανούς.” (Sahih al-Bukhari, Book #8, Hadith #345)

    Σχετικά με τις αρετές του νερού Ζεμ Ζεμ, ο Ιμπν Αμπ’μπάς (ραντιγιαλλάχου άνχου) αφηγήθηκε ότι ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είπε: “Το καλύτερο νερό στο πρόσωπο της γης είναι το νερό του Ζεμ Ζεμ, το οποίο είναι πλήρης τροφή, και θεραπεία από ασθένειες. Το χειρότερο νερό στο πρόσωπο της γης είναι το νερό του Ουάντι Μπαραχούτ στη πόλης Χαδραμάουτ της Υεμένης. Στην επιφάνειά του είναι υπάρχουν παράσιτα που μοιάζουν με πόδια ακρίδων. Ρέει το πρωί και στεγνώνει το βράδυ”.

    Ο Μουτζάχιντ είπε: “Δεν είδα ποτέ τον Ιμπν Αμπ’μπάς να ταΐζει οποιονδήποτε άνθρωπο, χωρίς να του προσφέρει νερό του Ζεμ Ζεμ”. Επίσης είπε ότι, όποτε ένας φιλοξενούμενος ήρθε να μείνει, ο Ιμπν Αμπ’μπάς (ραντιγιΑΛΛΑΧου άνχου) τον τιμούσε με νερό του Ζεμ Ζεμ.

    Ο Ιμπν Αμπ’μπάς (ραντιγιαλλάχου άνχου) αφηγήθηκε ότι ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είπε:
    “Ένα σημάδι που μας ξεχωρίζει από τους υποκριτές, είναι ότι αυτοί δεν έχουν άφθονο νερό του Ζεμ Ζεμ”.

  7. Ισχυρίζεστ ότι στο Κοράνι η γη θεωρείται επίπεδη ενώ όπως ξέρουμε είναι στρόγγυλη.

    Στο Κοράνι δεν λέει ότι η γη είναι επίπεδη. Αντίθετα λέει:

    «Μα δεν βλέπουν προς τις καμήλες πώς είναι πλασμένες;
    Και προς τον ουρανό πώς είναι ανυψωμένος στα ύψη;
    Και προς τα βουνά πώς είναι στερεωμένα μόνιμα;
    Και προς τη γη πώς είναι απλωμένη επίπεδα;» (Κοράνι, 88:17-20).

    Έχει σημασία να καταλάβουμε τί εννοεί εδώ με τη λέξη «γη», αν δηλαδή εννοεί τον πλανήτη γη ή αν εννοεί το έδαφος που πατάμε. Η γη βέβαια είναι στρογγυλή αλλά με την επίδραση της βαρύτητας εμάς μας φαίνεται επίπεδη. Αντίθετα στο ίδιο το Κοράνι λέγεται αυτό:

    «Μήπως τάχα είναι πιο δύσκολη η δημιουργία σας ή του ουρανού; Τον έχει κτίσει.
    Ύψωσε ψηλά τη σκέπη του και του έδωσε τάξη και τελειότητα.
    Προίκισε με το σκοτάδι τη νύχτα και έβγαλε τη λαμπρότητα Του.
    Μετά απ’ αυτό άπλωσε τη γη.» (Κοράνι, 79:27-30).

    Η λέξη που μεταφράζεται ως «άπλωσε» είναι η λέξη «νταχάχαα» που στα αραβικά του 7ου μ.χ. αιώνα σήμαινε κάτι που είναι απλωμένο αλλά και στρογγυλό, κάτι που περιστρέφεται γύρω απ’ τον εαυτό του και γύρω από κάτι άλλο κ.τ.λ.

    Το ίδιο λέγεται και στο:

    «Μα τη γη και Αυτόν που την έστρωσε» (Κοράνι, 91:6) όπου η λέξη που μεταφράζεται ως «έστρωσε», είναι η λέξη «ταχάχα» από όπου προέρχεται η παραπάνω λέξη που εξήγησα.

    Λένε οι επικριτές: «Αυτά που γράφει το Κοράνι για τα βουνά είναι λάθος. Δεν λειτουργούν όλα τα βουνά σαν σφήνες, ούτε όλα τα βουνά σχετίζονται με τις τεκτονικές πλάκες της γης».

    Αυτοί κάνουν λάθος. Το ότι δεν λειτουργούν όλα τα βουνά σαν σφήνες, ούτε όλα τα βουνά σχετίζονται με τις τεκτονικές πλάκες της γης, δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν βουνά τα οποία έχουν ρίζες βαθιά μέσα στο έδαφος.

