Η μουσουλμανική «ανοχή» προς τους μη-μουσουλμάνους

Στο άρθρο αυτό συνοψίσαμε για σας τα όσα είπε πρόσφατα στο πρόγραμμα “Shariah and Life” («Σαρία και ζωή») στο al-Jazeera TV ο σεΐχης Yusuf al-Qaradawi, εξηγώντας σε ένα μουσουλμανικό κοινό ότι το Ισλάμ είναι μια θρησκεία ανοχής.

Ο Δρ al-Qaradawi ξεκίνησε τις παρατηρήσεις του αναφέροντας δύο κορανικούς στίχους: Ο πρώτος ήταν από τη sura Hud (11:118), όπου ο Μουχάμμαντ είπε ότι ο Αλλάχ θα μπορούσε να κάνει όλους τους ανθρώπους μουσουλμάνους, αν ήθελε. Ένας παρόμοιος στίχος βρίσκεται στη Yunus (10:99), όπου ο Αλλάχ υπενθύμισε στον Μουχάμμαντ ότι δεν θα μπορούσε να αναγκάσει τους ανθρώπους να γίνουν μουσουλμάνοι, δεδομένου ότι ο Αλλάχ ο ίδιος δεν το είχε κάνει.

Υπάρχουν τρία πράγματα που πρέπει να θυμάστε όταν ακούτε τέτοια κείμενα. Το πρώτο είναι ότι συνήθως γράφτηκαν στη Μέκκα, πριν ο Μουχάμμαντ γίνει στρατιωτικός ηγέτης, όταν στηριζόταν μόνο στο κήρυγμα του για να προσελκύσει οπαδούς (το αποτέλεσμα ήταν μια θεαματική αποτυχία). Μουσουλμάνοι μελετητές έχουν συμφωνήσει καθ’ όλη τη διάρκεια της ισλαμικής ιστορίας ότι πολλά, αν όχι όλα αυτά τα «ανεκτικά» εδάφια καταργήθηκαν από τα μεταγενέστερα και πιο μαχητικά τμήματα του Κορανίου τα γραμμένα στη Μεδίνα.

Το δεύτερο πράγμα που πρέπει να κατανοήσουμε είναι ότι οι στίχοι μέσα στο γενικό τους πλαίσιο συχνά διδάσκουν το αντίθετο της ανοχής και του ελέους. Η επόμενη στροφή στην Hud υπενθυμίζει στους ανθρώπους ότι οι μη-μουσουλμάνοι θα ριχτούν στην κόλαση, και οι στίχοι της σούρα Yunus πριν και μετά από τοεν λόγω απόσπασμα ενημερώνουν τους μη-μουσουλμάνους ότι θα είναι οι τελικοί χαμένοι και τα αντικείμενα της οργής του Αλλάχ.

Το τρίτο πράγμα που πρέπει να συνειδητοποιήσουμε είναι ότι η πρωταρχική διδασκαλία του Μουχάμμαντ ήταν ότι μόνο το Ισλάμ είναι αποδεκτό από τον Αλλάχ. Το Al-Imran, ένα κεφάλαιο του Κορανίου που γράφτηκε αργότερα στη Μεδίνα, το αναφέρει αυτό στο 3:19, και στους γύρω στίχους περιγράφει το μαρτύριο των μη-μουσουλμάνων στη μετά θάνατον ζωή. Ο Αλλάχ μπορεί να επιτρέπει σε κάποιους να μην είναι μουσουλμάνοι, και σε ορισμένες περιπτώσεις, εμποδίζει κάποιους από το να δεχτούν το Ισλάμ, αλλά όλοι αυτοί θα καταλήξουν να υποφέρουν στην κόλαση.

Ο Δρ al-Qaradawi συνέχισε με την ανάλυσή του για την «μουσουλμάνικη ανοχή». Όπως συμβαίνει πάντα, μίλησε από την πλευρά του κανόνα της πλειοψηφίας, την άνετη θέση όσων βρίσκονται στην εξουσία. Οι Μουσουλμάνοι βλέπουν συνήθως την πραγματικότητα μόνο από την πλευρά τους· δεν μιλούσε από τη σκοπιά ενός Κόπτη στην Αίγυπτο, ενός καθολικού στο νότιο Σουδάν, ενός Εβραίου στην Καζαμπλάνκα, ή ενός Χαλδαίου στη Μοσούλη. Είναι κάπως σαν να ακούμε έναν Αμερικάνο ιδιοκτήτη δούλων να μιλά για τα ωφέλη της δουλείας των δούλων του, αντί να τους επιτρέπει να πουν τις δικές τους ιστορίες.

Σύμφωνα με τον al-Qaradawi, οι Μουσουλμάνοι πάντα αντιμετωπίζουν με το μεγαλύτερο έλεος αυτούς τους τυχερούς ανθρώπους στους οποίους έφεραν το φως του Ισλάμ. Ποτέ δεν προσπάθησαν να εξαφανίσουν αυτούς τους ανθρώπους ή τις πεποιθήσεις τους (αυτό είναι δύσκολο να το κατανοήσουμε, με βάση τη συνολική εξαφάνιση των Χριστιανών και των Εβραίων της Αραβίας, η των Ζωροαστρών του Ιράν, και των Βουδιστών του Αφγανιστάν). Το μεγαλύτερο παράδειγμα της ανοχής των  μουσουλμάνων, σύμφωνα με τον Σεΐχη, είναι ότι το Ισλάμ επιτρέπει σε χριστιανές και Εβραίες γυναίκες να παντρεύονται άντρες μουσουλμάνους. Αγνοεί το γεγονός ότι τα παιδιά αυτών των γάμων θα πρέπει να ανατραφούν ως μουσουλμάνοι, ότι οι μουσουλμάνες γυναίκες δεν επιτρέπεται να παντρευτούν μη μουσουλμάνους άνδρες, και ότι σε περίπτωση διαζυγίου ή θανάτου του συζύγου οι μη μουσουλμάνες σύζυγοι δεν επιτρέπεται να τον κληρονομήσουν. Η απλή αλήθεια είναι ότι οι γάμοι μεταξύ των μη-μουσουλμάνων γυναικών και των μουσουλμάνων συζύγων τους δεν κάνουν τίποτα άλλο από το να αυξάνουν τη μουσουλμανική δύναμη και επιρροή.

Στη συνέχεια στην εκπομπή παίχτηκε απόσπασμα με τον Λιβανέζο καθηγητή χριστιανικής φιλοσοφίας Mushir Aoun. Ο Aoun υποστήριξε ότι η «ανοχή» είναι ένας ψευδεπίγραφος όρος στον αραβικό κόσμο, διότι το μόνο που σημαίνει είναι ότι η πλειοψηφία επιτρέπει στη μειοψηφία να έχει κάποια δικαιώματα, είτε πρόκειται για τη θρησκευτική μειονότητα των Αράβων χριστιανών ή για την πολιτική μειονότητα του Αράβων κοσμικών. Η ανοχή, σύμφωνα με τον Aoun, δεν μπορεί ποτέ να επιλύσει τις εντάσεις που υπάρχουν στον αραβικό και ισλαμικό κόσμο, διότι η ανοχή ξεκινά με την προϋπόθεση ότι η πλειοψηφία κατέχει την αλήθεια και είναι πρόθυμη να παραχωρήσει ορισμένη από αυτή την αλήθεια, προς όφελος της μειονότητας. Η μόνη λύση σύμφωνα με τον καθηγητή, είναι να οικοδομήσουμε ένα ίδρυμα χωρίς θρησκευτική επιρροή που δίνει απόλυτη ισότητα σε όλους τους ανθρώπους.

Ο σεΐχης έκλεισε το πρόγραμμα επαναλαμβάνοντας απλώς αυτό που είχε πει πριν από την παρέμβαση του καθηγητή: ότι το Ισλάμ δίνει δικαιώματα σε μη-μουσουλμάνους που ζουν σε μουσουλμανικές κοινωνίες. Δεν μας είπε βέβαια πόσο περιορισμένα είναι τα δικαιώματα αυτά, ούτε κάτω από ποιες προϋποθέσεις δίνονται… Φαίνεται ότι η έννοια του να ζουν όλοι οι άνθρωποι, Μουσουλμάνοι, Χριστιανοί, Εβραίοι, ή άθεοι, με απόλυτη ισότητα δικαιωμάτων σε μια κοινωνία όπου οι μουσουλμάνοι είναι πλειοψηφία, είναι κάτι που ο Yusuf al-Qaradawi και οι λοιποί αυθεντικοί ισλαμιστές δεν μπορούν καν να κατανοήσουν.

6 Σχόλια

  1. Χριστος Ανεστη και Χρονια Πολλα,

    ειναι αληθεια -και αν ναι, σε ποια σημεια ακριβως αναφερεται στο κορανι-, οτι ειναι ευλογημενο και αρα επιτρεπτο ενας μουσουλμανος να βιαζει γυναικες μη μουσουλμανες (και μαλιστα χριστιανες) *ασχετα με τις υποδουλομενες και τις σκλαβες* οποτε για εκεινους δε θεωρειται καν αμαρτια ?

    και οτι ειναι ευλογημενο να κλεβουν χρηματα απο τους χριστιανους, χωρις αυτο να ειναι αμαρτια για τους ιδιους?

    ειρηνη ημιν και ευλογια Κυριου παντοτε, Αμην

  2. @Ματούλα,
    πρέπει να είχες θέσει παρόμοια με αυτά τα ερωτήματα εδώ: https://greekmurtadeen.wordpress.com/2010/02/25/muhammad-captives-rapes/#comment-557
    και ο Greekmurtad είχε απαντήσει. Επειδή μάλλον δεν τα είδες επικολλώ τμήμα της απάντησης:

    Ο Μουχάμμαντ απέτρεπε τους βιασμούς κρατουμένων γυναικών;

    ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΚΟΡΑΝΙ ΟΤΙ ΤΟ ΝΑ ΒΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΕΣ (ΚΑΙ ΔΕ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΣ!) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ?

    Όχι. Αναφέρει ότι οι μουσουλμάνοι έχουν δικαίωμα να κάνουν σεξ με τις συζύγους τους και με τις γυναίκες που «εξουσιάζει το δεξί τους χέρι», δηλ. τις αιχμάλωτες πολέμου ή τις δούλες τους ανεξαρτήτως θρησκείας,*(οι πολυθεΐστριες θεωρούνται από πολλούς ακατάλληλες για σχέσεις ως “ακάθαρτες”) και αυτές είναι υποχρεωμένες να τους παρέχουν σεξ θέλουν δε θέλουν (όπως και οι σύζυγοί τους). Ασφαλώς σύμφωνα με τη δική μας λογική είναι βιασμός να κάνεις σεξ με μια γυναίκα που δεν θέλει, σύμφωνα με την ισλαμική «λογική» όμως είναι εκπλήρωση υποχρέωσης, γι’ αυτό και ο όρος «βιασμός» δεν αναφέρεται πουθενά στις σχέσεις του παντρεμένου μουσουλμάνου με τη γυναίκα του, ή του όποιου μουσουλμάνου με τη δούλα του. Στο Ισλάμ υπάρχει μόνο νόμιμο και παράνομο σεξ, όχι συναινετικό, βιασμός κ.α. όροι που χρησιμοποιεί ο Δυτικός άνθρωπος. Για την ακρίβεια στο Ισλάμ συναντάμε τον όρο «βιασμός» μόνο όταν θίγονται τα δικαιώματα κάποιου άντρα: του πατέρα αν βιάζεις την κόρη του, του συζύγου αν βιάζεις τη σύζυγό του, του ιδιοκτήτη αν βιάζεις τη δούλα του, αν μάλιστα ήταν παρθένα οπότε με το βιασμό μειώνεται η τιμή στην οποία μπορούσε να την πουλήσει.

    ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΝΑ ΚΛΕΨΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ?

    Δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο στο Κοράνι. Όμως γενικά όλη η γη θεωρείται του Αλλάχ και των μουσουλμάνων, και μόνο μετά από συμφωνία με τους μουσουλμάνους και πληρωμή φόρου σε αυτούς μπορούν οι αλλόθρησκοι να έχουν ιδιοκτησία.
    Εάν έχουμε την κατάσταση της Dhimma όπου χριστιανοί κι Εβραίοι πληρώνουν υπάκουα φόρο στους μουσουλμάνους οι οποίοι έχουν την εξουσία στα χέρια τους, τότε η ιδιοκτησία των υπάκουων αυτών αλλοθρήσκων είναι προστατευμένη δηλ. δεν μπορεί ο κάθε μουσουλμάνος να την αρπάζει όποτε θέλει.
    Όμως στη Hedaya προβλέπεται η περίπτωση να μείνουν ατιμώρητοι οι μουσουλμάνοι που κλέβουν αντικείμενα αξίας από χριστιανικό ναό για να τα καταστρέψουν, επειδή είναι αντικείμενα ειδωλολατρικά, ενώ δεν μπορούν να κλέψουν τα ίδια αντικείμενα από σπίτι χριστιανού που «προστατεύεται» από τη Jizya. Βέβαια και σε αυτή την περίπτωση ο κάθε μουσουλμάνος μπορεί να ισχυριστεί ότι π.χ. έκλεψε ένα χρυσό σταυρό από τον ναό για να τον καταστρέψει, ενώ ο σκοπός του είναι να τον πουλήσει.

    «3915 AL-HEDAYA Vol. II (Hanafi Manual)

    [or a crucifix or chess board]

    Amputation is not incurred by stealing a crucifix, although it be of gold, – nor by stealing a chess-board or chess pieces of gold, as it is in the thief’s power to excuse himself, by saying “I took them with a view to break and destroy them, as things prohibited.” It is otherwise with respect to coin bearing the impression of an idol, by the theft of which amputation is incurred; because the money is not the object of worship, so as to allow of it destruction, and thus leave it in the thief’s power to excuse himself. It is recorded, as an opinion of Abu Yusuf, that if a crucifix be stolen out of a Christian place of worship, amputation is not incurred; but if it be taken from a house, the hand of the thief is to be struck off, for in such a situation it is lawful property, and the object of custody.»

    Ακριβώς επειδή απαγορεύεται ο μουσουλμάνος να ληστεύει «προστατευμένους» διμμίτες ενώ αν αυτοί παραβιάσουν τους όρους της συνθήκης που επέβαλαν οι μουσουλμάνοι η προστασία δεν ισχύει πια, κάθε φορά που παρατηρείται «στασιαστική συμπεριφορά» από μη μουσουλμάνους προς τους μουσουλμάνους κυβερνήτες τους, ο μουσουλμανικός όχλος είναι έτοιμος να λεηλατήσει τα μαγαζιά και τα σπίτια των «στασιαστών» και να βγάλει όλα του τα απωθημένα πάνω τους.

    Παράλληλα, όλες οι προστατευτικές διατάξεις που ισχύουν για χριστιανούς και Εβραίους που πληρώνουν φόρο υποτελείας στους μουσουλμάνους δεν ισχύουν σε κάθε χώρα όπου οι μουσουλμάνοι δεν κυβερνούν και είναι μειονότητα. Εκεί για το Ισλάμ είναι «Dar al harb”, οίκος πολέμου, και οι απόψεις διΐστανται: σύμφωνα με μια άποψη θεωρητικά οι μουσουλμάνοι έχουν μπει στη χώρα των απίστων με ειρηνική συμφωνία που επισφραγίζεται από τη βίζα που τους έδωσαν, και έτσι δεν πρέπει να κλέβουν τους κατοίκους. Αυτή την άποψη εκφράζουν συνήθως οι πιο «μετριοπαθείς» ιμάμηδες που θέλουν τους μουσουλμάνους να συμπεριφέρονται ευγενικά και ειρηνικά στις χώρες των «απίστων» για να τους προσηλυτίζουν στο Ισλάμ. Δες λεπτομέρειες για χαντίθ όπου βασίζονται αυτοί εδώ: http://www.islamqa.com/en/ref/14367

    ΟΜΩΣ (το Ισλάμ είναι γεμάτο «όμως»…) όπως είδαμε πριν ο πλούτος των «απίστων» σύμφωναμε τη Σαρία μπορεί να παρθεί από τους μουσουλμάνους κι αυτό να μην θεωρηθεί αμαρτία, αν οι άπιστοι αυτοί πολεμούν κατά του Αλλάχ και των μουσουλμάνων. Έτσι, εκφράζεται και άλλη άποψη: Αν στη χώρα των απίστων οι μουσουλμάνοι αντιμετωπίζουν προβλήματα στην τήρηση των θρησκευτικών τους τυπικών (π.χ. απαγορεύεται το νικάμπ) ή αν η χώρα αυτή υποστηρίζει το Ισραήλ ή έχει επιτεθεί σε χώρα μουσουλμάνων, όπως οι ΗΠΑ στο Αφγανιστάν και το Ιράκ, υπάρχει η άποψη ότι παρά τη βίζα που παρέχουν ατομικά σε μουσουλμάνους, οι «άπιστοι» αυτοί μπορούν να θεωρηθούν εχθροί της “umma” και οι μουσουλμάνοι μπορούν να τους φερθούν όπως στους αντιπάλους τους στον πόλεμο.

  3. να σαι καλα αδελφε εν Χριστο, κι ευχαριστω για την αμεση απαντηση σου…

    την προηγουμενη απαντηση του αλλου αδελφου, την εχω διαβασει, μα οπως ειπες κι εσυ, … @Ματούλα,
    πρέπει να είχες θέσει παρόμοια με αυτά τα ερωτήματα… ΠΑΡΟΜΟΙΑ 😉

    επειδη εχω ακουσει πολυ συχνα απο αραβες ορθοδοξους να υποστηριζουν οτι ειναι ευλογημενο για τους μουσουλμανους ειτε βρισκονται στη χωρα τους ειτε στην Ελλαδα πχ, το να βιαζουν χριστιανες,… να τις κοροϊδευουν «πουλωντας τους ερωτες κι αγαπες», ακομα και να τις εκμεταλλευονται κλεβοντας τους με χιλιες δικαιολογιες και εξαπατωντας τες… και μιλαμε για την τωρινη εποχη και για εκεινους που βρισκονται κι εκτος πατριδων τους…

    γι αυτο λοιπον η ευλογη ερωτηση μου, αν και κατα ποσο κατι τετοιο ισχυει ή οχι, και ποιες οι αποδειξεις…

    γιατι μπορει να ειμαι ορθοδοξη και ελληνιδα,… αλλα πανω απο ολα τα θεματα και τα γεγονοτα, αποζητω διασταυρωση των στοιχειων και τεκμηριωση… δεν ειμαι υπερ των αυθαιρετων ή αναληθων ανακριβιων που εξαπλωνονται,… απο οποια παραταξη κι αν ειναι…

    οσον αφορα στη συμπεριφορα των μουσουλμανων και κατα ποσο πηγαζει απο το κορανι ή οχι, … να ειναι καλα οι γνωστοι και φιλοι μου κατα τα αλλα αραβες μουσουλμανοι, οι οποιοι με εχουν διαφωτισει πληρως με τις συμπεριφορες τους, τα λογια και τις πραξεις τους…

    το μισος και το ρατσισμο που εισπραττει καποιος εκτος του ισλαμ, ή οταν θετει τετοια «απαγορευμενα» ερωτηματα…. ή η υποκρινομενη «ευγενικη» αντιδραση… ειναι ολοφανερη, κοιτωντας τους στα ματια…
    και λυπαμαι που το λεω,… γιατι πολλους απο αυτους τους αγαπαω ως ανθρωπους και ενδιαφερομαι για εκεινους…

    ειρηνη ημιν και ευλογια Κυριου παντοτε, Αμην

    • @Matoula, sthn prohgoumenh apanthsh mou sou eixa dwsei kapoies pi8anes aities gia thn symperifora ayth:
      1)Αν στη χώρα των απίστων οι μουσουλμάνοι αντιμετωπίζουν προβλήματα στην τήρηση των θρησκευτικών τους τυπικών (π.χ. απαγορεύεται το νικάμπ) ή αν η χώρα αυτή υποστηρίζει το Ισραήλ ή έχει επιτεθεί σε χώρα μουσουλμάνων, όπως οι ΗΠΑ στο Αφγανιστάν και το Ιράκ, υπάρχει η άποψη ότι παρά τη βίζα που παρέχουν ατομικά σε μουσουλμάνους, οι «άπιστοι» αυτοί μπορούν να θεωρηθούν εχθροί της “umma” και οι μουσουλμάνοι μπορούν να τους φερθούν όπως στους αντιπάλους τους στον πόλεμο.
      To na poulane erwtes ki agapes syxna exei na kanei me thn apokthsh yphkoothtas ths xwras opou briskontai, me to oti 8eloun na pantreutoun mia mh mousoulmana kai na thn kanoun mousoulmana (des https://greekmurtadeen.wordpress.com/2010/02/18/love-jihad-victims1/) h me to oti den prokeitai na timwrh8oun gia porneia pou diaprattoun se dytikes xwres. Exeis akousei thn paroimia «twra pou brhkame papa na 8apsoume 5-6»?

      Apo thn proswpikh mou empeiria 8ymamai oti oi ligoi dytikoi proshlytoi pairname to Islam poly zesta, enw alloi ek geneths mousoulmanoi pou gnwrizame ekanan ena swro amarties kai mas skandalizan. Mia fora pou phga na «synetisw» kapoion mou anefere 2 hadith pou mporei na sou lysoun thn aporia pou basizontai:

      Sahih Bukhari Volume 2, Book 13, Number 8:

      Narrated Salman-Al-Farsi:

      The Prophet (p.b.u.h) said, «Whoever takes a bath on Friday, purifies himself as much as he can, then uses his (hair) oil or perfumes himself with the scent of his house, then proceeds (for the Jumua prayer) and does not separate two persons sitting together (in the mosque), then prays as much as (Allah has) written for him and then remains silent while the Imam is delivering the Khutba, his sins in-between the present and the last Friday would be forgiven

      #8035: «People from the Muslims will come on the Day of Resurrection with sins like the mountains. Allaah will forgive those sins and throw them onto the Jews.» (‘Saheeh al-Jaami as-Sagheer wa Ziyaadatuh’)

      Paliotera eixa grapsei:
      οι «λαοί του Βιβλίου» είναι «προστατευμένοι» στο Ισλάμ μόνο όταν είναι υποταγμένοι στους μουσουλμάνους και πληρώνουν φόρο υποτελείας σ’ αυτούς. Διαφορετικά δεν είναι παρά άπιστοι μη-μουσουλμάνοι. Και να πληρώνουν φόρο όμως, το Κοράνι αντιμετωπίζει με μίσος και περιφρόνηση κάθε μη μουσουλμάνο «άπιστο»:

      2.99: Όσοι αρνούνται το Κοράνι είναι διεστραμμένοι

      2.121: Όσοι αρνούνται το Ισλάμ είναι αυτοί που ζημιώνονται

      2.171: Οι μη-μουσουλμάνοι είναι κουφοί άλαλοι και τυφλοί

      5:51 : Μην έχετε τους μη-μουσουλμάνους για φίλους και προστάτες

      8.55: Οι μη-μουσουλμάνοι (εκείνοι που αρνούνται τον ΑΛΛΑΧ κι έτσι δεν πρόκειται να πιστέψουν) είναι τα χειρότερα κτήνη («ζωντανά» για τους καθηγητές του Αλ-Άζχαρ…) (το εδάφιο «αποκαλύφθηκε» αρχικά για τη φυλή Κουράιζα)

      9.28: Οι μη-μουσουλμάνοι (ειδωλολάτρες) είναι ακάθαρτοι

      98.6 Οι μη-μουσουλμάνοι είναι τα χειρότερα πλάσματα: «Βέβαια οι άπιστοι (είτε είναι) από τους οπαδούς της Βίβλου είτε από τους Πολυθεϊστές, θα μείνουν στη Φωτιά της Κόλασης, όπου (για πάντα) κατοικούν. Αυτοί είναι οι χειρότεροι από τα πλάσματα

      Εδώ μπορεί κάποιος μουσουλμάνος να πει ότι ναι μεν, αυτά τα εδάφια υπάρχουν αλλά υπάρχει και το 5:32:

      «Γι’ αυτό γράψαμε στα παιδιά του Ισραήλ (νομοθετήσαμε στο βιβλίο τους) ότι αν κανείς τους σκοτώσει κάποιον – εκτός βέβαια αν πρόκειται για δολοφόνο ή κακοποιό στη γη – θα είναι σαν να σκοτώνει όλο τον κόσμο»

      (το οποίο για την ακρίβεια είναι αντιγραφή από το Mishnah Sanhedrin 4:5) αλλά, ας μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και το 8:39:

      «και πολεμήστε τους (σκοτώνοντάς τους) μέχρις ότου να μην υπάρχει απιστία και να είναι η θρησκεία του ΑΛΛΑΧ η μοναδική…»

      Syggnwmh gia ta perierga Greeklish. Edw den exw ellhniko plhktrologio kai pote den mporesa na ta synh8isw…

  4. Αποκλειστικό ierovima.gr Από Δημήτρη Πορφύρη και Πηνελόπη Σταφυλά

    Στις 16 Μαϊου, το ανεξάρτητο λιβανέζικο πρακτορείο ειδήσεων LEBANON FILES, όπως μας ενημέρωσαν οι Δημήτρης Πορφύρης και Πηνελόπη Σταφυλά, δύο άνθρωποι που παρακολουθούν τις εξελίξεις στη Συρία και ιδιαίτερα το θέμα των απαχθέντων επισκόπων, ανάρτησε στην ιστοσελίδα του αντίγραφο της προκήρυξης που εξέδωσε η οργάνωση ΣΥΡΙΑΚΗ ΙΣΛΑΜΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ (αλ Χιζμπ αλ Ταγουιντ λ Ισλάμι). Η προκήρυξη αυτή κρατήθηκε για ευνόητους λόγους μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας αλλά έχει προκαλέσει εντάσεις στην περιοχή.
    Ο ηγέτης της σεïχης Ιμπράημ Αλ Ζάουμπι, (φωτο) αναφέρει σε αυτή την προκήρυξη ότι :

    «Σε σύσκεψη που συγκλήθηκε ασχοληθήκαμε με τους κινδύνους που διατρέχει ο Συριακός λαός και συζητήσαμε αρχικά την περίπτωση των 9 λιβανέζων που απήχθησαν στην Συρία αλλά και αυτή των δύο επισκόπων….
    Αναφορικά με τους δύο υπό ομηρία επισκόπους , ο Θεός είπε ότι όποιος ομολογεί ότι οι 3 Θεότητες είναι ο Θεός διαπράτει αμαρτία όπως και αμαρτία έχουν αυτοί που ισχυρίζονται ότι ο Ιησούς είναι ο γιος της Μαρίας.
    Ο Θεός έδωσε εντολή σε σένα Προφήτη να σκοτώσεις τους αμαρτωλούς και τους κλέφτες και να τους στείλεις στην Κόλαση κηρύσσοντας τους Τζιχάντ Έτσι λοιπόν εμείς στην οργάνωση του « αλ Χιζμπ αλ Ταγουιντ αλ Ισλάμι » και στο όνομα αυτής της οργάνωσης και εν ονόματι των Σαλαφιστών και στο όνομα όλων των Μουσουλμάνων Σαλαφιστών σας καλούμε να εφαρμόσετε την Σαρία, το Νόμο του Θεού επί των δύο επισκόπων και σ΄όλους τους απαχθέντες και δεν θα λογοδοτήσουμε για τον Λόγο του Θεού που προβλέπει θάνατο κάθε απίστου (καφίρ ) και δεν φοβόμαστε ότι ο Θεός θα μας κατηγορήσει γι αυτό»

    Όταν άρχισε να διαδίδεται η είδηση στο Λίβανο, προκλήθηκε πανικός στην κοινή γνώμη. Υπό την πίεση των επαπειλούμενων επεισοδίων λόγω της συναισθηματικής φόρτισης χριστιανών αλλά και των μετριοπαθών μουσουλμάνων αλλά και δηλώσεων πολιτικών στελεχών, η Συριακή Ισλαμιστική Ενοποίηση, διέρευσε προς τον Τύπο ότι οι επίσκοποι δεν είναι ακόμα νεκροί. Εν τω μεταξύ όλα τα αραβοχριστιανικά site και οι σελίδες facebook που είναι αφιερωμένες στο ζήτημα της απελευθέρωσης των ομήρων, ανέρτησαν σε μαύρο φόντο τις φωτογραφίες των επισκόπων με την λεζάντα Αναγγελία Πένθους.
    Ο Ελληνορθόδοξος Μητροπολίτης Χαλεπίου κ. Παύλος και ο Συρορθόδοξος Μητροπολίτης Χαλεπίου Γιοχάνα Ιμπραχίμ έχουν απαχθεί από τις 22 Απριλίου στην επαρχία του Χαλεπίου, στη βόρεια Συρία. Από τότε μέχρι σήμερα, δεν έχουν δώσει κανένα σημάδι ζωής…

Σχολιάστε