    Λέγεται στο Ιερό Κοράνι:

    «Μήπως δεν έχουμε κάνει τη γη σαν μια πλατιά έκταση
    και τα βουνά σαν σφήνες;» (Κοράνι, 78:6-7)

    και

    «Και τοποθέτησε στη γη τα βουνά να στέκονται σταθερά, να μη πλανήσει η γη με σας και ποτάμια και δρόμους. Ίσως μπορέσετε να καθοδηγηθείτε.» (Κοράνι, 16:15)

    Η σύγχρονη θεωρία των τεκτονικών πλακών υποστηρίζει ότι τα βουνά λειτουργούν ως σταθεροποιητές στη γη. Αυτή η γνώση άρχισε να γίνεται κατανοητή ήδη από το 1960. Τα όρη διακρίνονται ανάλογα με το ύψος, τη μορφή και την προέλευση τους σε α) χαμηλά (1.000 μέτρα περίπου), β) μέσου ύψους (μέχρι 3.000 μέτρα) και γ) ψηλά (ξεπερνούν τα 3.000 μέτρα). Οι σπουδαιότερες αιτίες δημιουργίας των βουνών είναι ενδογενείς, δηλαδή τεκτονικές ενώ οι εξωγενείς παράγοντες επιδρούν στη μορφολογία τους.

    Ανάλογα με την προέλευση τους τα όρη μπορούν να διακριθούν σε όρη συσσώρευσης (όπως τα ηφαίστεια) και σε βουνά που η κατασκευή τους οφείλεται σε τεκτονικές αιτίες. Οι τεκτονικές περιπτώσεις βουνών μπορούν να διακριθούν σε δύο μεγάλες κατηγορίες, στα «αλπινότυπα» (απλά πτυχωσιγενή βουνά και βουνά καλυμμάτων πως οι Άλπεις) και στα «γερμανότυπα» (που διακρίνονται σε «ρηξιγενή» και «ρηξιπτυχωσιγενή»).

    Όπως λοιπόν καταλαβαίνετε πουθενά στο θέμα των βουνών και της γης το Κοράνι δεν κάνει λάθος.

    Λένε οι επικριτές του Ισλάμ ότι το Ιερό Κοράνι περιέχει λάθη σχετικά με την ανθρώπινη αναπαραγωγή και χρησιμοποιούν σαν επιχείρημα τα παρακάτω εδάφια του Κορανίου:

    «Ας παρατηρήσει ο άνθρωπος από τί είναι πλασμένος!
    Δημιουργήθηκε από νερό χυμένο που βγήκε ανάμεσα απ’ τη μεριά της ραχοκοκαλιάς και των πλευρών.» (Κοράνι, 86:5-7).

    Λένε οι επικριτές του Ισλάμ ότι αυτά που λέγονται σ’ αυτό το εδάφιο είναι λάθος και εγώ απαντάω αμέσως.

    Εδώ λοιπόν το εδάφιο αυτό στα αραβικά (με ελληνικούς χαρακτήρες) είναι:

    «Φαλ γιάνδουρι ιλ ινσάνου μίμμα χχούλικα!
    χχούλικα μιν μάατιν ντααφίκιν
    γιάχχρουτζου μιν μπέινιλ σούλμπι ουάτ ταράαϊμπι» (Κοράνι, 86:5-7).

    Οι λέξεις που μεταφράζονται ως «της ραχοκοκαλιάς και των πλευρών» είναι οι λέξεις: «σούλμπι» (της ραχοκοκαλιάς) και «ατ ταράαϊμπι» (των πλευρών) και είναι φράσεις που έχουν συμβολικό νόημα και συμβολίζουν το γενετικό σύστημα του άντρα και τη μήτρα της γυναίκας. Έχω ένα λεξικό με μοντέρνα τουρκικά και οθωμανικά τουρκικά (που περιέχουν πολλές αραβικές λέξεις) όπου ακόμα και σήμερα με τη λέξη «σούλμπι» (ραχοκοκαλιά) συμβολικά εννοείται η λέξη «απόγονος».

    Να πω κάτι; Και στα ελληνικά (αλλά και σε άλλες γλώσσες) υπάρχουν ιδιοματισμοί. Για παράδειγμα στα ελληνικά υπάρχει η φράση: «Βρέχει καρεκλοπόδαρα» που λέγεται όταν υπάρχει δυνατή βροχή αλλά είναι συμβολική. Το ίδιο στα αγγλικά όταν βρέχει πολύ, λέγεται η έκφραση: «It rains cats and dogs» που σημαίνει «Βρέχει γάτες και σκύλους» και σε κάθε γλώσσα θα συναντήσουμε τέτοιες ιδιωματικές εκφράσεις που σε καμία περίπτωση δε δηλώνουν κάποιο λάθος.

    Υπάρχουν επίσης και κάποια άλλα εδάφια δυσκολονόητα που χρησιμοποιούν οι επικριτές του Ισλάμ για να αποδείξουν δήθεν ότι υπάρχουν λάθη στο Ιερό Κοράνι αλλά εγώ ανέφερα απλά τα παραπάνω σαν παράδειγμα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: